pondelok 15. augusta 2016

179. week (15.8. - 21.8.2016)

Dalsi tyzden pred nami, cez vikend som si nasiel e-maily od sefka v inboxe, lebo chcu zobrat jeden Job a sa boja ci niekto to zvladne navrhnut a ja som mu piatok povedal, ze bude to vyzva pre mna tak ostal trosku zaskoceny, ze sa nezlaknem sa prace :) Poobede som mal zapasik najnissiu diviziu (muzsky zapasi), jaj ihrisko bolo horsie ako v druhej triede v Kosice-okolie, ale co uz, zvladol som to a s dobrym pocitom, ked uz clovek si moze zabehat a nieco pre svoje telo moze urobit siel domov a siel spat :)

Utorok, vcera som ukoncil a dal som rychli check pre moj dokument, nakolko musime tento tyzden vydat, plus ocakavam, ze mi manager "poliacik" donesie viacej informacii ohladom projektu a ze ci ho robime, alebo nie! Poobede mam trening s detmi, tak verim, ze aspon 6 budeme, nech si deti zahraju futbalik :) Z daneho projektu nic nebude, ze davali len 120 000$ za projekt a trebalo aj dodoat vypinac, ktory je sam o sebe drahy a ze na Engineering by ostalo len okolo 10000$ a ze to sa neoplati zobrat, ked projekt bol aj casovo naracony! A mal aj par technickych problemov, ale tie by sa dali nejakym sposobom upravit, ale cenova ponuka nepresvedcial nase vedenie, aby prikyvli na dany projekt! Jaj mal;o nas , malo nas... na trening doslo, len 5 deti, ale co uz... zastrielali si na mna (bol som brankar). potom sme hrali 2 (Yi-cinan a ja) vs 3 (dvaja hraci + jeden rodic) a nakonec este som stiahol hrat aj Domku do mojho tymu a boli sme 3 vs 3, celkom sme sa vybehali a Domka mi vbravi, ze na tom futbale sa aj nabehas s tymi malimy :D A ja ze ved ano :)

Streda, polka tyzdna. Trosku makam, oddychujem, som dneska velmi lenivy nieco zacat v praci :) Musim sa z toho dostat :) Idem radsej nieco uzitocne hladat, lebo ideme na Camping do Yellowstonu od 1.9 do 5.9 takze, musim zhanat veci aby sme vsetko mali tam na 100% prichystane! Trip bude mat len jedna cesta 1300km ale verim, ze vsetko zvladneme! Vecer sin nak zapasik ako AR, hrali zeny , skor by som povedal mlade dievcata - treneri a  rozhodcovia chvalili zapas, podla mna nebol zly ale mal daleko od dobreho zenskeho futbalu, ale nevadi :) Pomotkal som sa 90min na ciare a siel som domov :)

Vo stvrtok som dokoncil moj package na vydanie, prekontroloval specifikacie, siel domov po praci, popopzerat velkuy stan (teraz zacinaju dobre vypredaje na stany -  skoro vsade -40%). Nasiel som si ktory chcem a od piatku zacina akcia, takze pojdem ho kupit.

Kratucky piatocek, dneska sa mi podarilo stat a prist do officu pred 6.00 ako zvycajne som chodil! Rano ked som siel som si uvedomil, ze mame 19.8.2016 a rano o 5.50 hod. mame dostatocnu tmu :( Citim, ze zase zacina pomalicky sa ochladzovat a budeme mat uz jesen a zachvilu o 2 mesiace aj biely pokryvku vsade  "len" na 6 mesiacov :( Poobede som mal dvojzapas v blizksoti Edmontonu v mestecku Spruce Grove. Zapasiky dobre dopadli, len domov som dosiel okolo 22.30 hod.

V sobotu rano som od 7.30 rychl;o navaril cinske noodles :D Domka si sla dat robit vlasy ku kadernikovi. O 11.00 hod. bola svadba v kostole a vecer o 17.00 hod,. bola recepcia, kde mali aj pekny progra,, co musim povedat ze som bol velmi milo prekvapeny aka pekna svadba bola.

 Jednu s Domickou 
Namiesto redoveho tanca maju tanec s mladymi :) Kto chce tancovat musi pripnut love na saty neveste alebo zenichovi :)

Zo svadby sme odchadzali okolo pol noci, lebo aj tak svadba bola planovana len do 1.00 hod. SVadba bola Filipinsko - Kambodzska :)

V nedelu som sa konecne dobre vyspal, potom sme sli s Domkou pozriet jeden obchod, obedik, a vecr sme sli na moj zapas, kde som sa pomotkal na zenskom zapase, dobre som sa vybehal a dalsi tyzden za nami a clovek si moze povedat, ze o tyzden uz zacinam ist do veku starsieho pana , ked budeme asik v sobotu robit mikro-party na pocest mojej 18-tky :D (v preklade 33-jjky)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára