streda 4. marca 2015

103. week (2.3. - 8.3.2015)

Rano pondelok som ukoncil vykres a sup som ho dal na podpis a ide sa vydat prvy balicek vonku. Stihol som kupit letenku pre mamu a pre Nikkinu resp. aj moju kamaratku, ktora pride spolocne s mojou mamou na dva tyzdne v polke Juna. Tesim sa, ze ju uvidime a ze obom urobime pekne vylety a aj spestrime ich dovolenku resp. oni spestria nam trosku pobyt tu v Kanade :) V praci bola makacka, ale stiham vsetko. Vecer som mal zapasy - 3, Prvy zapas mi dali len taky o vypadnutie z divizie :) jedno muzstvo muselo vyhrat a druhemu stacila remiza, obe mali zhodny pocet bodov. Takze zaps mal uroven nakonec skoncilo 2:2 ale nemohol nikto sa stazovat! Z coho som mal dobry pocit. Druhy zapas piskal kolega, zase som nerozumel niektorym verdiktom ale co uz.... byvali hracik je ale niekedy ma zaskocil co fukol! Posledny zapas som piskal zase ja, zapas ak muzstvo vyhraje stale zivili nadej na postup, cize museli vyhrat co sa im aj nakonec podarilo v pomere 3:1, ale zase narocny zapas celych 50 minut. Zniceny som dosiel domov a rovna sprcha a spat.

Utorok prva zla skusenost s cestovanim MHD v Kanade, viem ze nechodia na cas, ale rano vynechal cely spoj takze som dosiel do prace az o 30 minut neskor, ale co uz. Neriesim, lebo aj tak dlhsie ako 16.30 hod. tu neostanem :) Poobede som dostal od predsedu komisie rozhodcov, co na zapase sa vcera robilo :) ach jaj trapko nezvladol zapas a krasne o nom report napisali! Ale co uz, napisal som, ze aj mna zaskocili rozhodnutia z mojho uhla pohladu ale ze nepiskal az tak zle ako ini, co som v Kanade a v hale videl :D Verim, ze mu resp. aj mne nezastavia cinnost za trapka! Po pracovnej dobe som siel peso cca 3 km smerom na velku prestupovu stanicu, mal som to v plane, nakolko po ceste som sa zastavil v HR Block-u, to je spolocnost ktora pripravuje danove priznania a papierovacky na vratenie dani. Objednal som nas na dalsi piatok 13.3.2015. Nechame sa prekvapit, kolko nam vratia, nakolko v prvom roku velmi slusne nam vratili bolo to cez 3500$ ked dobre pamatam! Dosiel som domov najedol som sa, odpratal sneh z pred domu a docital jednu vybornu knizku. Khiha mala nazov: "Ja jsem Zlatan Ibrahomovic".  Velmi dobra kniha a hrac si vobec nedaval servitku pred usta, ze ako to chodi vo spickovych kluboch.
Obal knihy - Ja jsem Zlatan Ibrahomovic 

Po tejto precitanej knihe, mam na citanie dalsie a zajtra vecer by som rad zacal knihu s nazvom Rebel - je to osobna spoved ceskeho futbalista Tomasa Repku. Velmi ocakavam, co ten Tomas Repka bol za pacient a verim, ze niejake dobre hlasky budu tam, lebo Zlatan fakt dobre dal napisat knihu!
Obal knihy - Rebel

Stredu zase rano spoj co ma ist o 6.00 hod. neviem ci vybechal alebo isiel skor, ale bol som na zastavke uz od 5.53 hod. fakt neviem, zase som dosiel do prace az o 7.15 hod. V praci busy busy a este rez busy, ale zvladam to :) Poobede zase zapasik jeden som mal, bol som v Boxe takze ani som sa nenamakal velmi a hrali dievcatka U14. Vecer som este daval dokopy pneumatiky lebo svietila mi kontrolka ze mam nizky tlak v pneumatikach, dofukal som ich a stale svieti, takze neviem co je s tym :) ale pneumatiky su dobre nafukane to viem. Vecer som zacal citat knizku Rebel, pocity zatial nic zvlastneho som sa nedocital :)

Stvrtok konecne siel rano bus na cas, v office som sa dozvedel, ze mam do pondelka o dalsiu ulohu viacej, som si myslel, ze je streda a je stvrtok, takze musim zamakat :D ale verim,  ze to stihnem vsetko ako chcem a co som slubil! 95% prace som stihol stvrtok, mam na mysli tie vykresy co som slubil na pondelok. Potom som siel na zapasik, a dost vycerpany som dosiel domov (Domik ma vydvyhla v hale). Ked dosla po mna Domik, vsimol som si, ze kontrolka tlaku vzduchu v pneumatikach je vypnuta, takze dofukanuie a zmena trosku teploty postacilo aby vsetko bolo ok. Docital som sa ze tlak v pneumatike klesa s kazcyh -10°o 1psi, a stredu sme mali cca -19, takze mozno to zakolisalo a tlak v pneumatikach je predpisany na niejakych 32psi a jednu som mal 30 a druhu 29, ked som dal zmerat pomocou palubneho pocitaca.

Piatok  rano sa mi vobec nechcelo vstavat, velmi som unaveny,le dosiel som do officu o 6.20 a verim, ze fakt po mne smrad po 11.00 hod. ani nepachne :) Rano v mailovej schranke som nasiel jeden zaujmavy mail, ze som jedneho pana inspiroval s mojim pribehom (kto cita vie o kom pisem - drz sa Marek), takze vidim, ze sa oplati pisat a, ze ludia to citaju nie len moja rodina a blizky, ale aj ini. Po 9.00 hod. dosiel do officu Amarinder, kazdy den turban na hlave, dneska piatok takze clovek moze cakat rozny druh farby, ale on betar jeden sa ukazal a doniesol siltovku, co nam firma dala, ja som poevdal ze na vymenu oleja je dobra resp. na niejaku pracu okolo domu :) a on krasne siltovka a vlasky skryte do takeho primerosa :D aspon verim, ze Marcelino sa zasmeje!
Krasny je ako stale :)

Este posledne hodina v office a ide sa konecne domov na vikend, aj ked vecer mam zapasy ale tam sa aspon vybeham, takze sa na vecer tesim! Navaril som kremovu karfiolovu polievku a narychlo vyprazil rezne, lebo trebalo nieco zjest a neico dat aj Nikuse do prace. ku veceru som siel na zapasiky, vsetko bolo v pohode domov som dosiel bolo 21.30 a cakal som na Domku, sli sme akoze spat, lebo rano sme mali budik zase na 6.00, nakolko sme sli obaja pomahat na atleticku sutaz ako dobrovolnici.

Sobotu od 7.30 do 17.00 hod, sme boli ako pomocnici na atletickych pretekoch, pomahali sme nasemu kamaratovi Milanovi :) on je rozhodca pre skok do dialky, na prekvapenie mzoem povedat, ze vsetci atleticky treneri to robia zadarmo! Na obed nam dali lasagne, ale boli kupene a len tam na rychlo zapecene! No koment, cely tyzden som mal vlastne lasagne a na meetingu sme mali oapt, jaj ale co uz :) Srandoval som, ze uz nikdy nepridem pomahat, nie ze je to zadarmo, ale preto ze lasagne boli, ta mi kanadania povedali, ze neveria mi :)

Priprava doskociska :(

Cely den, mojim nahlepsim priatelom boli hrable, pocital som ze po 10 hodicnach sa mi o nich bude aj snivat :) a len som cakal ako dopadne moje telo v nedelu, ak sa zobuidim!.
Jedna z pod Downtownu, kde nam Milan ukazal drahu na bezkovanie :)

A panorama v podani nas akterov :)

V nedelu budicek, ved je MDZ a treba ranajky prichystat Domicke, lebo isla do prace. Cele telo od hrabuiel som citil, jaj moj chrbatik :( Menil sa nam v nedelu cas, takze sme o hodinu kratsie spali, ale zas teraz by uz malo byt vidno do 20.00 hod. Takze konecne popraci nebude tma a mozno aj pojdem sa konecne prebehnut, ked uz nam akoze "zacalo" leto  ved mame krasnych 13°C a ludia nosia uz kratasy :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára