pondelok 16. novembra 2015

140. week (16.11.- 22.11.2015)

A konecne spat v office, na prekvapenie moj knadsky kamarat Hal ma prijal dobre a smial sa zo mna, ze ako som sa narobil na stavbe :) V office by som mal byt tento tyzdne a na buduci tyzden , len pondelok a utorok , takze si to uzijem len 7 dni a potom sa ide naspat na stavbu. Pocas mojho pobytu v Edmontone kazdy den poobede sa idem vyvencit do haly trosku, ved treba si trosku pobehat a uzit si ten hokej s nohami :D Tesim sa, ze nebudem len doma sediet, ale musim povedat, ze rano uz bolo   dost chladno a to este nemame sneh, fukal dost neprijemny vietor. Dneska som sa v praci velmi nepretrhol, ale som sa sustredil na vlastne veci, co potrebujem dokoncit, nakolko rozbehujeme s Nikki jeden projekt a mam toho vela, ale verim, ze dany projekt bude uspesny! Vecer dvojzapasik, trosku konecne som sa hybal :) Domik mi chystala kokosove rezy do prace, lebo zajtra mame , ze ludia si mozu akoze kupit nase koleca a vytazok pojde na nejaku charitu. Tak som sa rozhodol , ze priispejem firme, ze upecieme kolace :)

Utorok zase pred 6.00 hod. v office, ale vyspal som sa ako tak :) Tak v rtobote bolo ok, este som nevedel co ma bude cakat vecer na zapase, kde som sa vratil znechuteny ako hrom domov!!! Zase som mal svojich ciernych kamaratov z Afriky, trosku sa nevedeli spravat takl dostali 5 zltych a 2 cervene a ja som dostal nalozene, ze som Fucker, Racist, You fuck my pussy a tradicne Fuck Off. Uz len som ocakaval, ze mi niekto z tych opic jebne jednu. Najhorsiu situaciou som zazil za vyse 2 rokov, co som v hale rozhodca! Strasne znechuteny som - blokol som 5 ciernych tymov aby mi asociacia nedavala s nimi zapasy, to co je vyhodne ze ak sa ti niekto nepaci (bud team alebo kolega) moze si ho bloknut :) Nakonec doma som ligol cca 3-4 deci vina sprcha a siel znechuteny spat.

V stredu rano som asik hodiny pisal report ohladom situacie, co sa stalo este stale som najebany. Takze vcera bolo fascinujuco a uz len uvidime, ake rozhodnutie nastane z asociacie, co s takym spravanim daneho tymu urobia. Pohodicke den aj zapasy boli v celku dobre, bez ziadneho problemoveho hraca a pod. Konecne som sa dostal do posteli aj trosku skor ako je 23.00 hod, takze aj pospal som trosku :)

Stvrtok rano som sa zabudil a po otvoreni garazovych dveri vidim, ze dneska nam asi pekne napada snezik :) Zacalo od 5.45 snezit a stale snezi, takze uvidime poobed kolko budeme mat sneziku :)
Kedze mame tu sneh, takze na pobavenie :)

Trosku aby sme mali vsetci dobru naladu :) Dneska v radiu som pocuval a modertaorka sa pyta preco na Whitemund-e (nazov cesty) su zapchy. Ze ci je klzavo ? A vodic odpovedal, nie je ale su ta idioti :))) Po praci som nemal zapas, takze som mohol trosku sa povenovat aj kuchyni :D a navaril som pecene stehna na paradajkovej omacke a zapecene syrom + puceny zemiak a ako zakusok palacinky :) takze zena ma pochvalila.

Dneska mame piatok, kratky dnik, to je moj najopblubenejsi den. Rano sme sa bavili skolegami a ze mexicabn Emmanuel vcera napisal spravu nasej asistentke o 20.00, ze zajtra nepride do prace ze berie sick :) trosku nelogicke, mal rano poslat smsku ze nepride ale nie den vopred, ked viez ze taku vec sa vsetci dozvieme v office a bude na smiech! Po praci som siel na nakup potravin, nakolko dali zaujmave ceny, lebo mali sme akoze BLACK FRIDAY a potraviny fakt nabombovali krasnymi cenami v niektorych obchodach. PO nakupoch a naobedovani som postavil nam stromcek, nech mame atmosferu vianoc :) Vecer  som mal zapas v hale a hned na prvom zapase, ak som cakal siel zase "moj" nejaky pociernejsi kamarat a vravel, ci dneska mu dam cervenu a ja ze uvidime ako sa bude spravat na ihrisku ta ostal sokovany :) Ale nakonec zapasiky dopadli dobre dosiel som domov a po dlhsej dobe som sa dobre vyspal.
Stromcek mame, uz len darceky :)

V sobotu som vstal nieco okolo 10.30 hod., zobudil som sa lebo som mal chujovy sen, jaaaj taky nervozny som vstal, trosku som porobil doma, upiekol kolaci svoju prvu jablkovu strudlu a o 15.00 hod. sme dostali pozvanie ku jednemu znamemu na gulas zo srnky :) Celkom dobry bol, nieco sme aj popili, zjedli gulas a peknu sobotu sme mali za sebou.
 Takze ju mam :) Prva - celkom jedla :)

V nedelu, po sobotnajsej akcii trosku rozbity som vstal. Bol som nejaky nesvoj do 12.00 hod. O 14.30 hod. sme mali stretnutie s dlasimi dvoma parmi, lebo budem mat meniny, tak Domka prichystala darcek mi , ze sme sli si zajazdit motokari do haly. Najhorsie ma cakalo hned na zaciatku, vazili ma, ze maju limit len 260pounds (co je 118kg) na motokaru! A presiel som test, ale som mal uz na mysli, ze jej poviem, ze ci ma nediskriminuje :)  Zabava bola dobra, a po motokarach sme sli na pizzu, musim povedat, ze vecer sa mi pacil, aj akoze novy kamarati co som jednu dvojicu nepoznal, boli ok a uz som ich pozval n apokracovanie party, ked sa vratim zo stavby - som im nakazal buknite si termin 12.12.2015 a budeme trosku oslavovat :)
5  pretekari a spolocna fotografia na veceri. Na lavej strane Secho slovaci a na pravej Korea-Francuzsky kanadan a Cinanaka narodena v Kanade. Taky mix :)
Schumi - Milank s kuklou na hlave, som sa citil opat vo svojej kozi, ako za cias mojej mladi :)
PS: Majci - benzinka Esso po futbale v hale :) Spomienky su krasna vec!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára