pondelok 29. júna 2015

120. Week (29.6.- 5.7.2015)

A mame tu posledny junovy tyzden, deti v skolach v Kanade uz maju prazdniny od piatku a ja mam kratky tyzden, lebo robime len dva dni, potom v stredu statny sviatok a potom zase dva dni. Verim, ze mama doma vydrzi sama! Cely den bolo pocasie na ....., ustavicne prsalo, takze som si zmyslel, ze ked mi vyhorela ziarovka na svetlomete auta, takze si pojdem kupit a aspon nieco uzitocne urobim v dany den! Takze pondelok som si vymenil ziarovecku a opat svietim oboma svetlami.

Utorok rano som chcel ist behat, ale ked som stal prsalo, takze z mojho planu ustupilo - tiez clovek nerad by prechladol, resp. ochorel a potom sa budem davat dokopy dlhsie ako 30 minutovy beh. Poobede som niekde zbehol s mamou do obchodu na nejaku zeleninu , trosku navaril a som sa chystal ze stredu ked mame volno, ze niekde pojdeme.

V stredu bol Canada Day (statny sviatok), vsetci hrdy ze su Kanadania - nekedy by som povedal, ze az velmi su pysny na to (napr. filipino, Cinan a pod. :), co ma stale zaskoci ze ludia sa kupu vo fontanach, na SVK to robia len cigani a tu vsetci (podotykam, ze vsetci maju vzdy plavky). Rano sme sli pozriet bizoni, bolo zamracene takze vsetke bizony boli na jednej luke, ked ich nebolo medzi 50-100ks tak ani jeden, tolko som este tam pokope nikdy nevidel! V meste vela ludi, lebo vsade bol nejaky program kvoli statnemu sviatku.

Stvrtok rano som si bol zabehat cca 6km, behalo sa mi dobre, ale zachvilu musim aj sprinty natrenovat ... jaj cim clovek starne, tym horsie sa mi pripravuje na tie testy, vek neoklames a zaroven ani trening! V praci nastalo crazy obdobie, strasne vela treba dokoncit resp. pozmenit ale najvacsi problem je, ze najstarsieho designera poslali na stavbu, team leadrovi sa narodil syn a nikto Ti nema ako poradit, oh my god, ale verim, ze zaciatkom tyzdna bude aspon team leader spat a nejakym sposobom podokoncujem veci, co nahadzali na mna! Inak po praci som mal relaxik a to ma najviac tesilo :)

Piatok rano som si skusil v priprave 12 krat 150metrov (medzi garazmi beham - stvrtok som si to nameral), na moje prekvapenie slo to celkom dobre mozno bez problemov by som dal aj 14 alebo az 16, ale nechcem nic silit do 9. augusta mam cas nasperkovat formu, zase citim ze je leto lebo rifle zo mna padaju :) Vecer som len oddychoval, nic nerobil a cakal na sobotu, kedy konecne uvidim Domku.

Sobotu som zobral mamu na prechadzku a vecer na plavaren, strasne si plavaren pochvalovala, to ma tesilo :) Vecer sme sli spat, ale vela sme nenaspali, ked nieco okolo 3.40 hod. som mal nastaveny budik, aby som im spravil kavu a pekne odniesol na letisko. Z letiska sme dosli a som este zaspal :) poobede som som dve zapasiky, trosku som si pobehal. Bolo mi smutno, ze som sa velmi snazil aby sa mama dobre citila a moja snaha bola na zmar :( Nevadi, hlava hore si vravim, ze bude dobre a nemam sa za co hanbit!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára