pondelok 9. marca 2015

104. week (9.3. - 15.3.2015)

Zase pondelok, tazko to bude, som unaveny lebo vecer som bol po dlhsej dobe na hokej ako casomerac, zbehlo to rychlo, ale spal som len 5 hodin :) ale co uz, musim zamakat aby bolo lepsie! V praci som prezil, aj ked som bol dostatocne unaveny! Poobede som dosiel domov, bolo nieco po 17.30 hod. Upiekol som kuracie nozky, aby sme mali co jest tento tyzden, pozeral som Prison Brek (uz mi chyba dopozerat len 9 cesti a mam cely serial dopozerany), vsteke dvere som namazal, lebo som pocul obcasne vrzganie a trebalo sa toho otrasneho zvuku zbavit. A nakonec, som prichystal BBQ peklo stroj na balkon, ked uz mame krasne pocasie :)
BBQ prichystane, pocitam, ze cez vikend nieco vecer na nom prichystam :)

Utorok, v ppaci musim dokoncit resp. vymysliet ako uchytit kable pre jednu Substation. Mam co robit, ale verim ako stale, ze to bude vsetko na cas dokoncene aspon z mojej strany! Este som sa chcel Vam "pochvalit" v sobotu jak sme boli na atletickom meetingu, tak Milan vravi po pretekoch ak sme sli ku autu, ze nema kluce! A ja, ze co nechal si v aute? Alebo vypadli v hale? A on asik su v aute! Auto ma VW Touareg 2010, najazdenych len 50000km. Prisli sme ku autu, auto otvorene, kluce v zapalovani, na palubovke jeho mobil. Nikto nam auto neukradol! Trosku na zamyslenie, ze na Slovensku clovek ma zamknute auto a ukradnu a tu, sa nic nestalo a mali na to dost dlhu dobu, nakolko auto sme zaparkovali asik od 7.30 a prisli sme ku nemu asik nieco po 17.15 hod., takze casu dosta a nic sa nestalo! To len trosku na zamyslenie! Ale nebojte sa stretol som sa aj s tym, ze auta alebo motorky boli ukradnute aj tu v Kanade. Na lyziarskych svahoch, clovek si moze nechat nezamknute lyze a pojde sa najest a vrati sa a vsetko najde na mieste, co mna tiez prekvapiplo ak som uvazoval so slovenskou mentalitou ako to je! Po praci som bol nakupit pelovy filter do auta, brusku na brusenie (chcem dokoncit basement) a potrebujem niejake veci pre4sadrovat a potom prebrusit, sviecky pre otca. Dosiel som domov, vymenil som pelovy filter (ten stal 25$), vymenna mmi trvala cca 20 minut, - robil som to prvy krat , nabuduce to bude mozno rychlejsie. Hladal som v aute vzduchovy filter (tiez ma zaujmalo v akom stave je). Rozhodol som sa, ze taktiez ho kupim ved stoji 10$ a vymenim ho tiez. Po vymenne peloveho filtyrta som sa rozhodol, ze pojdem prvy krat si zabehat, o my god. Skor to bolo take trapenie, nieco vyse 3.7 km za 23:30, co mam povedat na to, ved mam okolo 113 kg trapil som sa, ale dal som to! Povedal som si, ze ked pocasie dovoli tak sa pojdem vybehat minimalne 3 krat do tyzdna. Vecer bola informacia, ze bude Aurora, ze treba ist mimo Edmontonu, tak sme sli pozriet (najlepsie ju vidiet cca okolo polnoci), ale my sme tolko casu az nemali, nakolko rano trebalo vstavat. Verim, ze na buduce ju uz uvidime!
Tak by mala niejak Aurora vyzerat nad Edmontonom

Streda, vecer mam hokej, takze nebudem vyspaty urcite. Ale, co uz narobime. V praci verim, ze nieco uzitocne aj porobim, co chcem a ze mi to rychlo zbehne, lebo dneska niejak nemam naladu tu byt :) V praci som si chystal Handwritten letter pre APEGU, lebo mi napisali, ze to mam mat napisane rukou a ja som im to preposlal na PC :( co uz, prerobime a preposleme. Po praci som vyzametaval garaz, osekaval lad pred garazom, aby bolo tam cisto. Roztapa sa nam sneh a predpoevd na nasledujuce 14 dni je priazniva, takze verim, ze uz sneh nenapada (aspon v kutiku duse), nakolko niekedy clovek nevire predpokladat a moze byt sneh ako minuli rok aj v Septembri aspon na 3-5 dni :))

Stvrtok - dneska vyplatny den, takze verim, ze vsetke LEČA budu vysmiate, lebo to sa im paci a aj odmeny by mali dojst bud o tyzden stvrtok alebo o tri tyzdne vo stvrtok, neviem presne este, lebo sme nedostali o tom informaciu! Cez pracovnu dobu som dorobil jeden vykres (nemozem sa pretazit dneska), ved mi treba dopisat ten list pre APEGU a poobede ho poslat :D Takze dnesny ciel dopisanie listu a poobede vybavit niejake veci v banke. Vecer ked som dosiel domov, prehodil som sa a siel som sa vybehat, este je sneh trosku (dost odmak), takze topanky som mal cele mokre ked som dosiel , dal som niecio vyse 4 km, cas bol nieco cez 24 minut, tempo mi napisalo, ze som na urovni 6:13 min/km. To je zle ja viem, lebo minuli rok som behaval km po 5 minut a dokazal som take tempo drzat aj 11 km, ale ono sa pomalicky rozbieham. Vecer som robil prvy krat v tomto roku BBQ, urobil som par klobasky, cibulu som upiekol. huby a krevety :) Vraj bolo vsetko jedle.

Piatocek moj najkrajsi, jak ja ta mam rad :) Len do 11.15 hod. tu budem zbehnem na nakup do Superstoru a o 13.00 hod,. mame stretnutie v HR Blocku, nakolko treba podat danove priznanie a mozno nam nieco vratie niejaky preplatok, uvidime, mudrejsi budem po 14.00 :) V robote pozeram, ake pocasie mame, resp. co bude nas cakat tento den a narazil som tam na record teplotny :D
Teplotny rekord pre dnesny den :)

Vcera sme mali aj 13-15°C, takze mozno tento rekord zlomime! Tak mali sme len 14°C takze rekord nebol pokoreny :)  HR block ma potesil, zase nam nieco na daniach vratia, takze mozno bude dalsi Muran!!!!
Vecer som mal zapasik az do 23.15 hod., potom som dosiel domov a ani som sa poriadne nevyspal ale ok.

V sobotu rano som vyprevdail |Domik do prace a ja som sa sustredil na namontovanie stojana na drzanie kolies v garazi. Oh my good. Ale zmaknmute a vysledok mozete vidiet nizsie. Zase zlepsenie v domacnosti je na svetre :)
Namontovane, uz len vidim ze bude treba aj steny v garazi niejako natriet !

Asi sa cudujete, ze som to nedal viacej do rohu, ale potom na jednej strane by som nemal o co uchytit, lebo za stenou (sadrokartonom) su stlpy drevene a sa davaju kazdych 16" (cca.40cm). A potom by som pravu stranu mal uchytenu a lava by bola asik "vo vzduchu"! Bude treba karaz namalovat aspon zakladnou bielou aby vyzeral trosku lepsie , ale ved to je len garaz, ale urcite lepsie bude sa predavat alebo prenajimat ak bude vyzerat no.1

Na stojane uz aj 20" kolesa na Murano, uz sa tesim ako to prehodim na leto a ako bude vyzerat :)

Zacal som najprv sadrovat chodbu, co ide do garaze a potom trosku malovat, prvy dojem mam, ze to vyzera lepsie, ale musim to postupne dotiahnut a budem spokojny!  Ked som dokoncil pracu a siel som skypovat s mamou a uvedomil som si, ze dneska je to uz 2 roky co som mimo Slovenskej republiky, vlastne 2 roky co som sa vydal na cestu trnitu, tazku ale stale v nadeji, ze sa pokusim mat lepsi zivot. Po skypovani, som sa siel prebehnut dal som nieco vyse 5.5 km a potom sprcha a priprava BBQ, co som chystal dokym Domka bola v praci.

Po BBQ som sa este vydal na nakup do obchodu na potraviny, zase som narobil niejake zasoby do buducna (boli akcie, na sampony, a ine voloviny, tak clovek musi nakupit) a spokojny vecer som si sadol pred telku, popijal plzen a premyslal, ake mam kupit druhe auto :) Ci zase SUV, ale mam ist len do obycajneho sedanu (Nissan Altima resp. Mazda 3 resp. 6), neviem sa rozhodnut.

V nedelu som sa celkom dobre vyspal, spal som cca do 9.30 hod,, cely den som pozeral serial. Poobede o 13.00 hod. som mal telefonicky pohovor na TIMEKEEPER na hokej ale pre inu organizaciu, dovod preco som hladal inu organizaciu, nakolko zapasy maju maximalne do 22.00 hod. a clovek sa bude moct aj vyspat!! Vraj boli spokojny, ze mam dost vela zapasov ako casomerac urobenych, takze ma budu kontaktovat kedy bude prvy organizcany den, a budem mat aj u nich trening a potom mozem zacat aj pre nich robit, Vycistil som si BBQ peklo stroj, hladal auto, nakonec sme aj vecer jedno boli pozriet (Mazda 3, 2.3 liter, co na SVK sa predavalo ako MPS), stav bol velmi zachovali. Len mi nevedeli odpoevdat na par otazky, tak cakam na odpoved. Stale v kutiku duse verim, ze sa mi podari kupit Nissan Altimu rok vyroby od 2007 a novsi, rovnky motor ako ma Murano 3.5 liter, 6 valec cca 260koni. Len strasne malo je ich, a vo vacsine pripadov sa predavaju 2.5litre, 4 valce.

Vyzera dobe, tato Mazdicka 3, ale este musim zrazit dole aspon 800$ a budem mozno aj spokojny :)

Trosku, co ma zaskocilo, ze nema Tempomat, co vacsina aut uz ma vo vybave, ale inak jazdila ako hodinky! Este o 22.45 hod. som mal hokej, a dosiel som domov cca 0.15 a spat , lebo budik clovek rano neoklame o 5.20 hod. :))

Mne sa paci toto delo :) 
Iny pohlad na delo :) Pytaju za nich cez 6000$, takze musim vsetko si dobre premysliet!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára