pondelok 6. apríla 2015

108. week (6.4. - 12.4.2015)

Velkonocny pondelok (ale nie v Kanade), v  Kanade takyto sviatok nepoznaju! A ze ked clovek im povie, ze u nas sa oblievame vodou a akoze s korbacom bicujeme, tak ze to je sexualny harasment a ze ci sme .....! Oni nikdy nebude rozumiet nasej mentalite a mentalite europanom, ale co uz! Ked clovek s vlkmi chce zit obcas musi s nimi vyt, aj ked nechce! Dneska strasne BUSY day, kuva nestiham a project manager, ze ci zajtra bude dokoncene...ci pojde na podpis, ja ze skusim to dokoncit do zajtra, verim si... ale fakt  mam toho dost :(( ale niejak musime zvladnut! Vykupenie doslo pre mna az o 16.30 hod., ale najprv testovali, ze ci infarkt nedostanem nakolko som chystal jeden detail vykres a o 14.30 hod. som sa dozvedel, ze zakaznik chce prehodit konstrukcie, takze cely den co som chystal bolo asik zle :( Oh my God. Ale co uz prehodim konstrukciu a dokreslim - v utorok! Po praci  som suiel na nakup potravin, kedze cez vikend sme neboli doma a vlastne nic sme neamli navarene a od 18.15 hod. som  sa pustil  do relaxu a vysledok bolo fazulova polievka, cesnakova polievka, kapustinica a lasagne. Nemozem sa chvalit, ze som dobry :)))
Vysledok trapenia resp. relaxu :) 

V utorok by som mal odovzdat vsetke podklady na podpis, takze idem makat :) Dneska este niejake zmeny som porobil na vykresoch, ale bude to vyzerat dobre a vsetko odovzdam, ako mam.
Smutne, ale pravdive!

Po praci som pekne dosiel domov najedol som sa trosku, sup do monterok a isiel som prehodit kolesa Domci na Nissane,  ked sa trapim s kolesami pribehne za nou a ze jej dovolili dostudovat skolu letny semester, skoro ma eleektron zabil, ked som pocul toto a predtym, ze nemoze a bla bla. Dost som z toho smutny, lebo dneska som nasiel dovolenku, kde som chcel ist a ktoru som chcel booknut! Nasiel som jednu cast mexika z ktorej sa da vycestovat na HIDDEN BEACH (plaz, ktora je pod ochranou Unesca), mozno nebuduce, tearz viem, ze ju musim podporit a pojde na Slovensko, dokonci 4 rocnik a piaty (ani nevieme, co bude!), ked zacne studovat tu v Kanade od Septembra, tak neviem neviem ako to bude, lebo skolne na Univerzite v Kanade stoji cca od 8-15000$ rocne (az vtyedy budeme mat problemy, ako pozhanat danu sumu) - nechame sa prekvapit! Po prehodemni kolies sme sli s Nikki na skusobmnu jazdu , aku som mal ja, lebo ide robit na vodicak jazdu vo stvrtok a ako stale vieme, ze je to pre nich biznis a uvidime , ci jej daju na prvy krat alebo az na druhy ako mne! Potom este do Canadian Tire, som si bol kupit pekac na Kurcata, mozno masa na svieckovu, ale hlavne na morku. Bol v akcii z 279.99 na 79.99$, ta nekup to ked som mal vyse 100$ na karte, co sa mi nazbieralo, ze platim danou kreditkou! Pekac je od jednej z najlepsich znaciek co vyrabaju hrnce a predavaju sa v Kanade ide o znacku Lagostina (na zaciatku ked som dosiel som si kupil dve panvice a stale funguju). Najdolezitejsia je ta sietka vo vnutri :)
Moja nova pomocka pri peceni kurcat, morky - mozno masa na svieckovu :) 

Stredu sme mali rano od 8.15 hod. meeting v hoteli so zakaznikom, co je nove na projekte a pod. Nic nove som sa nedozvedel, ze mame dalej makat minimalne tak ako makame, tak co uz povedat! Makam a premyslam, ze ktory let vecer domke objednam, nieso mnadseny ze ide, lebo uz kolko sa vyhodilo penazi na letenky, tak 4radsej som si mohol ist pozriet moj sen , kotry je Australia! Ale co uz co ma nezabije tak ma posilni - aspon ja si tak vravim! Vecer sme kupili Nikke letenku na Slovensko a ja mam naladu pod psa! Ked viem, ze dana skola bude na prd jej a ze od septembra zacne Univerzitu tu, tak ze nikdy tu na SVK nedokonci a po dalsie aj tak slovenske Unievrzity v Kanade nie su uznane! Co mam robit?? sa sam seba pytam, ale co ... ved ja vsetko zvladnem, ved som ako GEBERIT (pozn. zavesny zachod), ktory vsetko splachne! Vymenil som si disky na Subaru, pocitam ze v lete dam vyvazit zimne pneumatiky s diskami a v zime zas opacne dam vyvazit letne! Vecer som este stihol zapojit hadicu na polievanie a postriekal travnicek, prebrusit stenu a aj raz namalovat. Piatok budem moct pokracovat, lebo stvrtok nebude na to cas - idem na seminar rozhodcov, ked chcem rozhodovat aj v lete!

Stvrtok dosla vyplata, na podiv nikto nie je vysmiaty v office, ta neviem co sa stalo :) asiik nebola dobra! Dneska by som chcel vydat podpisany balicek, co mam -  uvidime ci sa podari to dat dokoncit kreslicom, lebo este oni to musia prekontrolovat pred odovzdanim. Balicek som vydal, teraz ho dievcata z Dokumentacie kontroluju a cakam, ci nieco najdu ci vsetko je ok a moze sa vydat! Vecer som mal seminat od 18.30 hod a mal byt do 21.30 hod, ale trosku sa predlzil a dosiel som domov az nieco po 22.10 hod., ale co uz, podmienka splnena a teraz si mozeme davat zapasiky a od 25/4 sa dabny bordel zacina :)

Piatok okrem prace ma caka vela doma, myslienkami som uz doma! Dneska rad by som prebrusil zase stenu (nejde to tak ako som si predstavoval, ale musim to urobit aby to vyzeralo), navarit rizotto a kuraciu polievku, ked bude dostatok casu tak este poskladat stol na posedenie do zahradky. Jaaaaj stale daco, ale taky je zivot na dedine v Edmontone :)Po praci som dosiel domov navaril som bravcove maso na sladkom s ryzou, iny druh bravcoveho s omackou a varenym zemiakom, posledne bolo este rizoto s bravcovtm masom a zeleninou ale vsetok som ho zamrazil na horsiu dobu + velky hrnec kuracieho vyvaru :)
Trosku rizota som navaril :)

Pocas varenie mi Nikka vola, ze mailom jej dali vediet, ze nemoze pokracovat v studiu a mz sme uz kupili letenku - skoro infarkt som dostal. Okamzite som volal do spolocnosti, ze kolko ma bude stat trusenie letenky a krasne mi zaspievali len 400 dolarov! Som zrusil a povedal som Nikke sustred sa na univerzitu tu v Kanade a bude lepsie. Vecer som este si zabehal cez 6km a siel spac, lebo v soboru som planoval robit zahradny nabytok.

V sobotu rano odisla Domka do prace a ja som sa zacal trapit s nabytkom, najprv som postavil stol - jednoduche to bolo :) len nozky trebalo namontovat, odniesol som ho na akoze "backyard" a potom zacalo trapenie so stolickami, kazda jedna mi trvbala do 30 minut :( takze iba 3 hodiny som skladal stolicky! Ked som dokoncil vsetko vyniesol som to n BACKYARD a potom som zacal cistit akoze nasu velku zahradku od listia, pekne som ocistil ale vietor vecer mi zase nasral tam :) Vecer som mal este hokej dvojzapas od 20.30 a druhy o 22.00 a spokojne som dosiel domov okolo 23.30 hod.
Patio set postaveny a uz len grilovacky a posedenia mozu zacat :)

V nedelu som si dal, ze skusim zase dosadrovat steny kde sa da a trosku prebrusit, ked chcem aby to bolo ok, tak este pred malovanim musim sa pekne potrapit so sadrovanim a smirglovanim, ale bude dobre verim stale :) Aj ked sa s tym potrapim po praci do konca Aprila , nikto na mna netlaci ze to musi byt ihned a vysledok bude dobry! Poobede som si bol zabehat a dal som si zase nieco cez 6 km :) Vecer, ked dosla Domik som premyslal, ze ako ziskata aby moja krasna travicka bola zelena. Googlil som po kandskom Homedepote a hladal, ze ci existuje niejake hnojivo alebo podobne :)

2 komentáre: