pondelok 20. apríla 2015

110. week (20.4. - 26.4.2015)

A opat pondelok, podjebovacky do mna od manazerov, ci aj tento tyzden vydam 3 velke baliky vonku z officu! A ja ze tento tyzden je na rade iny clen teamu  :) Cez pracovnu dobu som si vybavil appointment u ocneho lekara, budem mat ho koncom Jula (takze je tam ta podmienka, co doktor chcel cca 3-4 mesiace) a uvidime, co sa dozviem. Po praci som makal na schodoch, naberaju fazu krasy a ked dokoncim este rokovate a nahodim tam par obrazov a fotiek, tak verim ze  bude to vyzerat omnoho lepsie ako predtym! Medzi pracou som si este odskocil zabehnut, a bolo to vyse 7 km a s peknym priemernym casom na Km, co mi GPS hodinky ukazali 5min17sekund, co som celkom spokojny, ked teraz naberam objemovu fazu (kolko sa do mna zmesti)! Vecer v klude som si precital firemny mailik a tam, ze Pizza LUNCH budeme mat v stredu, ze sme splnili kriteria :)

Utorok, krasny slnecny den mame :) V praci mal som konecne kludnejsie, po praci som si dokoncil konecne schody a vysledok ma celkom potesil :) Bol som sa vyvencit cca 7km a fakt dobre unaveny som si mohol ist zdriemnut.
Pohlad zo spodu od basementu :) Este zabradlie dokoncujem :(
 Pohlad z domu smerom do basementu :)
Pohlad z basementu na novy obraz + aj na rukovat, co som prefarbil aby ladila!

Konecne som si uz mohol zabukovat aj zapasiky na futbal (outdoor season), takze som si dal dve zapasiky na sobotu , prvy piskam a druhy som na ciare (ja som si dal ze na zaciatok obe na ciary ale sef rozhodcov mi zmenul) a dal mi piskat FC Africana (jaj ako ja nemusim piskat samim ciernym... oh my god).

Streda - dneska mame ocakavanu Pizza Lunch Day (lebo sme splnili niejaky termin a pocet vydanych dokumentov), najlepsie ze sa prizivia na tom ty,. co nepomohli ani na jednom dokumente, ale sme jeden team takze musime respektovat aj lajdakov! Vcera velmi pochmurne pocacie sme mali vonku, takze som nesiel behat, Nikki mi zavolala, ze firma jej dala vypoved - co narobime, aj tak ju nebavilo v obchode (akoze pozicia Managera) a clovek je nuteny predavat veci! Ale co uz, nic nenarobime - stale verime, ze hlavne v sobotu prejde IELTS, aby mohla byt prijata na Universitu of Alberta a nech vystuduje tu v Kanade Bc. ona este moze :) ja uz nie ja som starky! Vecer som ju vytiahol pozriet koniky, aby mala lepsiu naladu. Kupili sme kilo mrkvy a sli sme do jazdecekeho arealu a nakrmili sme par konikov. Vecer sme pozerali serial, ako americania resp. australcania (starsi chlapy) si hladaju cez internet zeny na ukrajine, katastrofa aky zufalci to boli! kalamaty dokument! Ale ukazovali zaberi z Ukrajiny (z roku 2012- 2014) jaj spomenul som si, ked som bol v Kyjeve, cista chudoba, osarpane budovy a pod.

Stvrtocek, uz sa blizi konec tyzdne takze som celkom spokojny! Vcera som vyhladal, ze kde konecne pojdeme na dovolenku, dneska som chcel booknut a dzig cena sa zvyzila o 400$ na osobu, nevadi v zalohe som mal este inu cast Mexika, takze v praci som bookol nakonec, to co ma prekvapilo asik pred mesiacom ak som natrafil na Rivieru Nayaritu a ze z tamat je blizko na ostrov, kde sa nachadza Hidden Beach (urcite si zaplatime vylet na dany ostrov ak bude v ponuke!). Takze letime v sobotu 2. maja z Edmontonu priamo do Puerto Vallarta (Mexika) na jeden tyzden, uvidime ako dlho to bude ale asik podla prepoctov cca 5 hodin :) Hotel je cca 20 km od letiska, takze verim, ze vecer 2. maja sa kupem :) Pockam si este na potvrdenie rezervacie a mzoeme ist :)
Video prehliadka hotela, uvidime co to bude zac :)

Dosiel som domov, najedol som sa a yaspal som na gauci ako malz chlapec :D po vyse dvoch hodinach spanku som sa obliekol a siel si vonku zabehat na 20 minut (dost chladno bolo - a ze cez vikend mame predpoved, ze zase bude par centimetrov snehu :( ) jaj co mam na toto uz povedat, konec Aprila a mozno opat sneh!

V piatok som dosiel do prace 6:29, takze cca o 10.30 hod. sa vytratim z officu, aby si ma niekto vsimol :DDD Rano som cital clanok na Aktuality.sk , ze najstastnejsie krajiny sveta.
Svajciarsko je pre mna jedna Topka, takze ani velmi nesom prekvapeny! Z europy hlavne severske krajiny, co je pravda, ved maju najlepsi zivotny standard v EU po Svajciarsku, o Novom zelande a Australii - to som ocakaval, tak ked clovek ma bomba pocasie tak verim, ze tym je aj spojena ich nalada! Trosku ma prekvapilo Holansko - ta co ?? Asik vela marihuni ludia tam fajcia :) Mozme si dat otazku, kde je USA (krajina neobmedzenych moznosti!), kde ? O tejto teme nebudem ani pisat, ved viaceri si mozeme domysliet, ze az tak "fasa" sa ludia tam nemaju, ako to ukazuju a prezentuju nam v televizii! Vecer som este mal dvojzapas hokej od 19.30- 22.30  hod. celkom dobry amatersky hokej sa hraje, lebo je  to uz Play-off,

V sobotu skoro rano sme stavali, nakolko domka mala test z IELTS (anglinu), musela ho absolvovat, ked chce studovat na Univerzite. Ked som ju odniesol, doma som sa trosku pomotal, zavolal mame cez skype, navaril nieco pod zub a poobede som sile na svoj prvy tento rocny futbal (vonku), zapas sa hral na umelej trave takze pohode (nakolko predpoved na vikend bola, ze moze byt sneh 5-10cn). Sneh nebol, zapas pohodicke som zvladol a vecer som si v klude vychutnal pivecko a konecne dobre vyspal!

Staram sa o kvietocky a zacinaju mi pekne kvitnut, normalne nerozumiem ze sa zo mna stava aj zahradkar :)
Ked budem mat krajsiu travicku a uz budu vyklicene kvety tak som premuyslal, ze budem tam mat na travicke futbalistov :)

V nedelu, som mal aj futbal aj hokej, takze rano som sa snazil nieoc navarit (upiekol som bravcove maso v rure a ku nim puceny zemiak), potom sme sli trosku na nakupy, lebo Domka nieco mala zistit pre kamaratku a treba si obccas aj radost urobit! Takze asik tak :) Poobede som si fukol zensku najvyssiu sutaz v Edmontone a vecer zase dvojzapas hokej a krasny vikend za nami :)
Pred nakupom som na parkovisku videl :) Tak som si ku tej malej krase postavil !
Lamborghini - trosku malicke, ale niejak by som sa tam vtesnal :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára