pondelok 23. novembra 2015

141. week (23.11.- 29.11.2015)

Pondelok a moj predposledny den v office , nakolko zajtra a stredu odlietam na stavbu zase na dva tyzdne. Aj tesim, sa ze zmena aj nechut trosku lebo teplota ma byt cca -20°C takze uvidime. V praci bolo pohoda, na meetingu sme sa od sefa Inginierov dozvedele, ze aj my budeme moct povedat ze ci z kandidatov na nasho leadra ci si ho predtsavujeme ako dobreho kandidata, alebo nie. Takze celkom ma prekvapilo, ze aj nas nazor chce sefko pocut. Cely den nam jebalo toho smehu vysledok, je taky ze po prasci som musel cistit pred garazom a domom, po zapasiku, nastastie na druhy zapas im nedosiel gamesheet a preujkazi do 15 min od stanoveneho vykopu, takze som nemusel mat zapas a doma ma cakalo druhy krat odhadzovanie snehu, bolo cca 22.30 hod.

Rano po krasnom budicku, som uz obleceny do prace hodil na seba pracovnu bufajku, co mam na stavbu a treti krat pri garazi je odcistene (ale stale nam jebne ten sneh :) ) , viem ze poobede budem musiet aj pred garazom aj pred domom, zase cistit. Cesty nie su ciste, este cestary su na kazdom tahu , uvidime co ma bude cakat  poobede :)  Poobede som bol v costcu kupil som pyzamo a zupan Domke pod stromcek,  ta sa tesila z predcastnych vianoc uz. Vecer som mal posledne zapasiky - hrali zeny takze boli v pohode. Vecer som si dal pivecko Lefle (belgicke) velmi chutne ved teraz 2 tyzdne budem mat oddych na rekondicnon :))

V stredu som pospal nieco do 8.15 hod. Vonku pocitova teplota bola okolo -26° takze krasa. Daval som Domke ventil na kolese do poriadku lebo haproval. Navaril som paradajkovu a fazulovu polievku, urobil rizoto a vajckovu pomazanku. Nakonec som to zavysil na prirodnu kuracie prsia. Aby mala co Domka jest ked uz idem na vylet ja - aspon ona to tak  tvrdi! Let bol na cas, vsetko dopre dopadlo a iz veceru okolo 20.00 som mal v kempe, dal som si 4 kusky pizze a na izbu a spac :)

Stvrtok ma v office zasypali pracou, ktoru prvu cast chcelo mat dokoncenu pred 8.00 a dosiel som 6.45 :) Zase som si popopcuval na nasu firmu , ale ze mna maju radi, takze zatial mozem byt spokojny , lebo ze pracujem omnoho viacej ako moji predchadzajuci kolegovia co tu boli :) Dali mi prerabat niejake veci a im tecie do topanok a su to starsi pani, ale dali sme to dokopy a to ma tesi :) Zastavil som sa okolo 16.00 ale uz to slo na finalnu kontrolu a ze uz mam relaxovat a ze mam si uzivat Christmas time :) Zlaty dedkovia! Ta zaspal som vecer - dodrbany ako babatko :)

V piatok ked som naklusal do officu, takze vsetko ok od 6.50 makali sme o 9.30 hod. sme sli kontrolovat jednu elektricku budovu zrzali sme sa tak do 14.00 hod, uz aj hladny som bol, ale pohode. Odvtedy makam a opravujem veci pre nas office do Edmontonu, co treba zase fixnut ....jaj kolko problemivych veci sa clovek na stavbe dozvie :(  Dosiel som na izbu unaveny ako kon po veceri okolo 20.30 hod., zalahol som a spal som az do 6.03 na budik som sa v sobotu zobudil :)

Sobota, ne sobota na stavbe sa robi stale, takze od 6.50 sedim v office a makam ako fretko :) Dojebany zase ako ..... som sa dostal do postele a od 20.30 som spal, asik mi CAMP neprospieva!

V nedelu, sa nema pracovat, ale take nieco neplati na stavbe, takze od 6.50 som v office makal do 19.00 hod. Normalne ak uz ja som si po zmene povedal, ze do je uz vela aj na kona, tak asik aj bolo.  Zase som spal od 21.00 ako zabity. A na veceri vraveli, ze by bolo dobre keby som zacal od januara chodit pravidelne od 20. januara na 2tyzdnove turnusy a tyzden doma, dokym projekt nebude dokonceny. Mam si to premysliet a kontaktovat svojho nariadeneho v Edmontone, ci toi schvali, ci nie!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára