pondelok 18. júla 2016

175. week (18.7. - 24.7.2016)

Dalsi tyzden pred nami :) Pondelocek zbehol nieco sa v praci porobilo, po praci som za 35 min s mojou pomocnickou Domkou vymenil olej na Subaru :) Vyzeral dost tmavy na to ze len 9000km som na nom nabehal, ale oni tu odporucaju kazdych 5000km, co je podla mna chore! A hlavne je to dobry biznis pre servisi. Po vymene oleja som si dal dva palacinky a siel na dvojzapas ako ciarovy, trosku som sa vybehal a dosiel som rozbity o 22.30 hod, domov a spat, lebo rano ma cakalo skore vstavenie.

Budik sa rozvucal o 4.40 hod., otvoril som okale a bum bac a nabaleny uz som cestoval na bicygli do prace, v praci ranna sprcha a po sprche som si povedal, ze ako dobre, ze uz som dneska pre svoje telo nieco urobil a verim, ze sa mi v buducnosti odvdaci! Tak nakonec som odbicygloval vyse 23km, vecer rozbity som zaspal este pred treningom , Domka sa smiala ze odpadavam ako dieta a este s detmi som mal 1.45 hod. trening a ked som dosiel skoro na nohach som uz nevladal stat, akoze lahsi den som mal mat ale nakonec sa mi zda ze bol velmi busy den. Bonbonik dna, moj team leader mi vravi, nemusis tak rychlo robit, lebo zajtra nebudes mat co v office :) Jaj taky chcel byt prijemny, neviem co sa s nim deje aj ked ku mne je celkom ok, ked to porovnavam ako sa chova ku inym kolegom!

Dneska mame uz stred tyzdna, Do prace som siel autom, lebo poobede mam zapas, takze chcem sa co najskor dostat domov a este chcem skocit na nakup :) Rano v praci som si pozrel trosku drsne video, ako je jeden (mozno aj vaiceri, len zatoal tak najavo to nedali) nastvany na celu politicku sitiaciu na SVK.
Spomenute video

Mna dostala hlaska o vytuningovanych Fabiach, kde radar je drahsi ako auto a ze s nimi chcu merat chodcov, cyklistov alebo penzistov co vencia psov :) Po prai som siel na naku a po nakupe doma som nieco prekusil a siela na zapas, na zapase som si dobre zabehal :) a vecer este s Domkou som siel sa pobicyglovat.

Stvrtok rano zase som sa vybral do prace na bicygli, slo mi to velmi dobre za 26 min a 49 sekund. Zaujmavy casik , zlepsujem sa a nohy mam skoro ako kulturista uz :) Len este brucho a som pumpa ako Svajcneger :) V robote mi hodili do jamy levovej a zase treba zachranovat nas team, lebo kanadan Hal sa vyjebal na pracu, zobral si 3  tyzdne off, ze ma problem s migrenou! Nestihal urobit pracu tak sa vyjebal na to. A cinanka Jianqi co robila s nim, vela toho tiez nenarobila :) Takze kalamita a piatok je deathline! Jebne ma z pristupu, ale musime to dat do poriadku! Vecer som mal s detmi trening, neboli sme vela ale zatrenovali sme si  s tym co sme mali :)

Piatocek, som chcel odist o 11.00 hod,, ale nakonec som ostal do 16.20 hod,. a dokoncil som veci co trebalo. Dosiel som domova  ihned som siel na zapas, ktory mi zmenili namiesto ineho som dostal derby Croatia vs. Srbian Master jaj ale dopadlo to pohode :) Ved so srbmi dobre vychadzam a oni ma respektuju! Po danom zapase som mal dalsi, ale tam som uz bol sam a bol to Egypt Master vs. kanadsky team za ktory hral jeden Slovak (prvy klrat som ho stretol, aj ked o mene som vedel, ze take existuje v Edmontone). V 11 minute ma vytocil Egyptan, ze offside offside a ja som ho upozornoval v 5 minute nech hraje az do prerusenia hry! A on sa spraval tak ako hral, dal som mu Zltu kartu a aon sa smial, ze to bol offside tak som mu zajebal este jednu a dzigol som mu Cervenu kartu! Potom som mal pokoj az do 87 minute, kde dalsi egyptan jebol rukami do tvare v prerusenej hre , takze arabom som jebol dva cervene karty! Dany slovak mi po zapase povedal, ze dane druzstvo egyptanov stale hraje tak a rozhodcovia im to toleruju, ze je prekvapeny ze som ich vylucil :) Ja som čistič tak ma uz zacinaju volat v Edmontone!

V sobotu rano som mal dorastenecku ligu na umelkej o 10.00 hod. odpiskal som to a poibede ked Domka dosla z prace sme sli do WEM asik po 2 mesiacoh , ked nei dlhsie som tam nebol, boli sme kupit saty na svadbu pre Domku lebo 20.8.2016 ideme mojejkolegyni na svadbu (Jena je z Kambodzi, ale vyrastala v Kanade a vedie si Jay-a co ej chlap z Filipin, zatial som ho ani nevidel :) Takze uvidime aka bude svadba.

V nedelu som konecne spal do 9.00, potom ranajky , trosku telefonat so Svokrou, lebo Domke sa velmi s nou nechcelo rozpravat a potom o 12.00 som mal najvyssiu provincu sutaz ako AR, tak som si siel pokyvat s vlajkou :) Ked som dosiel domov sme sli na krasnu prechadzku do ejkdnej milionovej stvrti asik 2 hodiny a vecer som mal este jeden zapasik, ale ten uz bol velmi easy zapasik, ved islo o zeny over 35 :) Takze tam clovek sam s velkym prehladom zvladne zapas.  Dosiel som domov cca 21.30 a som si len lahol a povedal som si ze uz mame skoro August, cas leti ako vtacik do neznama :(

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára