pondelok 25. júla 2016

176. week (25.7. - 31.7.2016)

Rano som dosiel do officu a bosniakovi jebalo, pytal sa mna kokociny ze preco ejho meno je tam na vykrese, ked on si to nezela, ze on pomahal mne a co ja viem ze na meetingu povedali, ze on ma to navrhnut! Stale picuje na office, ze nemame Job a ked mame tak nechce nikto robit, tak ja uz celkom dedovi nerozumiem, ani tak mu nevyhovuje ani tak! Uz 4 mesiace poriadne nepracoval, bukuje hodiny nie na projekt, takze pocitam ze ked budu vyhadzovat pojde medzi prvymi! Ale to nei je len o nom, ale su viaceri v office, ze picuju ze neni Job, ked sa dostane tak nikto nechce zobrat na seba zodpovednost a nechce ani trosku zamakat, aby nasa firma stihla vsetko na cas! Projekty su na kratku dobu a to sa im nepaci, ze malo hodin maju! Su to lenivci a to my na Slovensku sme nikd nemali! Stale s amuselo makat a tu ked maju zamakat ta k naco !! Okolo 10.00 dosiel za mnou projekt manager a vravi ze dakujeme za tvoju pomoc v Piatok a ze cez tyzden ta pozyvam na obed. Tak aspon vidiet, ze obcas si tu cloveka vazia. Ja som si urobil radost a objednal som si siltovku a nato ze mam naj zenu na svete tak aj jej - nech vyzerame ako par :)
Taku trosku specificku siltovku mojho stylu pre mna a Domku :)

Po praci som sa na bicygli odviezol na stadion, skusil som si 150metrove behy namiesto 20 som si dal 22, a dal som vsetky pod 30 sekund, takze spokojnys om bol a psychicky som si len uvedomil, ze by som 7.augusta mal to zabehnut :) Dosiel som domov, prehodil veci na piskanie a siel piskat zapas kde som dal len dve cervene karty ale inak bola zabava ako stale :) Dojebany ako pes, som zaspal ako maly chlapec, lebvo v hlave zase som mla ze rano o 4:40 vstavam a zase bicyglom do prace!

Utorok mi Domka vravi, ze makam ako ďabel, ze bicygel, behy, zapas resp. trening s detmi, ze sa nezastavim a ze nech ma to drzi aj cez zimu :) Tak verim, ze budem pokracovat aj v ziem s tym. Po praci som si siel zabehat a zase sa otestovat tie moje 150m behy, dal som 10 kol, ale prsdalo ako u jebnutych, takze som mal stazene podmienky ale dal som to :) Pobicygloval som domov prehodil oblecenie a siel na trening s detmi. Po treningu mi napisal asistent ci nejdeme na pivecko a ja ze ok, tak sme sli na pivecko dosiel som o 23.00 unaveny, rychlo spat lebo rano o 5.15 budik bol nastaveny :)

V stredu mali sme deathline na projekte takze sme v office makali, dokoncilo sa vsetko okolo 17.35 hod. cez den som si len prioal aby vela prsalo a moje zapasy co som mal posledne teno mesiac boli zrusene a moje prosby boli vyslisane ! Nie zeby som bol lenivy ale som vedel , ze dlho budem musiet ostat v praci a plus trosku ma opbolievaju nohy po pondelku a utorku :( Dosiel som okolio 18.30 domov, lebo same zapchy boli, rychlocesta co ide cez mesto bola zavreta, lebo ju vytopilo, dialnica iokolo mesta tiez sa posuvali slimacim tempom, takze jedna hroza. Zjedol som Hot Dog co som prichystal doma a siel na nakup, co nam trebalo doplnit a zaspla som ako maluy chlapec v kresle :(

Stvrtok den zacal celkom, ok, aj ked skoro trebalo vstavat zase, vyspal som sa celkom fajn, nohy bolia menej ale verim, ze bude dobre :) V praci som sa potrapil a vecer som porobil doma veci, co som nestihal kvboli zapasom - zena ma pochvalila, co mi dobre padlo :) Vecer som siel na trening s detmi, nedosli vela, tak sme si zahrali rodicia, deti a ja trener aby to bolo vyrovnane m tak som bol s dvoma detmi proti trom detom a dvom rodicom :) Ale zabehal som si dostatocne a dobre som sa unavil :)

Mame tu piatocek pred long weekenodm, takze v office je klud a akzdy uz mysli, ze kde bude cez vikend :) Ja si chcem ist poobede zabehat , este nemam predstavu kolko ale dam si dobre kolecko aspon verim, ze to zvladnem , lebo dlhy beh som nemal asik 20 dni :) Len zapasy a kratsie behy, takze necham sa prekvapit ako ti pojde :) Nakonec namiesto dlheho besu som dal kratky beh na piatojk, dohjodol som sa s Lubosom, ze chce ist to co ja :) Pre neho to bolo trosku narocnejsie alean prvy krat, ze to nikdy nebehal, bolo to celkom dobre.

V sobotu rano o 7.45 hod. sme mali dohodu s Lubosom , ze pojdeme dlhy beh, dali cez 15km, cas okolo 1 hod a 22 min, co nie je zle , takze vyzera to ze by sme vedeli odbehnut polmaraton pod 2 hodiny, co nesom spokojny, lebo verim, ze je v mojich silach to dat na urovni okolo 1:45 ale co uz! nechame sa prekvapit. Poobede sme sli na kemping za nasimi mexickymi kamaratmi do Devonu (male mestecko bnlizko Edmontonu, kde bola prva najdena v Alberte). Tam sme mali o zabavu postarane, pijatika, opekanie a ine sprostosti :) SPal som vo svojom stane, kde mi pripadalo ze vaicej vody je vo vnuutri ako vonku :) Ale prezil som :)

V nedelu cely den aktivity s malym Victorom, pomahanie pri vareni, hranie futbalu a stale sme sa drzali busy :) Vecer ku nam dosli Domkini kamosi, teraz uz aj moji :) Jeden chorvatsky par a ostali jednu noc s nami, tak zabava gradovala :)
Kemping Mafia :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára