streda 15. júna 2016

170. week (13.6.-19.6.2016)

Pondelok som mal cestovatelsky den, cestoval som z Pariza cez Toronto do Edmontonu. Mal som cakat 6 hodin na letisku, ale dostal som sa na skorsi let. Let mal ist 14.50 mal meskanie, tak ma na neho dali a odletel som z Toronta 15.50, co bolo lepsie ako vecer o 19.30 z Toronta. O 19.30 edmontonskeho casu som uz lezal na guaci a oddychoval po dlhom dni :) Ale som uz spat a som naspat v realite! Ale musim povedat ze atmosfera pre mna bola neskutocna a uzil som si to s Marcelinom na 110% a vyrozpravany som s nim, pozpomynali sme a nezabudnem ako sme sa rehotali v aute :) Suepr trip aj ked kratky ale clovek si peniaze nikdy nezoberie na druhy svet, ale spomineky asik ano! Verim tomu!

Utorok uz od 6.00 som v office, taky jednoduchy den, team leader je na sluzobke, takze mam pokoj od neho do zajtra a ja si dneska mozem porobit co chcem a co potrebujem. Po praci som sa dohodol s Lubosom, ze si pojdeme zabehat tak celkom dobre kolecko ma cca 8km podla neho od mojho domu som dal 9.04 km, celkom dobre sa mi behalo, az na to ze ma stale palia nohy pri behani (nove topanky! Po behani som mal este zapasik U14, tak som sa pomotal, nebol az taky narocny bna behanie ale unaveny som dosiel domov dostatocne!

V stredu v office som si hned z rana pozrel zapas Slovensko - Rusko, este ako dobre ze existuje internet a mohol som vidiet konecne dobry vykon nasho repre muzstva! Poobede deticky celkom dobre zahrali druhy polcas, v prvom sa trosku trapili, ale vyhrali 2:1 a cely zapas 7:1. Cez vikend mam s nimi posledny turnament a potom od pondelka cestujem na dovolenku, takze asistent musi s nimi trosku zabrat, ma posledne dve zapasy! Neni to az take zlem uz sa zlepsujeme. Vcera som vypocital, ze 5 hracov mam 2006, takze o nich pridem, ale mam 2007 zvysok s ktorymi budeme pracovat aj v halovej sezonne! Nechame sa prekvapit, ako sa nam bude darit neskor.

Stvrtocek, a je vyplatny, takze ludia v office budu vysmiaty ako leca! Poobede sme sli na male nakupy do WEM po dlhsej dobe. Vecer som mal zapas, trosku neskory zapas lebo sa hral az o 21.00 na umelej trave pod umelym osvetlenym :D Normlane mala Liga majstrov - vyvrcholenie sezonny :)

Kratucky piatocek v office je pred nami. Verim, ze rychlo zbehne, vonku mame dost sychrave pocasie a rad by som siel sa vybehat poobede a vecer o 19.30 hod. mam turnaj s detmi, takze zase mozno ma potesia alebo sa len na zapaase vytocim, lebo sa budu stazovatt, ze je zle pocasie, resp. je dazsivo, ze su tam komara a podobne kraviny, co si oni vedia stale vymysliet :) Po praci som si bol zabehat, ved trosku treba robit a pre svoje zdravie nieco :) Tempo bolo dobre ale nevydrzal som to co som chcel, drzat tempo na urovni 4:50 je dost tazke, ale stale estye mam 2 mesiace na trening pred pol maratonom! Vecer som mal zapas na turnaji, chlapci hrali dobre podla mojich predstav vyhrali sem 3:0, velmi dobre branili (este som nevedel co ma caak v sobotu a v nedelu s nimu :( )

V sobotu som makal doma, daval veci do poriadku, aby som si prichytstal veci na vyklet, co pondelk odchadzame, chystal som niejake jedlo na vecerne posedenie :) POobede zapas, prvy krat urobili deti co som im vstepoval, ze chcem aby davali goly do prazdnej a nech si nahravaju! Dali sme pekny gol a potom moji majstri prestali hrat (peknu kefu sme zjedli), ale nevadi su to stale deti! Vecer sme mal;i dobre posednie, jaj zase kopec srandy, trosku sme pogrilovali, popili, tak ako sa patri ked vonku mame krasne plusove hodnoty a vela slniecka :)

V nedelu rano som mal zapas ako rozhodca, dobre som si zabehal, potom rychlo kupit plavky na Hawaii, cestujem autom obzriem sa do prava a v trucku (v aute) sedele zena a mala na seeb BURKU, normlane som sa zlakol az - cela cierna bola , len oci jej bolo vidiet!!! Tropsku som sa vylakal az kde tento svet v Kanade smeruje. Dalej som sa siel ostrihat a dostat dalsi sok od mojich hviezd pri zapase o 3 miesto na turnaji :)) Jaj nekedy im nerozumiem, ako mozu byt az taky hlupucky, ale dobre, stale sa len ucime :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára