pondelok 8. júna 2015

117. week (8.6. - 14.6.2015)

Zase novy tyzden, zase vela aktivit po praci :) V praci rano som vydal balicek vykresov pre dievcata na kontrolu, a ideme sa spyatat s akou pracou treba pokracovat, resp. kde mam nabukovat hodiny na konci tyzdna :) Dostal som navrhnut kablove trasy pre jednu rozvodnu, takze zacal som na tom makat. Poobede som si bol fuknut zapasik, vecer cital dalsiu zaujmavu knihu s nazvom Môj život.
Obalka kniho Môj život :)

Utorok, rano som nebol behat ako pondelok, ale som si trosku prispal a vstal som az o 6.45 hod., ale o 7.10 hod. uz som bol v office a zarezaval :) Dokoncil som prvy nastrel kablovych tras, po praci doma som navaril hrnec cesnakovej polievky, dal som si aj do flias a zakonzervoval na horsie obdobie :) Po navareni, som si siel zatrenovat, lebo som nemal ziaden zapas, takze som si musel odbehat (resp. odmakat pripravu na fyzicke previerky) a vecer som cital zase knizku :)

V stredu rano som vstal pred 5.00 hod. a sup prezliekol som sa a uz som bol zase vonku na vyvenceni, zase cca 3.8 km ranny beh za mnou a uz sedim v office a doplnam blog :) Poobede ako kazdu stredu sme mali zmrzlinku, ved je akoze summer pre Kanadanov, takze firma nam skrasluje zivot v office :) Po praci som sa dlho nezdrzal, lebo zapas mi zacinal o 18.30 a druhy o 20.15 hod., takze len som sa dal do kopy a siel som sa vybehat na dvojzapas, vysledok bol nabehanych vyse 15.6km, ale pri cestovani na zapas ma vytocil jeden spoluobcan ciernej pleti, kde zo zablokavaneho pruhu (stal druhy v poradi) strhol na mna volant, ked som cestoavl v strednom pruhu! Jaj ty vodici, tu su strasny, hlavne ty co pred par rokmi chodili na somarikoch, alebo ty, co videli prve auta az v tejto krajine , ale co narobim, aj oni sa nekde musia naucit kormaňovať motorove vozidlo :) Inak zapasy mali U18 velmi dobru uroven, ten druhy bol este lepsi! Velmi bojovne, sli poriadne do tela si, nebali sa neodtiehnut nohu, take zapasy mam rad ! A po zapase asistenti (obaja boli africanos), ze Milan tazky zapas a ja ze tazky bol, ale po par rokoch skusenosti, viem, co mam na hracej ploche robit resp. kedy mam pritvrdit, kedy mozem nechat chlapcov hrat! Ale z celkoveho hladiska som nebol spokojny na 100%, ale spokojnost tam bola - stale viem, ze nie kazdy zapas je taky ze moze rozhodca povedat, ze vsetko mi zapadlo ako PUZZLE na 100%!

Stvrtok rano som nesiel behat, bolo to cielene, lebo nohy po strede som mal dostatocne rozbite a som si povedal, ze pojdem az vecer :) Poobede sme sli kupit druhy bicygel , aby sme mali dve :) Co narobime uz. Chcel som ist behat ale sa tak rozprsalo ze dovidenia ... aj evcerny zapas Canada vs New Zeland bol preruseny, lebo husto prsalo a po 30 minutach sa az pokracovalo. Ja som si pekne pri futbale zdriemol a potom nastala druha faza spanku :)  Po dlhej dobe cez pracovny tyzden som sa vyspal do sytosti!

Piatok rano sa vynikajuco behalo. lebo bolo po burke a vdzuch bol velmi cerstvy. V office dneska budem kratko, takze to ma tesi :) a o dalsie uz o tyzden dojde mi mama na nastevu, teraz pamatam, ako som jej vo Februari kupoval letenku a uz je to za dverami, ze pricestuje. Cas velmi rychlo uteka! Piatok po praci som dosiel domov, som sa naobedoval, prehodil do monterok a zahral som sa na automechanika a vymenil som olej na Nissane :) Vecer som este si bol odpiskat zapasik a vysmiaty vecer som mohol si ist zdriemnut. Vyspal som sa velmi dobre, lebo v sobotu som sa zobudil az po 10.20 hod. - trosku som si pospal :) nastali ranajky, potom dvojhodinova prechadzka a nakonec o 16.00 hod., kde som mal zapas o 1. miesto v kategorii U16 chlapci, musim povedat, ze zapas mal velmi dobru uroven.

V nedelu zase som sa celkom vyspal, aj ked len do 9.30 hod., rano pocas priprav ranajok, uz som dal piect kurca na kilo soli (prvy krat, lebo som chcel vyskusat moj novy pekac), paradajkovu polievku a uvaril som este ryzu, vsetko som stihol do 1.5 hodiny a potom sme mohli ist na hodinku na bicygle, po bicyglovani som mal este dva zapasy raz ako hlavny a raz ako asistent. Dosiel som vecer okolo 22.20 hod., trosku rozbity domov, ale co uz :)
Kuriatko bez ziadnych inych ingrediencii sa pekne upieklo :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára