pondelok 15. júna 2015

118. week (15.6. - 21.6.2015)

A uz je tu tyzden, kedy mi pride mama :) Rano som bol vyklusat 3.8 km, dneska som citil, ze neijaka zima je - teplomer ukazoval rano iba 6.9°C ! Ale zvladol som to a uz zarezavam, zase v office. V praci, zase nieco trebalo prerabat, ale v pohodicke som zvladol a vecer som mal zapas na chorvatskej futbalovej akademii, niektory chorvati kopali ako elektrika, clovek im aj dohodvara a stale nic. Po zapase mi kapitan vravi, ze kanadan minule im za 15 minut dal 6 zltych, ze vidiet ze ty nejdes tak podla pravidiel ako oni ale, ze si aj ludksy :) Jaj ma aj pravdu, ale dost ma vytacal jeden z hracov, lebo si nikdy nechcel priznat, ze on kope :)

Utorok rano som bol taktiez si zabehat :) Krasne stydene pocasicko bolo cca, 9°C ale som rad, ze som sa bol vybehat aj ked teraz v office citim nohy, ako keby boli po rozbuske :) Tak dneska sme mali meeting - vysledok je nepodstatny, lebo vsetko je z mojej strany zatial ok, ale s vykresom som sa hral cely den a vidim to aj na zajtra :) je s tym dost babracky a stale si nieco vymyslia este doplnit, ale taky je zivot projektanta! Po praci som povysaval obe auta a vylestil som polaubovky :) a po praci som si bol uzit pri behani a musel som si odtrenovat to co som mal v plane! Dost tazko sa citim, ale verim, ze bude platit pravidlo tazko na cvicisku a lahko na bojisku. Po behani som zaspal ako maly chlapec v kresle nieco prec 21.00 hod. :))) Este vcera mi dosiel balicek, lebo som sa chcel potesit a kupil som si dve siltovky :) Chicago Black Hawks - Champions 2013 Stanley Cup a Los Angels Kings - Champions 2014 Stanley Cup (mozno to bude tradicia, ze kazdy rok kupim noveho majstra od kedy som v Kanade, uvidime!). Pre zaujmavost, objednaval som to z USA a postovne bolo drahsie ako ciapky :) ceny za ciapky bolo podla mna velmi lacne, to je 5 USD za kus :) a postoven 15.99USD. Trosku na zamyslenie, ale co uz:)
Siltovka Chicago Black Hawks 2013 
Siltovecka Los Angels Kings 2014

Rano som velmi skoro vstal, nebolo ani 4.30 hod a som sa pomali vykopal z postele, poumyval som rano este riad :) ako vzorny manzel a partner a chystal som sa do prace, v praci som dokoncil vykres a zatelefonoval s mamou, povedal som jej posledne instrukcie pred odletom aby nestresovala, lebo este nikdy neletela a ma vacsi strach, ale verim, ze ju to prejde ak dojde a prekona tri lety! Dneska na Viberi som mal nechany odkaz, uz je kupene a brat ti posiela a dakuje za pomoc pri Diplomovke :)

Co narobime, zlatych kamaratov este mam, co si vazia co som pre nich urobil :)
.
Po praci som pomahal Domke doma s upratovanim, lebo este som mal zapas a stale nieco mam na praci doma :) Od zajtra zacina ramadan a nasi kolegovia nebudu moct papat 30 dni! Len ked nebude slniecko na oblohe, takze im zacne tazky zivot, ale ako som sa s nimi rozpraval uz su zvyknuty na tu cast ich zivota !

Stvrtocek uz je tu, vyplatny den, kazdy si popiskuje a usmev na tvary :) Ale pracu za mna nikto neurobi, takze musim makat :) Podarilo sa mi vsetko dokoncit a zajtra poviem, kde vsetke veci najdu, ktore som prichystal :) Poobede este sa idem vybehat na zapasik, poledny v tomto mesiaci , lebo som si dal cvolno az do 4. jula 2015, lebo chcem stravit s mamou co najviac casu aj po praci. Prvy tyzden mam dovolenku, co bude tu a druhy tyzden mame len 4 pracovne dni, takze verim, ze poobede sa na nu niejak nafazujem a nieco jej pekne ukazem v nasej krasnej dedine v Edmontote :) Vela som toho nepospal. pre spanim som dostal informaciu, ze mama prezila svoj prvy let a ze uz cakaju vo Viedni, takze spokojny som bol, ale od 3.00 som bol uz hore a buntosil a hral sa s mobilom, ci uz odleteli z Viedne alebo nie! Nakonec som sa dopracoval ku informacii, ze o 11.07 odleteli z Viedne namoesto 10.35 hod, ale vsetko je podla planu a by mali dojst aj tak na cas do Toronta. Ak budu v Toronte mal by som dostat informaciu ako su na tom. Takze, ked som uz nevedel spat, tak o 4.30 hod. som sa prezliekol a siel si zabehat cca 6km V office som bol zase od 6.00, ale co uz porobime nieco do 11.00 hod. a pojdem pekne na nakup, ostrihat sa a dochystat posledne detaily :)
Uz su v Kanade:) Uz len hodinu a pol a su v Toronte a potom este posledny 4 hodinovy let do dediny zvanej Edmonton :)

Nakonec dosli na cas, takze v pohode. Trosku  z casov bola mama mimo a veci rozpravala od veci , ze konecne v Košiciach  je a napriek tomu bola uz v Edmontone. 

V sobotu sa nam podarilo okolo obeda vyrazit na výlet , najprv sme sa zastavili v Jasperi, chcel som ze do nedele nech  sme vo Vancouveri, na pol ceste v River Blue sme prespali  (asik 600km od Edmontonu), neviem co sa zacalo diať, ale mama zacala velmi sa stazovat ze dlho v aute a bla bla. Prespali sme tam a v nedelu rano sme pokracovali do Vancouveru. Zastavili sme sa v Kamloops male mestečko na obed, tam uz aj na mna prechadzala nervozita (rozbil sa mi aj telefon). Ked som sa jej pytal, ze co sa deje tak ze vsetko je ok, ale sam clovek viciti, ked vie ze nie je vsetko ok. Do Vancouveru sme dorazili okolo 16:00. Bola spokojna ze konecne je cesta za nami. Vyspali sme sa aby pondelok som s nou mohol ukazat Vancouver. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára