pondelok 17. marca 2014

53. week (17.3. - 23.3.2014)

Pondelok som vstal o 5.50 hod., trosku mi asi zajebava Albee somuz :) ale nie, hlavny dovod preco som tak skoro vstal som chcel ist rano sa prebehmnut cca. 2.6 km :) Precistil som hlavu a veril som ze v praci sa bude dobre pracovat. V praci som nasiel, niejake komenty co trebalo prerobit, urobil som to dal som to opat cinanovi na kontrolu, lebo od neho potrebujem podpis aby som to mohol oskenovat a ohalsit project managerovi, ze to moze poslat zakaznikovi. Poobede sme mali kratky meeting, som velmi malo rozumel cinanovi, zase si nevybral papucu z ust :) Poobede som upravoval dizertacku a pozeram, ze na hrubo mam uz 97 stran, pocitam ked doplnim co chcem verim, ze tento tyzden sa mi to aj podari. Tak skoncim na krasnych 110 stran a koncom mesiaca posielam profesorovi na preluskanie prace. Chcel by som, ale ako sa pozne zase to nedodrzim, lebo netlaci ma cas :D Po praci siom bol v posilovni a vecer moj druhy zapas ako casomerac na hokeji. Pohode zvladnuty zapasik, dostal som sa do postele bolo uz nieco okolo 0.15 hod.

Rano utorok, ked mi zazvonil budik o 5:48 hod. som neveril, ale co uz zase som sa bol rano prebehnut, take iste kolo ako pondelok, dobre sa behalo, rano bolo dost chladno, nieco okolo 2°C. V praci pohode, po obede som sa dozvedel ze ABB Canada mi da bonus, za rok 2013 co som u nich odrobil necele 10 mesiacov. Cislo je zaujmave na Slovenske pomery a myslim, ze aj pre Kanadana ked dostal bonus za cely rok je tiez zaujmave cislo! Pred rokom som mal prvy den v office :) Tak trosku ma to napadlo pri tom bonuse. Vecer som siel na dvojzapas ako casomerc, robim karieru mozno do par rokov budem hlavny casomerac na NHL :) Pozn.: Domicek, zajace su uz vonku z ukrytov a behaju uz po trave :)

A podarilo sa aj do tretice rano stat pred 6.00 hod. a ist behat, rano bolo -2°C ale clovek to ani necitil , horsie je ze koncom tyzdna sa nam ma ochladit opat na -18°C a aj snehove prehanky :( Dneska mi kolega priniesol Darcek, nakolko bol v Montreali na sluzobnej ceste, tak ma chcel potesit :)
Siltovka Montreal Canadiens :)

A vraj Indovia su zly :) A mne to priniesol ind Gnana. Poobede som siel zacvicit domposilky. Trosku som sklamany nakolko hot tub bol zavrety a som nemohol relacxik mat. A od 20.00 hod. uz lezim a oddychujem :) Zaspal som na gauci na 1.5 hodiny a od 22.00 som hodinu buntosil.

Stvttok som zaspal rano :)) Vstal som si ako kral 6.53 hod. a uz som nesiel behat, co ma mrzi ale co uz. rano som skontroloval ucet, ved mal prist bonus a co neuverite.... dan za bonus je ina ako ked ma clovek vypatu, takze stiahli si az 38% dan!! Ale povedali mi, ze na danovom priznani o rok v marci resp. v aprili 2015, ti tieto peniaze "ciastocne" vratia. Zase som o nieco mudrejsi. Ale 38% je dost! Dneska mame prvy jarny den 20/3/2014 jedna nadhera, nizsie je fotecka z nasho 1. jarneho dna. Vcera cca. +5°C a dneska rano zacalo chumelit sa :)
akoze 1. jarny den v Edmontone (20.3.2014)

Stvrtok vecer som mal zase zapas ako casomerac na hokeji, takze predtym som bol trosku zacvicit, ved leto sa blizi a ako som tvrdil chcem aby sa v narocnych parkoch za mnou zvierata otacali :)

Piatok rano som sa bol prebehnut o 6.00 hod. a musim poevdat, ze trosku chladno na dychanie a v office som si pozrel kolko je teplota o 7.00 hod. a bola predstavte si len -11°C :D, ale behalo sa v pohode len trosku vela chaldu islo do ust :( Pre Marcela K.: dneska Amarinder ma zeleny turnan :)) krasny je ako stale, vsetke dzare od chrbta skryva pod turban! Poobede som zaspal ako babika od 15.00 do 17.00 hod. nakolko cely tyzden som spaval en po 5 hodin, vcera ma to zmohlo. Vecer o 19.00 hod. som mal strtenutie so spoluziackou a jej manzelom, trosku som pospeakoval, slusne 3 hodiny, az som sa cudoval, ze nemal som problem, ale zas na druhej strane oni rozpravaju velmi cisto a pekne.


 Vcera cca. okolo 19.00 hod. vecer, sracko mal kratke tricko a caja mala vsuvacky na nohach :)
Dilina ta dilina!

Teplota v danom case, ak som robil vyssie uvedenu fotografiu!

Sobota rano, je cca. 9.00 hod. a uz makam v kuchyni a chystam si rizoto do mrazaku, aby som mal na tazsie casy kanadske :) Cicerovu polievku a este chystam maso, ktore budem davat medzi dve zemiakove placky :) Popritom musel som dat aj prat, ved slusku tu nemam :) a na vsetko som tu sam! Ale co som sa vsetko naucil, je velmi dobra skola pre moj dalsi zivot! Poobede som zbehol na nakup a do posilky, teraz mam 18.00 hod. lezim na gauci a som dojebany z posilky ako ciganska hracka :)

V nedelu som pospal do 9.00 hod. musel som ist pred 10.00 hod z bytu, nakolko majitelka predava byt a mna otravuju realitny makleri kedy pridu. Ta stale ako K...T musim ist prec a dneska len dvakrat raz medzi 10.00-11.00 hod a druhy krat medzi 14.00 - 15.00 hod. FUCK OFF! Rano som zbehol do WEM pozriet co je nove v nakupnom centre a natrafil som na nohavice Tommy Hilfinger za 16$ tak mali moju velkost tak som chtiac nechtiac aj kupil :) V druhej etape co som musel byt mimo bytu tak som sa siel si pobehat vonku a dal som 10,2 km za 57 min a 34 sekund, nie zle ale viem aj lepsie. Ale vonku bolo cca -6°C, tak mozno je to aj celkom dobre. Po behani som zase varil , ked mi jebe tak poriadne :) Urobil som si do zasob kuraciu polievocku celu som naflaskoval mam len 9 flias :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára