pondelok 27. apríla 2015

111. week (27.4. - 3.5.2015)

A mame tu opat pondelok, dneska by som mal stretnut svojho noveho Team leadra :) Tento tyzden verim, ze rychlo zbehne lebo sobotu odlietame, takze verim, ze sa nebude natahovat pracovny tyzden! Zoznamenie s Petom z Nemecka mam za sebou, cista Ariska rasa nemca, takze to sa mi  bude pacit, este treba verit, ze bude normalny a bude vsetko ok. Trosku povedal, ze firma zatravarala office v Edmontone a ponukali mu miesto v Calgary, ale odmietol .... trosku divne, lebo Calgary je trosku lepsie mesto ako Edmonton, ale do celeho problemu clovek nevidi. Edmonton sa povazuje za kanadsky sibir vrr vrr , ale ja som si tiez na zaciatku nevyberal, ale nie je to az tak zle ako na zaciatku som cital :) Ked som dosiel po praci, popolieval som si moju "velikansku" zahradku - nech travicka je krasna zelena :) a siel som si zabehat, po dlhej dobe som atakoval 10 km, bolo ti cca 9.8km, prevysenie na kopci okolo 120m, som skoro umrel, ale zmakol som to !!! Budem cakat, ze ci utorok mi nohy nerozbije!
Moje trapenie, resp. priprava na Half marathon :) Trening neoklames!

Utorok, zacina sa mi to pacit ako rychlo ide tento tyzden a pomalicky, uz ideme na dovolenku. Verim, ze pocasicko bude tam bombovka! V praci som zamakal aby som este pred odchodom dal vykresy na kontrolu, poobede som si bol zabehat len 3.8km, ved nemozem kazdy den 9km :))) A neuverite, ale som zaspal ako drevo od 18.30 hod. :))

A mame stred tyzdna uz, dneska este nieco porobime, a vecer mam meetiing casomeracov, ked chcem byt a pocas letnej sezonny musim sa ho zucastnit, takze uvidime, co za dristy nam tam budu rozpravat! Domka dneska mala kontrolu resp. zapis u nasej lekarky, lebo som ju tam prihlasil, aby sme mali lekara aj v Edmontone :) Po lekarovi bola v banke poriesit par USD na vyletik , nech nesme ako zobracikovia tam!
Mame ALL INCLUSIVE, ale aj tak na kavej verim, ze bude dost :)

Vecer som mal seminar casomeracoch a tam som sa dobre zasmial, ze kazdemu museli zmenit heslo, nakolko na zaciatku dali kazdemu rovnake 1234 a ze niejaky expert si zistil mail, odhlasil kolegu zo zapasov a dal si ich on :) Skoro som vybuchol smiechom aky ludia existuju aj v Kanade! Inak mal byt dvojhodinovy seminar nakonec sme to stihli za 45 minut a vecer som si este stihol poliat zahradku a kvietocky - mam z nich radost, lebo zacinaju pomalicky kvitnut!

Stvrtok, posledny cely den v office. Dneska sa mi dos  ruk dostal jeden dost pravdivy clanok, tak sa s nim podelim, precitajte si ho a dajte si otazocku, ci je to pravda? Link na clanok: Kamaráti mi zmizli v zahraničí a už sa nevrátia velmi pravdive slova, co ku tomu viacej dodat! Mozno iba jedno: "Ze cele zle!"
Dneska uz zacal svietit aj nas len na stranke leteckej spolocnosti,ktora nas bude prepravovat na dovolenku :)

Po praci sa niejak zacalo zmrakat, takze som si bol zabehnut len krtatucke kolecko cca 3.8km a potom sme sli s Nikki dokupit veci, co nam treba na dovolenku.

A mam ho tu - Piatok, kratky den, aj ked vecer mam este o 19.00 zapas na umelej trave tak aj tak sa tesim, ze uz zajtra ideme! Dneska je to presne rok, co siom stratil otca - myslienky .mam trosku zmatene ak na to myslim, ale nase ludske osudy nie su v nasich rukach, takze tak to musime brat a musime zit naplno, lebo nikto z nas nevieme kedy bude konec nasej rozpravky tu. Vecer som este fukol zapasik a rychlo siel spat lebo v sobotu ma cakal budik o 4:30.

V sobotu som sa zobudil bez budika o 4:00 a zacal chystat nam desiatu do lieratadla :) prichystal som par hamburgerov. Let bol na cas a po vyse styroch hodinach sme pristali v Puerto Vallarte. Uz na letisku nam zacali nalievat tequilu :) sme dostali specialny deal na vylet na Hidden beach namiesto 170$ len 80$ ale pod podmienkou  ze v nedelu prideme do ineho hotela na prezentáciu! Prikyvli sme na to. Komplex nasho hotela Decameron je velmi dobry som velmi spokojny s výberom :) Po navecerani som zacal testovat ich mexicke pivecko :) tie ich male pohare dvojdecove cez den vypijem okolo 20 !

V nedelu sme dosli do daneho hotela na prezentaciu, bola to prezentacia o Timeshare nieco v takom zmysle ze.si kupuje cast  hotela. Takze po dvoch hodinach som uz mal nenormalne nervy ale zvladol som a predavajuci bol viacej vytoceny ako ja :) ja som ram siel len preto ze som dostal dobry deal na Hidden  beach :)) Vecer sme dakus viacej prehnali s pivom ale co uz ved som na dovolenke :) Bolo viac ako 25 takze som bol ako motorkar ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára