pondelok 9. novembra 2015

139. week (9.11.- 15.11.2015)

BRano som stal pred 6.00 lebo do 6.45 hod. som  chel byt v office aby som dokoncil, co som Rick-ovi slubil ze to bude do 8.30 hod. rano vydane, co sa aj podarilo takze spokojnost je :) Inak mam teraz 12.00 hod.  - okoze suchy stavbarsky obed :) a uz som mu vydal dalsie dva dokumentu takze je spokojny so mnou a preto mi aj uz v nedelu bukol moj novy pobyt na stavbe od 25. Novembra :D mal by som byt do 9. decembra , potom asik sa ukazem v office na 4 dni a chcel by som nekam vycestovat uvidime, co sa podari ale Plan uz mam vymysleny :) Pracoval som do 19.10 hod. na zabitie, ale co uz, uz len posledne dva dni prezit a pohode :)
Utorok som zistil, ze SUNCOR pomenil letovy plan a neviem, ktory let mna berie zo stavby domov. Takze uloha na dneska je, ze musim zistit , kedy mam odlet v stredu a pomoct Rickovi trosku s papierovackami a nenechat ho v tychto srackach :) Pomenil ako pomenil, nakonec som zistil, ze autobus z kempu odchadza o 16.45 hod a let mam o 18.40 hod., takze okolo 20.15 by som mohol byt doma, ked vsetko pojde dobre. Vcera som makal len do 19.30 hod., trosku sme to potiahli, ale co uz, konecne sme vymysleli, ako a kde je problem s panelmi a treba to revidovat a urobit poznamky , ako maju to finalne prekreslit. Dosiel som na ubytovnu, najedol som sa dobry steak a siel na izbu a zalahol som od 21.30 hod. som spinkal ako babatko.
Bez budika som sa v stredu o 5.45 hod. zobudil, pobalil sa odniesol tasku do uschovne, naranajkoval som sa a siel som do officu, kde som dneska dosiel skor ako Rick, co on ostal prekvapeny :) V office som pobudol do 15.45 hod. isiel som do kempu na veceru,  najedol som sa a o 16.45 ma nie so bus na letisko. Vsetko bolo v pohode, let siel na cas a domov som dosiel o 20.35 hod. Domka sa zo mna smiala lebo som bol zarasteny ako jezis. Tak som jej slubil ze oholim sa stvrtok - nevydrzal som cely November,  keby som vydrzal asik by som strasne vyzeral :)

Stvrtok konecne som sa vyspal na svojej postelke. Doobedu som prehodit prehodit sebe kolesa na aute, Domka mi kupila hydraulicky zdvihak takze pohode sa robilo. Zdvihak som jej nakazal kupit ked som bol na stavbe lebo ho dali za 25$ do akcie a pomoct velmi vdacna.  Potom som musel ist vratit do obchodu kompresor,  flase do vykypu po ponozky co som na reklamaciu cakal cca 3 mesiace. Mam ponozky s celozivotnou zarukou stali asik 25$ ale garantuju ze ked sa stane diera daju novy kus po preskumani ziadosti.
Velmi dobra pomocka, uz ju mma u seba :)

Vecer sme boli v restauracii v centre mesta, ktora sa toci okolo vlastnej osi, not bad, ako ja vravim. Varia tam vyborne, trosku drahsie ale co uz :)
Jedna z restiky :) Uzivam si to, lebo nikdy neviem, kedy bude konec mojej rozpravky!

V piatok rano sme cestovali do Calgary na skolenie do nedele, skolenie bolo dosta narocne ale verim, ze bude napomocne a trosku sa zlepsi nasa situacia v Kanade v buducnopsti :) Skoncili sme v nedelu okolo 16.30 a dosli sme do Edmontonu okolo 20.00, trosku unaveny ale co uz dalsi vikend za nami :) Zajtra uz ma caka zase office po 2.5 tyzdni, uvidime aka situacia bude tam :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára