pondelok 30. marca 2015

107. week (30.3. - 5.4.2015)

Jaj pondelok :( jedno co ma tesi, ze je kratky tyzden a piatok mame statny sviatok a verim, ze niekde vycestujeme do okolice Edmontonu! Stredu ma moja mam narodeniny, takze trosku ju chcem prekvapit tak som jej objednal kyticu kvetov, verim ze ju potesi a bude stastna aspon tak na dialku, ze ma "crazy" alebo "silly" syna! Cez pracovnu dobu som si zbehol pesko do banky, cca 30 min peso, busy chodia divne takze uz budem raz, ze uz bude zase naplneny moj maly sen a ze ako family mame dve auta! Poistenie som si tiez uz vybavil cez mailik, uz len ist po karticku vyzdvyhnut - pojdem po obede, ak sa fajne napapam :) Ved treba trosku prechadzky!

Dneska mi schvalili dovolenku na prvy majovy tyzden a aj na jeden tyzden co tu bude moja mama, takze uz len sa dozit a pekne si uzit teplucku niekde v karibiku (este stale neviem resp. nemozem napisat to, kde pojdeme - lebo Nikka tiez cita tento blog :) ). Ale napad mam, kde pojdeme verim, ze sa jej bude pacit a ja ze trosku odrelaxujem tiez! Lebo ked sa vratim , zacne mi futbal a to viem, ze budem mat tyzdenen 4-6 zapasy :) ved bude treba vyrobit na splacanie kreditiek a na naplnenie dalsich snov. Po praci som kupil auto, bol ho nahlasit na register a pekne skusil zaparkovat do garaze, ze ci nasej obrovskej dvojitej garaze vojdu dve auta cuduj sa svete aj vosli :) Stihol som este so zvyskom farby domaloval par schodov, uvidime kedy budem mat cas si utorok hodinu po praci resp. v stredu aby som ich vsetke este minimalna raz pretrel!

A uz su dnuka! 

Po 20.00 hod., ak Domka dosla domov z prace sme sli este do Homedepotu nakupit zahradny nabytok, hadicu na striekanie, niejake kevty aby sme mali krajsie a v lete mohli sediet aj vonku na nase uchvatnej zahradke (2.7 x 2.2 mestra) - ale na fajne grilovanie urcite postaci :D Fotku pridam, ak poskladam vsetko a vynesiem to do zahradky!

Trosku som posrandoval v HomeDepote :)

Mame utorok, uz len 2.5 dna v praci a mame 3 dni volno!Volno ako volno, lebo zase nieco budem spekulovat v garazi :)  resp. v dome, zas budem cely den len sa "zadrbavat" :) Vecer mam futbal aj hokej, takze do postele sa dostanem nieco po pol noci. Dneska mam zapas Germany vs Chile  ako hlavny rozhodca a  ked budem v boxe tak by mal byt zapas Canada vs Iraq , to by som chcel vediet koho beru za kanadana :)) ked vsetci okrem indianov sme pristahovalci!  Po praci najprv makacka na schodcoh (som ich zase natieral, pomalicky naberaju krasny smrnc!), potom uz len chystanie obeda na stredu a sup do haly a vecer hokej. Zase den zbehol ako voda, ale apson vidiet niejaky vysledok za mnou :)

Streda je prvy April, nie je to zart ale vonku nam zacalo snezit, takze uvidime ake budu sviatky :) ked bude vsetko pod bielou pokrivkou! Pocul som, ze letenky sli hore, tak som pozrel ze o kolko co som kupoval mame , takz teraz z Kosice do Edmontonu nehoraznych 1035.80€ a ked dobre pamatam, tak ja osm kupil predtym cca za 880€! Nadherny narast ceny :) V praci asik, kazdy dneska bude spokojnejsi, lebo dostali sme narast vyplat o niejake percento, na pokrytie inflacie - lepsie ako nic :) Dneska mi mama nechala odkaz na Skype: "Prečo si ma chcel rozplakať?" Moja odpoved bola: "Lebo Ta mam rad :)" - takze kvety potesili a z toho mam radost !
Kytica by mala vyzerat niejak takto :) 

Po praci doma opat som vymaloval schody,navaril cestovinu so zeleninou a pockal som na Nikku, nakolko koncila az o 22.00 hod., rozmyslal som kde sa stvrtok po praci vydame a kde pojdeme v piatok. Stvrtok o 15.00 rad by sme vyrazili do jedneho mestecka, kde je najvacsia velkonocna kraslica na svete, mame to cca na hodinku a pol cesty :) A piatok nemam ani sajnu, ked vb sobotu Niika pracuje od 11.00, ale ja neico  este vymysli,.

Rano, ked som siel; do prace urobil som rychli kuk na schody a uz sa mi zacinaju pacit, su pekne hnede - teraz cez vikend nastava faza dva projektu a to domalovat aspon raz , mozno dvbakrat steny a mohlo byt o byt uz konecne DONE. Potom som si vymyslel, ze si urobim novu pripojku na studenu vodu,  odbucku urobim pri pracke a budem to vyuzivat pri umyvani auta! Verim ze, ze sa podari! Stvrtok v praci kazdy usmev, lebo po 12.00 po nikom smrad neiostane az do pondelka! Vsetci uz Happy Easter a ich velka noc nema n ic spolocne s nasou! Velkonocny pondelok ani neoslavuju, vsetci uz budeme spat v praci a makat! Okolo 15.30 sme vyrazili do mestecka Vegreville, kde sa nachadza najvacsie velkonocne vajco na svete :) Nazov vajca bol Pysanka :)
Malicke mestecko Vegreville, ktore je zname tymto Vajcom :)
Z takeho vajca, by sme mali prazenicu aspon na mesiac :)

Vecer sme dosli domov a rano o 4.00 hod,. piatok sme cestovali di Dinosaur provincial park, vyze 450 km ale co uz. Trosku viacejblata tam bolo ako clovek ocakaval, ale musel som prezit !
Vstuopna "brana" do parku

Pekne ram bolo, ludia mozu aj kempovat, ale vsade upozornenia, ze zidne fosilne nalezisko co najde clovek nemoze zobrat a upozornenia, ze v lete vela hadov a skorpionov. Ale inak pekne bolo.
Pohlady z vrchu :)
 Pohlady z vrchu :)
 Pohlady z vrchu :)
 Pohlady z vrchu :)
 Pohlady z vrchu :)
Pohlady z vrchu :)

Jedna zla prihoda sa mi stala, slapali sme s Nikki na vrch kopceka aby sme mohli nafotit vyssie zabery, hovorm Nikke, kurnik sopa hus esedela na vajci a sme ju nechtiac vyplasili - ona sla za partnerom vo vzduchu mu nieco povedala. Nikka odbehla na iny kopec, ja som ostal aby som ju odfotil. Vraciam sa za Nikki dole a Kacer zacal chranit svoju husku, roztuiahol kridla a hrcal na mna a smeroval ku mne :) Povedal som mu: "Nezjebuj sa ja idem druhym smerom, ak nechces mat jazyk omotany okolo zobaka :)" ale musim povedat, ze bol kacer dost agresivny! Odisiel som nechal som ho tak, ale aj zvieratka si vedia chranit partnerky!

Z parku sme zatelefonovali Evicke do Calgary, ze sa do 3 hodin zastavime na kavicku! A z kavicky nakonec bol, ze sme tam stravili cely vikend do nedele :) Co mam povedat, Domik v sovbotu aj v nedelu zavolala, ze je SICK a vsetci spokojny, sme mohli popic dajeke pivecko, okupac sa v Hot -Tube a v sobotu vybehnut do Banffu a v nedelu vysmiaty sme sa okolo 18.00 vratili naspat do velkomesta! Pekny vikend za nami, este dobre ze Domik nahlasila "paragraf" a po dlhej dobe som bol cez vikend s nou! Nakolko kazdy vikend teraz pracuje az do konca Aprila!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára