utorok 2. augusta 2016

177. week (1.8. - 7.8.2016)

Pondelok sme mali volno, bol statny sviatok, tak sme sli s chrovatm,i na neskore zdrave ranajky do jednej restiky a potom sa dat dokopy a vecer sme mali naplanocvane kino, kde sme si boli pozriet Jason Bourne (videli sme jeho vsetke predchadzajuce casti), filmik bol ok a Domka vravi, ze som prekvapil ze som nezaspal :)

Utorok zaciname nas pracovny tyzden, ked si uvedomim, ze je to len tri dni, lebo piatok uz nepocitam, tak radost chodit tento tyzden do prace :) V office, zase mi nahodili nieco na hlavu, takze musim zaase robit :) Po praci som si siel zabehat 150m behy, zase som ich presiel, len uvidim cez testy, lebo som nechodil tie 50m tak mozno to bude tazsie , ale 150 do 30 sekund mam bez problemov! Po testoch som dosiel domov vypil vodicku a davaj het na trening s detmi, znicil som sa poriadne :( Az nohy som vecer citil. Objednali sme si kemop v Yellowstonskom parku, nakolko sa chystame v Septembti na 5 dni utiect do krajkiny zazrakov zase (do USA).

Stredu som chcel ist bikom do prace, ale zislo z toho lebo ked som sa zobudil tak prsalo a ja nechcem aby som teraz nahodou ochorel, ked vonku je dazd a sladkych 15°C. Na obed ma pozcal manazer  a podakoval, za moje usilie dokoncit projekt na cas a sme sa trosku bavili, ze ludia sa stazuju ze ABB nema projekty a ked ma tak kazdy je lenivec a najradsej uteka skor z officu, nic nechce robit a pod. Mali by sa zacat robit cistky vraj v office, spmynaju sa par mien tak verim, ze sa na mna spomenu, ze som pracovity! Po praci som dosiel domov, prichytal som si veceru, pozrel si filmik a okolo 20.30 hod som sa presunul, ze idem spat lebo treba regenerovat moje nozky na nedelu.

V strtok sa mi nechelo vykopat z postele namiesto 4:40 som sa vykopal 6:30 hod., ale co uz v office som bol o 7.00 hod. a zase nikto tam dokopy :) Dneska ma Domik meniny, ten mali moj blizky cloviecik, ktoreho zboznujem :) Po praci mam trening, ale verim, ze ju stihnem este raz vystiskat :) Prichystal som Domke prekvapenie a odisiel na trening. Velmi malo deti som mal z coho som bol smutny, ale co uz :(
Velky brat uci maleho :)

Kratky piatocek, nieco musim dokoncit a verim, ze od 13.00 hod. uz sedim doma a oddychujem :) Doma som navaril maso s ryzou, prichystal pomazanku a tesil sa ze vecer pojdeme ku Domkinej kamoske cinanke a jej mama pre nas pripravi niejake cinske dobroty :) Vecera bola super, dobre som sa najedol a dostali sme pozvanie aj na nedelu, ze posledna sanca sa najest cinske lebo mama jej odchadza zu pondelok :) Tak sme ju prijali.

V sobotu som sa motkal doma, poobede som mal prvykrat ako hlavny provincny zapas bol to zensky, nic tazke ale zvaldli sme to a s pocitom nervozity som siel spat lebo v nedelu som mal testy.

V nedelu rano nic nenasvedcovalo tomu, ze budem mat problem zabehnut apro rozcvicke som zacitil zadny steheny sval :( a uz som vedel, ze bude zle bnedobre..... 6 sprinty po 4 0 metrov, akotak bolo fajn, prvy som nezabehol a musel som jednu opravovat nakonec vsetke boli pod 6.4 ako som mal zabehnut a sli tie moje 150m a po sprintoch bolest bola este horsia, ale som si poevdal, ze skusim! Nakonec som to zvladol az do 7 kola a potom som si povedal, ze nebudem silit! A nakonec po testoch skoro som ani chodit nevedel, tak mam rozbity zadny steheny sval na lavej noeh :(

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára