pondelok 22. augusta 2016

180. week (22.8. - 28.8.2016)

Na moje prekvapenia, dneska som sa vykopal skoro z postele, dosiel som prvy do offciu, co minuli tyzden sa mi vobec nedarilo rano vstavat! O 8.15 som odisiel na ocne, kde mam mat kontrolu na ktoru som mal ist v oktobri 2015, ale nejake povinnosti mi nedovolovali a potom siom im volal a  musel sa na novo objednat a vyslo az na august 2016. Trosku divne, ale co uz. Zdravotne poistenie je zadarmo v Kanade, ale cakacie doby su hrozne! Po praci sme sli s Domkou darovat krv, konecne mne sa podarilo na 3krat, l;ebo dvakrat im nevyhovovalo, ze som bol v Mexiku (a ked clovek bopl v Mexiku rok nemoze darovat!), potom ze som bol na Hawaii, ze minimalne mesiac a konecne vcera sa to podarilo! Verim, ze pomoze :) Po darovani, sme sli do PUNJUBI restauracie, vnutro restiky bola kalamita ale jedlo bolo velmi chutne!

Utorok , strasne hnusne rano, prsi, zamracene, pochmurme ale zase som v praci od 6.00 takze poskojnost, lebo stvrtok a piatok mam skoro zapasy a musim sa vytratit z officu :) Citam spravy a ze vcera nasnezilo v nasej provincii na Lake Louise :D jaj tu kazdy mesiac moze byt sneh,Lake Louise je stredisko kde sa chodi svetovy pohar na lyziach ale zvycajne v Auguste sa tam da chodit na pekne turi a nie sneh ocakavat :)
23 Augusta 2016, okolo 16.00, krasna predpoved (Sneh alebo dazd pocas 3 hodin? :)
Sami este neznaju! Ta nemiluj tuto provinciu :)

Jaj na zapase som mal kopec srandy a som zase musel robit si poriadky na zapase. Uz v 10 minute dostal jeden Brit ZK a vsteci prestali otvarat usta , ale v druhom polcase to nebolo az take zel ale poslednych 10 minut dalsie 5 ZK a plus jedneho som trafil chtiac/nechtac dvajkrat takze si zobral Shower (sprchu) ako ja im vrvaim , smecarom :) .  Celkom som bol namotivovany ze vycistim britov lepsie, lebo som im bol na ciare asik pred mesiacom a pol mozno dva mesiace a co tam robili staremnu Bosniakovi na zapase a ja som im povedal, mate stastie ze nebol som ja rozhodca a sekara trafila na kamen. Domca zase sa smiala, ze na muzov sa vioem premotivovat a nasraty dojdem domov a ked mam zeny ze zadarmo peniaze beriem :)

V stredu pohodicka ako stale v robote som sa pomotkal, porobil co odo mna chcel,. smejems a ze az traja su akoze SICK , ja na take dristy neverim. Na meetingu nam bolo porozpravane o nich, ale ja to neovplyvnim ked kanadan vyjebuje so systemom a cinanka sa dala tiez na jeho stranu :) Vecer sme mali zapas o postup, bol to zensky zapas , druzstvo golom z 89 minuty vyhrali 4:3 a my sme nemuseli predlzovat! Pan Boh zpalat, lebo nikto nam neplati nadcasy :)

Vo stvrtok dost busy som sa drzal v praci, pracovals om len do 14.45 hod. lebo o 16.00 som mal zapas univerit medzi McEwan Edmonton - Calgary Universita, zapas ma celkom dobru uroven (bol som na ciare). A po danom zapase som sa zase ocitol v realite a mal som zapas najnizsej divizie, cize 4! Kalamita, ale prezil som bez ublizenia na mojom zdravi (tam clovek je sam ako keby som sa ocitol spat v case , niekde v 3 triede v okrese!). Ale co uz, vidim ze raz si hore raz si dole :)

Kratky piatocek a o 12.00 hod,. mam exibicny zapas univerzit (priprava na realnu sezonnu - bude to zensky zapas), takze zase sa idem na ciaru pomotat! Exhiibicny zapas bol v pohode, na moje prekvapenie ani zima nebola a celkom schuti soms i pobehal na ciare. Vecer som este siela na zaps do Spruce Grova, po zapase som dosiel domov, rozbity zase ze som si na seba vela nalozil ale co uz :)

V sobotu rano som chystal salat, klobasy na BBQ, cibulu a slovensku domacu slaninu na poprazemnie, dusenu kapustu a americke zemiaky, lebo vecer sme mali mat nastevu, kde sme trosku oslavili moju "40-tku" :) Rano som mal stretnutie s trenermi SW Sting a dostal nove informacie o smerovani, filozofii klubu. Poobede este jeden exhibicny zapasik a po zapase, vsetko chystal na oslavu :)
Hlavna gratulantka ku mojem "40-tke"
Jedna spolocna, kde su len dospelaci :)
S mojim bratom a sestrou :) Ten mali betar ma tak ma rad, ze dovidenia!

V nedelu po dobrom spanku som navaril obed, pomohol Domke s niecim do skoly a vecer som isiel na dvojzapas sa troisku vybehat aj ked pocasie velmi neprialo a dost fukalo a citim, ze uz asik mame jesen :( Dosiel som domov po 20.00 hod. sprcha a spatm dalsi krasny vikend za nami a uvidime co nas bude cakat na buduci tyzden!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára