pondelok 6. júna 2016

169. week (6.6.-12.6.2016)

Mame pondelok. tento tyzden robim len tri dni a stvrtok sa cestuje do Francuzska za mojim priatelom Marcelinom :) V praci trosku ponudil som sa, este dv akrat musim prist a vsetko bude ok a mozem cestovat :) Poobede zapas s detmi, hrali sme proti tymu co sme v nedelu vyhrali bronzove medaily! Vsetko ok, vyhravali sme 1:0, 2:1 chlapci hrali snazili sa a za 3 minuty stratili koncentraciu, lebo sa zacali zaoberat komarmi, ze lietaju a dzig 4:2 prehravame, dva minuty do konca.... kalamita ale, co uz. Presne som si spomenul na clanokod Szilarda Nemetha, on trebuej U13 chlapcov v Slovane, ze na treninku, jeden nadvihoval umelu travu, dalsi zacal zbierat holubie pierka a pod. Presne chlapci vedia rychlo stratit koncentraciu na zapas, co je zle ale ... su to stale deti , len nas trenerov privadzaju do stavu klinickej smrti :)

Predposledny den v praci pred odchodom mam skoro uz za sebou, trosku porobene, trosku poodychovane, co si vaic zelat :) Poobede mam zapas ako rozhodca U16, ale v Kanade hraju 2x45 minut, dyfam, ze si z choti zabeham a zapas bude dobry :) Zapasik v pohode dopadol, ocakaval som lepsie nasadenie muzstiev, ale co uz - aspon som su trosku zabehal.

Dneska mam posledny den v office, a od zajtra trosku volna od officu :) Poobede mam so svojimi hviezdami zapas, posledny pred mojim odchodom a potom mam s nimi az o tyzden v stredu . Assistent bude s nimi dve zapasy. Moje ocakavanie je ze z 3 zapasov chcem vyhrat dve zapasy, uvidime ci sa podari! Uz by mohli nieco aj uhrat, lebo nevyzera to v tabulke velmi dobre s nami! Poobede som mal zapas s detmi, normalne infarkt skoro som dostal. V 23 minute prvykrat som zacal kricat na deti, ze hrame s najhorsim teamom co som videl a zabralo to. V 23 min sme dali prvy gol a vyrovnali na 1:1 polcas skoncil 2:2 a cez polcasovu prestavku som zase trosku zvysil hlas a nakonec sme vyhrali 5:3! Konecne Mame dalsie 3 body do tabulky,  uz bolo na case! Po zapase som si este bol trosku zabehat, dal som si CCA 5 km behalo sa MI na zaciatku velmi dobre ale este ma nejak bolia nohy v novych botaskach. Po vycerpavajucom dni som zaspal ako may chlapec :)

Stvrtok rano som vstal skoro CCA.  5.10 rano a zacal dochystavat veci pred odchodom. Rano o 7.15 ma Domka odnesla na letisko z Ednontonu so mal bezproblemovy let do Calgary, kde som asik hodinu a pol cakal na dalsi let do Montrealu. Aj druhy let bol bezproblemovy a teraz uz pomalicky nastupujem na posledny let Montreal - Paris. Ani neviem ale zatial vsetko zbehlo dost rychlo takze velka pohoda. Marcelino tiez uz ide do Prahy autobusom a z tamat leti na rovnake letisko ako ja takze uz sa neviem toho betara dockat :)

V piatok rano som doletel do Pariza. V Kanade sme mali len 1.30, vo Francuzsku bolo 9.30 a cakal som na Marcelina na letisku do 14.30 a potom sa nase dobrodruzstvo na EURO 2016 zacalo :) Bez mansich problemov sme sa stretli. Vystiskali sme sa, sadli do nasho pozicaneho Renaultu Clia (ktory ani zrac naftu nechcel). Po dvojhodinovej zapchce v Parizi sme konecne sa dostali na dialnicu (podotykam dialnice su velmi drahe, my sme sli len cast a CCA 35€, cestuspat sme sli mimo dialnice lebo sme mali dost casu). Po ceste sme sa navecerali na ako ze motoreste :) a palili na nas hostel, ktory bol asik 60 km od Bordeaux. Citili sme sa tam ako u babky na dedine. O pol noci sme zalahli a spali ako dreva.  Marcel cestovat CCA 23 hodin od kedy vstal, ja trosku dlhsie CCA 36 az 37 hodin. Prijemne ale ked mas rad futbal nemas co riesit!

V sobotu sme rano o 8.00 vstal na 9.00 nam prichystal domaci domu ranajky. Kazdu dva bagety, croasant, sladke kolaciky, jogurt,  kavu, dzus a na vyber 8 druhov dzemu!  Obaja sme si prve ranajky pochvalovali. Dosli sme do Bordeaux CCA pred 12.00 sli sme pozriet Fan zone do centra, tam sme sa nenormalne zabavili s walsanmi,  trosku popili pivecka,  za hrali s walsanmi v uliciach futbal, kopec srandy! Cernochovi co riadil dopravu som ukradol/vypytal jeho vysielacku a zacal tu moju: "Volaj kuklacov,  volaj kuklacov!" Slovensky fanuskovia sa smaili a asik o 5 min dve dodavky korytnaciek isli okolo nas tak az vtedy som sa smial :) Walsania ma ponukali piveckom lebo v elektricke zacali spievat nieco a ja sam som sa snazil ich prekrycat Slovensko, Slovensko. .. jaj kopec srandy pred zapasom mimo stadiona.  Na stadione som stretli Janka Kurjana (byvali rozhodca) a este dvoch kamaratov z anglicka  (Prca a Juraja). Zapas sme prehrali ale mna atmosfera aj tak dostala.  Po zapase sme sli naspat na hotelik, zase o 24.00 zalahli.

V nedelu velmi podobne ranajky nas cakali len domaci miesto kolacikov nam urobil po 6 palacinky :))) Okolo 10.00 rano sme vyrazili smer spat Pariz a ze si porobime par prestavocky.  Zastavili sme sa vo vinnom regione Saint-Emilion  najznamejsia oblast na vyrobu vina.  Srasne vela vinic a ja ako trosku z inej planety spytat som sa Marelcela ci neokostujeme jedno vinko co sme nasli za 12000€ z rok 1943, este asik Adi ho zatvaral :) Po ceste sme este nastivili mestecko Tours, videl sme hotel, kde Ceska reprezentacia je ubytovana, dali veceru a dalej pokracovali smer Pariz.  CCA 60 km pred Parizom sme zastavili na benzinke a ze ideme trosku pospac, ale skor ti sme sa hodinu smiali na prihodach co Marcel spomynal. Okna v aute sme mali zarosene ako keby sme ich oblievali vodou!  Neskutocna sranda.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára