streda 29. júna 2016

172. week (27.6. - 3.7.2016)

Tak Mame tu posledny den na Hawaii. Zbehlo to strasne rychlo. Trosku speceny, vykupany, zase sme videli nieco nove vo svete. Este sa chceme ist poobede okupat, navecerat sa, vratit naspat auto a ist na letisko. Let mame az o 22.40 Hawaiskeho casu. V Edmontone uz bude 2.40 utorok rano a na Slovensku 10.40 rano utorok :) Prilet do Vancouvru mame planovany na 7.20 rano, tam musime prejst emigracny proces a pokracujeme do nasho "krasneho" Edmontonu, kde by sme mali prist CCA o tyzden 12.00 hod., ale az utorok.  Nakonec sme sa uz neokupali lebo bolo veterno a nie az tak teplo. Na letisku sme si dali drinky aby sa nam dobre spali v lietadle, co mne pomohlo :) a spal som ako zabity!

V utorok sme prisli do Vancouvru skor ako bol planovany prilet, takze museli sme cakat na letisku na nas spoj CCA 3 hodiny.  Vcera mali moje hviezdy posledny zapas v sutaznom rocniku.  Vyhrali ho 1:0 takze nakonec sme ziskali 19 bodov z moznych 33. Predpokladal som viac ako 15 max 18, takze chlapci prekvapili trosku ale verim, ze sa aj nieco naucili! V tabulke sme boli 5ty a prvy 4 postupovali na mestske finale. Prvy sutazny rocnik mam za sebou a ideme od utorka buduceho tyzdna dalej trenovat , aby sme mali deti dobre pripravene aj do haly! Vecer som si bol fuknut jeden zapas zeby dvakrat 45 minutes, treba zacat vyrabat spat, ked si vyletujem :) Dobre unaveny som bol, isiel som okolo 22.00 spat,  lebo rano chcem ist behat a budik mam nastaveny na 4.30 hod. :(

V stredu som sa neprebudil skoro, lebo fakt unava na mna dosla. V praci, kazdy sa len pytal ako bolo na Hawaii, zacal sorm chystat prezentaciu, co mam. Velka pohoda v office. Vecer som mal zapas ako Asistent v najvyssesj sutazi v  nasej provincii. Delegat bol so mnou spokojny, co som rad. Ale nozky ma dostatocne bolia. Musim trosku poodychovat a naspat sa nafazovat okrem zapasov aj na behanie!

Stvrtok mame posledny pracovny den v danom tyzdni, lebo piatok je CANADA DAY a ludia budu oslavovat nasu krasnu krajinu :) Cakal som ze ci kvoli dazdu nezavru ihriska co sa moj predokladmi aj split takze vecer som nemal zapas ale s Domkov sme sa boli prejst CCA 9km, vsetko fajne bolo len vela komarov nas pokusalo.
Od Domkinej kamaratky sme dostali torticku :)

Piatok volna den, ktory sme vyuzili s Lubosom na range behanie - dal som 11.82km ale skoro som umrel :( nevadi teraz sa chystame na plan B a ideme opekat a nieco popic ked uz mame Canadian day a musime byt pysny kanadania ;) V kempe, kde sme boli bolo dobre s nasimI mexickymi priatelmi ;) Dobre sme sa navecerali, Victor vsetko prichystal popili par CoronI a vecer sme sli domov, lebo v sobotu Domka musel byt v robote od 6.00 a ja o 8.00 som sa mal hlasim na stadione, mal.som tri zapasy na jednom turnaji ako Rozhodca.
Jedna s priatelmi na Canada day 

Sobotu sme mali rano program aj Domka aj ja, o 14.30 sme sa stretli lebo sme museli v zlatnictve dat zvacsit prsten a vecer nas prisli nastivit nasi slovensky znami, tak sme si urobili BBQ vecer so stejkmi, lebo tie mi v Kanade chutia. 

V nedelu do obeda som nic nerobil :) o 12.00 som mal konferencny hovor, delegat zo zapasu nam vravel jho hodnotenie. Celkovo bol so mnou spokojny co s rad a o 13.15 ma vyzdvyhol moj sparing partner na behanie, sli sme kupit olej a olejovy filter a som mu vymenil olej na aute, resp. ukazal ze ake je to jednoduche a moze na buduce to skusit aj sam. Co ma tesi, ze som pomohol a on sa aj pytal a nabuduce mozem ja byt jeho dozor :) Vecer sme si s Lubosom este boli zabehat do 9km , takze spokojny som len trosku rozbity ale co uz, aspon mozem povedat ze krasny vikend za nami :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára