pondelok 4. júla 2016

173. week (4.7. - 10.7.2016)

A mame da;si tyzden, nechame co nam zivot pripravi, ake prekvapenie a pod :) V office docela pohodka, team leader mi dal urobit par vecicky, nemusim sa ponahlat s prezentaciou, schvalil mi zase tyzden dovolenky (poziadal som na polku augusta na jeden tyzden, asik pojdeme na jednu specialnu expediciu!). Team leader este nevie, ze stvrtok hnackujem, lebo mame posedenie v design centre a musime tam byt 5 hodin, takze ja urcite kvoli tomu dovolenku nezoberiem ale radsej sa dam na Sick day!
Taketo veci potesia cloveka, ak dostane pochvalu za jeho odvedenu pracu! 

Poobed som mal zapas U18 chlapcov, za hodinku a pol som si dal 10km na ihrisku, co som v celku spokojny :) Unaveny som dosiel domov rozbity, ako mala hruska :)

Dneska konecne po 2.5 tyzdni uvidim svoje hviezdy, mame konecne spolocny trening, aj ked nam uz sezonna skoncila slubil som chlapcom, ze mi budeme pokracovat, aby sme sa ako tym dobre pripravili na indoor season, aj ked asik 5 chlapcov mozno az 8 stratim z daneho tymu. Ked som dosiel domov sme boli s Lubosom behat, dali sme slusnych 8.58km za 42min 39sekund, co dava dobre tempicko pod 5min km! Som spokojny, ale aj tak este necitim sa dobre pri behani, musim dalej tvrdo makat na tom! Trening bol v pohode, detom som na konci kupil nanuky, lebo som im slubil tak sa tesili! Dosiel som domov cca 21.00 ale rozbity zase ako hruska :( Od behania si davam pokoj az vo stvrtok!

Mame tu stred tyzdna, celkom ok, lebo zajtra davam si volny den a piatok pridem sa trosku pomotat do prace :) Vecer mam futbal, takze ked pocasie neprekazi moj plan, takze vecer si idem trosku zabehat a zarozhodovat :) Poobede to vyzeralo s pocasim vselijakko, ale nakonec vydrzalo a na zapase som sa dore vybehal.

Stvrtok som mal ako vyssie spomynam paragraf (sick day), mali sme od 10.30 hod. nastevu, kde sme stravili vaic ako 6 hodin, ale vsetko vybrate a moze sa zacat pokracoavt s vystavbou. Poobede som mal trening s detmi, bolo dobre, len nieco mi puklo v kolene a teraz mam strach ako to bude, verim, ze n ic vazne lebo ma drbne :(

Kratky piatocek predo mnou, idem urobit si Time-Sheet a pomalicky dokoncit nieco, a idem cim skor domov si oddychnut, lebo vecer ma caka zapas a verim, ze koleno vydrzi! Prisiel som domov z roboty a okolo 14.00 som driemal a take krupobitie, ze osm myslel ze dakto s kladivom bucha nam po streche domu :) Asik po hodine sa to ustalilo a vsade bol lad :( Vecer som mal zapasik, trosku mokry teran ale vsetko bolo ok.

V sobotu rano som mal technicky trening s detmi, bol som pozriet co robia, aby som im vedel prichystat podobne cviky a od 12.00 a o 14.00 hod. som mal dvojzapas mladeze! POhodicka, len velmi teplo bolo. Vecer nas prisla nastivit Domkina kamaratka, takze zase sme si robilli BBQ a trosku porozpravali :)

V nedelu som sa konecen vyspal, vytrepal; som sa z postele az po 10.00 hod. vecer som mal zapas az o 17.00 hod, takze cely den som sa len tak motkal, nic uzitocne som dokopy neurobil. Na zapase som si dobre zabehal a vecer som este bol trosku na bicygli :) Dalsi tyzden mame za sebou a ideme dalej, zivot nam leti opmedzi prsty!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára