pondelok 20. júna 2016

171. week (20.6.-26.6.2016)

Rano som v office od 5.25 hod., prisiel som nieco dokoncit a odchadzam okolo 11.00 hod. prec a ideme na letisko a smer Hawaii, trosku si oddychnut. Verim, ze zralok ma nenapadne :) Vraj je tam najvacsi vyskyt zralokov :) Prezili ini ludia, prezijem aj ja :) Z roboty som sa dostal o 10.30 hod. s usmevom na tvari som dosiel domov pomohol Domke dobalit veci, vsetko prichystat a sli sme smer letisko. Prvy let I siel na cas aj Prisla sme pred planovanym prichodom takze vsetko ok. Vo Vancouveri sme cakali CCA 2 hod. ale zase  musim povedat, ze americka kontrola zase trosku prehnana.  Oni robia problemi vo sveta a potom sa boja pustat do ich krajiny!  Let na Maui ma meskanie 35 min a problem nastava, lebo auto mozeme vyzdvihnut na letisku len do 23.00. Bude to o drzku ale verim, ze nebudem musiet do rana cakat na letisku :)  Po meskani vo Vancouveri nakonec sme prileteli do Kahului  (ostrov Maui, Hawaii) pred planovanym prichodom asik si pilot svihol. Casova rozdiel 4 hodin, trosku citim :) Po prilete sme si boli vyzdvyhnut nasho pomocnika na tyzden, co budeme na Hawaii (Hyunday Elantra). Ubytovana mame az od utorka, lebo zohnat ubytko uz od pondelka bola hlupost, clovek fat nevie ze ci stihnem vsetko. Tak prva noc bola zaujmava v aute (Marcelino, velmi podobne ako vo Francuzsku), vonkajsia teplota je CCA 26°C.

Uz sa tesim na utorok, rano kupime opalovaci krem a ideme sa vyvalit na plaz :) o 6.00 sme nabehli do Walmartu nakupili potrebne veci  a smer severna cast ostrova. Okruh co sme odjazdili mal mozno len 150km, ale musim povedat ze uzke cesticky kde sa sem tam dve auta ani nezmestili ;) krasna priroda. Vyvrcholenie  denneho vyletu bolo kupanie sa v celkom prijemnom oceane, aj teplota vody bola prijemna.  Okolo nas sme videli velky pocet ludi so surfovacimi doskami,  asi to ludia velmi preferuju.

Stredu sa vyberame na juh ostrova ku mestu Hana, v blizkosti mesta by mala byt black beach, narodny park, sopka a ine krasy. Takze teraz Mame 5.05 rano Hawaiskeho casu a pomali sa prebudzame a chystame smer Hana. V Hane sme  videli cierne plaze, ktore vznikli zo sopky.  Dobre sme sa tam vykupali. Cesta do Hany bola ok, len zase dost uzka.  Inak vsetko v pohode, inak prvy krat som sa kupal v prirodnom vodopade, dost bombovka, lebo ku vodopadom sme sli cez taky ako ze dazdovy prales. Vecer sme dosli az na vulkanicku sopku, a cakali sme na vychod slnka.

Stvrtok rano o 5.00 uz auta chodili na dane parkovisko, kde sme my dosli vecer v stredu. Tento den bol jeden z najprijemnejsich v mojom zivote  (Marcelino ty vies o co ide vo Francuzsku som ti to spomynal!). Cestou z vychodu slnka sme sa zastavili na paragliding, Domka bola a velmi sa jej pacilo :) Poobede sme sa uz kupali v Kahului,  slnko pieklo tak po hodine a pol, tak sme utiekli.  Dobre som si zaplaval aj po plazi zabehal co som velmi rad, ze som sa dostal aj ku treningu :) Po treningu a sprche  na plazi sme sa boli najest v nejakej restike  a na moje prekvapenie jedlo bolo ok.

Piatok sme vyrazili CCA 70 km na plaz , kde Maju byt korytnacky ale nebol dobre pocasie cely cas tam prsalo tak sme sa aspon naobedovali v mexickej restike a sli spat na tu istu plaz, kde sme boli stvrtok zaplaval som 1km a zabehal si 20jrat 100 az 120 metrove behy. Dobre dodrbany som si dal sprchu a vecer heineken a mohol si odpocinut.

Je sobota rano a premyslame, ci ideme spat pozriet korytnacky alebo iny plan. Z planu nakonec zislo, lebo unava zlomila a zaspal som este raz a nakonec z domu sme sa vydrbali CCA okolo 12.00 hod., tak sme sa sli naobedovat a sli sme zase na nasu oblubenu plaz za letisko. Kupali sme sa tam CCA do 18.00 hod. Jaj zase vyplavany a vybehany som dosiel unaveny domov ako pes po 48 hodinovej sichte :)

V nedelu sme sa rozhodli, ze chceme vidiet tie korytnacky tak zase do auta a smer korytnacky ale zase sme ich tam nevideli asik boli skryte :( Vsetci ludia z plaze prechadzali na inu plaz, ze tam mali byt - tak sme sli aj my a tam nuda plaz, kde cicky ovysaky a mrtve anakondy gereatria prazila na slniecku! Asik korytnacky sa zlakli a odplavali do oceanu :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára