pondelok 23. marca 2015

106. week (23.3. - 29.3.2015)

A uz mam to za sebou, takze uz len postupne prezit este v praci a mame trosku oddych, lebo dalsi tyzden je kratky :) budu sviatky! Oko este citim stale, je podlaite krvou ale niejak zvladneme v praci. Poobee mam meetiong ohladom jednoho tuurnaja, lebo sa bude hrat v hale Mini world cup , takze sa stavam medzinarodnym rozhodcom! Dali mi 4 zaposiky , dva tento tyzden a dva buduci tyzden,. Dneska sa povinne musim zucastnit toho meetingu, ked uz mi dali zapasy! Verim, ze vsetko dopadne dobre a aj oko sa bude lepsie citit vo stvrtok! Male prekvapenie som dostal od Alejandri :)

Alejandra - firemna mama mi dneska doniesla kvietky po operacii do officu :)

V office Amarinder vravi, ze teraz vyzeras Cool :D asik vidiet rozdiel, aj ked oko je stale podliate krvou. Dneska mi menili vizitky v office, uz bude na vizitke napisane Milan Dubinsky, PhD. zlaty to office :)
Menovka pri mieste, kde sedim :)


Po praci som musel ist na pred-turnajovy meeting, ked chcem byt rozhdodca na turnaji. Zbytocnych 30 minut za mnou a vyse 80km cestovania do haly a spat, kde bol meeting. Ale co narobime, aspon mam to za sebou a stvrtok mam prvy dvojzapas na turnaji!

Utorok, klidek zatial rabno v office, az uvidime co sa bude diat cez dalsi krasny den :) Cely den som nieco mal na praci, takze den aj zbehol. Poobede som sa dozvedel, ze bude nas office prepustat, ze je niaky zoznam a ze, ked sa neziska niejaky projekt tak do 6 mesiacov, niejake zmeny nastanu. Uvidime, ci to je len kacica, alebo aj pravda! Doma som poodychoval , vecer hokej a zase dalsi den je za nami! Cez den som dostal jeden mailik od jednej pani/slecny - pytala sa na vystahvanie do Kanady, pekne som odpisal - rad poradim, co je v mojich silach.

Stredu ma na stole v office cakalo , prekontrolovane vykresy, co je dobre aspon mam co robit a mozno ked sa podari tak aj do piatku ich vydame von z officu (uvidi sa ako sa mi bude chciet). Dneska mame niejake posedenie celej pobocky ABB v bizkom hoteli, takze uvidime, ci nieco nove biude povedane, ci je niejaka vizia projektu a pod. Rano zase prekvapenie v poste, bol tam maailik od jedneho chlapca, ze som ho motivoval na odchod zo Slovenska (viem , ze je to tazke rozhodnutie ja som na to rozhodnutie zacal vo velkom premyslat od roku 2011 - takze viem, ako sa moze chlapec citit!). Za posledne 2 tyzdne uz 3 mail, kde sa ludia pytaju na Kanadu - ale zas som rad, ze maju nieco aj nastudovane ake moznosti maju a nie, ako 99% ludi v skupine na FB bolo, ako sa dostat do Kanady, vies vybavit robotu a pod....

Mozem len povedat, ze moj BLOG je napomocny, resp. ze motivuje ludi, aby nemali strach vzdat sa domoviny a vyskusat nieco zaujmave aj ked nie lahke rozhodnutie a tym padom, nove nastrahy v novej krajine!


Na meetingu sme sa dozvedeli, ze ocakavaju nove 4 projekty (je tam sanca, ze by sme vyhrali ponuky a by bola praca na dost dlho aspon do 2017!, takze len verit, ze bude dobre). Poobedes som sa snazil doma natriet trosku schody na hnedo, nemozem brusit steny nakolko sa bojim, ze do oka si nanesiem vela prachu, takze najprv si premalujem schody a potom sa vratim naspat ku stenam. Som celkom spokojny, ze to zacina vyzerat celkom dobre!  Este som vecer dohadol niejake stretnutia na piatok , lebo chcem ist pozriet par auticiek, len ked bi napisu ked sa pytam ze ci bolo burane a napisu me REBUILT, uz viem ze bolo, pod tym pojmom moze sa rozumiet len vymena narazbnika alebo podoben ale co us! V talone mam niejake Mazdy 3 a 6 a este stale verim, ze najdem niejake zaujmave SUV-ecko!

Stvrtok mam vela, prace len novy clen tymu si asik na nas trosku onanuje a nikdy sme tak nemali debilne zkontrolovane vykresy ako kontroluje on a 99% sa mu nepaci. Ked som rozpraval s Halom o tom tak on ze je to trosku na hlavu v takom zmysle my povedal, ale co uz, urobity to musim nech mam pokoj. Jaaaaaj , teraz som si pozrel s kym mi dali vecerny zapas :) Oh my god, zase dednko Andrew z anhlicka, co len s nim do problemu clovek moze prist! Budem musioet byt zase byt sustredeny na 120%, lebo on len kiksuje! Zapasiky dopadli dobre, prvy moj SOuth Korea vs. Italy dobre behali ty ryzojedi :D ale taliani vyhrali 3:2, bez niejakych problemov sme ho zvladli, druhy zapasik sme mali Polsko vs. Rumunsko piskal to Andrew a ku nememu uzasu nemal s tym problem a zvladli sme ho tiez aj ked vysledok bol 2:2, ale co uz. Skor ma zarazil otazkou ze ci historicky nemali Rumunsko a Polsko nieco spolocne? Asik ucast vo svetovych vojnach som si pomyslel, ale on ze ci nemaju hranice spolocne a pre mna to ostalo, ze ci dobre pocujem, ale co uz :) To je ich geografia!!!

Piatocek nas milovany :D kratucky, vecer bude ruka hore :) Pozval som ju nam par kolegov z officu, takze ideme im prichystat nieco slovenskeho, trosku posedime, popijeme ale este najprv musim zvladnut tazke 3.5 hodiny v office !!! Takze, sme makali doma aby vsetko bolo na 18.30 hod. ready.
Navaril som gulas a zeleninovu polievku, to aby som mohol im dat :) so sebou domov! Prichystali sme im oblozenu misu, vecer BBQ a este dezert palacinky, ta co mam povedat, oni nesu zvyknuty, ze doma varia!
Misu, co som prichystal - normalne Nikka mi povedala, ze mam talent a ze nech dalej len ja chystam ;)
Steaky hovadzie, kuracie + opeceny baklazan, cuketa a sampiony :D
Jedna spolocna z oslavy :)

V sobotu sme boli pozriet dve auticka o 13.00 hod,. Subary legancy a o 14.00 hod. Mitshubishi Endeavour, velmi sa mi poz davalo Subaru, ale nechal som si cas a hladal este ze neico mozno pojdem pozriet v nedelu. Museli sme dojst domov do 15.330 , lebo Domka pozvala svojicjh kopl;egov ku nam, takze zase sme robili BBQ, palacinky a este aj oblozenu misu a po som sa dozvedel, ze tolko jedla na nasteve este nemali. A ja ze ani nebudu uz mat, :D ak nevratia pozvanie :D
Realna fotka Subaru, co som bol pozriet!
Ilustracna foto Mitshubishi Ebndeavour - podla mna bol hrkalka :D
Sobotnajsia oblozena misa :)
Prvy chod - klobasky a kuracie maso :)
Druhy chod - steaky :D

V nedelu doobeda som natieral schody hnedou farbou (musim ich pretriet este raz mozno dvakrat - do knca buduceho tyzdna ich mam urobene), jak dobre ze ked si robim sam doma, ze nikto na mna netrlaci casom , ale ze mozem si pomalicky robit ako potrebujem. Poobede som bol pozriert este Nissan X-tral, ale tiez niejak sa mio zdal , ze asik bol tuknuty z predu takze som sa nakonec rozhodol pre subaru a pondelok doriesime vsetko. Poobede som sa bol dat ostrihat, nesu tam moji kadernici a nova zase ma ostrihala ako .... Radsej nenapisem, lebo som bol dost vytoceny! Ked prisla Domka domov, sme sli este sa prejst, ay sme spoznali nasu okolicu, len mozem povedat na niektore domy WAU a ze verim, ze raz budem mat aj ja taky! Velmi sa nam tam pacilo, lebo z domu pozeras na umelo vytvorene jazierko, jedna nadhera.
Ilustracna foto Nissan X-tral co som bol pozriet

Dalsi vikend za nami, dalsi bude velkonocny, ale Domik pracuje, takze budem musiet si najst niejaky program, resp. niejaku pracicku v dome !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára