pondelok 24. marca 2014

54. week (24.3. - 30.3.2014)

Pondelocek, zacina konec mesiaca a tym verim, ze sa zlikviduje aj sneh vonku a zacne naozaj jar a tym, ze zacnem nosit len kratke tricka :) V praci pohodicka, chystal som si Dizertacku plus som dal na kontrolu par vykresov, takze velky klidek. Teamleader cinan Yi ma pozval napohovor a informoval ma ze rocny prijem sa mi zvysuje o 3%, takze celkom dobry den. Po praci som si doma prichystal jedlo do prace na utorok, nieco prestudoval, co chcem dat zajtra do Dizertacky v praci, isiel som do posilky a vecer mam zapas ako casomerac opat. Stane sa zo mna hlavny casomerac v NHL na Edmonton Oilers :) Never say never :) Dosiel som domov bolo asik 0:10 hod. rovno do postele, nakolko som vedel ze rano 5:50 hod. musim vstat, nakolko pondelok som nebol behat!

Utorok rano som vstal po "dlhom" az 5 hodinovom spanku, a bol som si zabehat ranne kolecko 2.7 km , dal som ho pod 13 minut, ked si uvedomujem ze nechodim na plno, a velmi dobre sa mi rano behalo a plus ze teplota vonku rano o 6.00 hod. bola na urovni -8°C az - 10°C, nie zle ale s dychanim som mal problem! Velmi chladny vzduch som vdychoval :( V robote som sa velmi nenarobil a bol aj cas prichystat nieco do Dizertacky. Poobede som siel do posilovne n trosku a plus vecer zapas ako casomerac.

Stredu rano sme mali nasnezene cca 5-10 cm snehu, takze som beh odlozil na neskor. V robote som bol od 6:50 do 9:00 hod. Potom som siel na vysetrenie ocne, ci sa da urobit korekcia oka, takze to co som vedel zo Slovenska ze sa da, len musim doneist par podkladov, vysetria ma este raz a operacia bude cca. o 6-8 mesiacov, presny datum mi povedia, az po druhom posedeni co bude cca o 2-3 mesiace, ale najprv musim zohnat este podklady. V office ma vytocil sef oddelenia pre kreslicov, dal som request a napisal ze nech skontroluje vykresy a on ze ako skontrolovat? Kar cinsky ta podla coho ked oni vedia kresliace standarty, normalne ma tak vytocil ze by som ho utopil v ryzi! Ale co uz, som vedel ze je debil len sa mi to potvrdilo!!!! Poobede zase posilovna ako cely tyzden.

Stvrtok som vstal taky rozbity, ze ako keby po mne presiel parny valec :( Dneska som dostal informaciu, ze sa da kupit v Calgary Vinea cervena a Kofolo , co myslite ake su ceny na tento tovar? Takze Cerevna Vinea 2l - 5.25$ a Kofola 4.85$ not bad :) Ked som kupoval bryndzu na halusky tak 250g ma stalo 11.99$, co sa mi zdalo vela, ale raz za 3-6 mesiacov, ked si chces urobit radost a potesit zaludok preco nie! Nakolko pred operaciou oka, este budem musiet nastivit aj normalneho lekara a je problem s prijmanim novych pacientov. Tak som zveril danu ulohu nasej sekretarke Alejandre (mexicanka) taka malicka neviem ci mi siaha po ciciky :) Odporucila mi jedneho vraj dobreho lekara. Tak som tam volal a ze si ma doktor prezrie 9. aprila 2014 a verim, ze ma prijme a ze budem mat po roku tu lekara! Doteraz som nemal, aj ked zdravotnu kartu zo SVK mam tu so sebou.

Konecne piatok, aj ked kratky den ale co narobime este ze rano som bol si zabehat, mozem povedat ze navcas rana bola kurevska zima a strasne chujovo sa dychalo! V robote som myslel ze bude pohoda, ale co cinan leader Yi si nas zavolal s kanadanom Halom, ze sme na p.. navrhli nieco, ze ked nevieme nemame sa bat ho chodit pytat. Ale ked on tak rozprava ako keby mal papucu v ustach! Ale to mu povedat nemozem !
Som mu podakoval za vysvetlenie a ze si to sam nakreslim a verim, ze pochopim co nam vysvetlil. Po praci sa chystam smer Canmore. Takze preposlem niejake pekne obrazky ako tam je :) Idem pomoct so stahovanim znamym. Mestecko je cca. 400 km od Edmontonu, prve mestecko velmi blizko hor, vlastne skor by som povedal ze ide o take nieco ako "Slovensku Tatransku Lomnicu". uchvatna priroda. Vsetko bolo dobre na ceste, az dokym som nedosiel cca. 70 ok od Edmontonu, nastala zapcha cca. 30 km, ktore som prechadzal iba nieco vyzse 1:30 hod. mozno aj viac, prestal som to sledovat, lebo by som infakrt mozno dostal :)
Nevidiet konca, a to som nevedel co ma este caka!

Nakonec sa to rozbehlo a namiesto 3:30 hod. co zvycajne mi trva cesta tak mi trvala 5 hod. 20 minuut. Vzdialenost cca do 400 km, som to zmeral bolo 385 km, a maximalka na dialnici je 110km/h. Dosiel som a pracicku sme mali s Durim urobene za 20 minut :) Navecerali sme sa a mohli sme si dat pilzenicek :)

Dokaz, ze neojebavam Vas :)

V sobotu som dal status na FB ze som odvolil Fica a letim naspat, a to co som si myslel, ze niektory su sprosty slovaci a pustili sa do mna :) Ta urcite by som nedal za letenku 1500$ aby som dal jemu hlaas, ked sa mi nepacil ani jeden kandidat. Sobotka som mal na starosti deti, som sa staral o 2 kocky jedna 7 rocna a jedna 4 rocna. trosku ma znicili :) Na obed som mal na zelanie svieckovu s knedlikom. Mnamky mnamky. Poobede sme sa boli kupat. Not bad ako vravim, vonku -2°C a mi v bazene, kde bolo +30°C a v hot tune +40°C.

 Trosku kupanie a potom vzhrievanie :)
Toto ja mozem, vyhrievanie :)

Krasny den za nami bol a vecer posedenie pri pivecku a este domaca klobaska. Mozem sa stazovat? Asik ani nie :)
Klobaska a specialne kanadske pivecko, co som nasiel extra strong "iba" 6.3%, nieco sa da aj tu najst dobre :)

V nedelu som ostal prekvapeny, lebo za hodinu nasnezilo cca. 15-20 cm snehu a ked som si uvedomil, ze v sobotu sme sa kupali a dneska zima opat :)) Nedela zbehla strasne rychlo a o 17.30 hod. som sa vybral naspat na dedinu do Edmontonu, cesta bola ok, len ma tahalo do spanku tak som si trosku pohol aby som co najskor bol v posteli. Opat jeden z perfektnych vikendov, este par osamotenych musim prezit a verim, ze potom sa zacne My canadian life vol. 2.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára