pondelok 8. augusta 2016

178. week (8.8. - 14.8.2016)

Takze tyzden nezacal dobre, sval na nohe mam odjebany! Poobede mam mat zapas, snazim sa najst nahradu resp. uz som pisal mail , ze ci by ma nemohol dneska vymenit lebo ze sval je v p... Takze cakam, co napise lebo dakt sa necitim dobre a ked som cital, tak najlepsie je pre sval pokoj a ani cez noc som sa poriadne nevyspal, lebo ta lava noha je taka nijaka :(  Odpisal, ze ench sa rychlo zahoji noha :D a ze z pondelkovho zapasu ma odvolal, co som rad mam aspon vaicej dni na pokoj, lebo aj zajtra mam len trening s detmi, mozno aj ten ja zrusim! Po praci s mojou bolavou nohou som siel hladat s jednym slovakom auto! najhorsie na tom bolo ze nemal to niejakym sposobom osetrene, ze si doppredu to odvolal a potom bol na seba nasraty ze kupil auto z autobazaru (cize od Dealera), co mam na to povedat. straviol som s nim vyse 5 hodin a prejazdil 130km v meste ... dodrbany som dosiel okolo 21.40 domov, schladil som si sval a potom som sa konecne vybral spac :)

Utorok, dneska mam mat trening s detmi uz vcera som duiskutoval s asistentom, necgh to zoberie za mna a ze mozno dojdem sa ukazat, ze zavisi to od mojej nohy :) Cez pracovnu dobu som si bol vybavit novy vodicak, lebo platnost som mal len do 27.8 a my 1.9 cestujeme do USA autom a tam treba mat pre istotu a nie len taky docastny papierik, tak som si prezistil a dalo sa obnovit skor a do tyzdan mam novy doma a konecne uz s platnostouy na 5 rokov a nie len na 2! Stale ma na registry registrovali , ze som tu na pracovne viza a ze nemam PR kartu, denska som ju ukazal doriesil a 5 rocna platnost je tam! Poobede som konecne vypratal jednemu znamemu veci, co som mal u mna 1.5 roka namiesto 3 mesiacov! Auto je prazdne, verim, ze sa zajtra (v stredu) ho podari povysavat ked dojdem domov z roboty.

Rano v stredu som napisal mail na Komisiu rozhodcov, nech ma stiahnu zo zapasov na stredu, piatok a sobotu a ze v nedelu skusim ist rozbehat sval prvykrat po tyzdni a uvidime ako sa budem citit :) Zapas co mam v nedelu su zeny over 35, verim ze sa len rozklusem a ze nebude ma boliet svla budem moct zacat zase sa pripravovat na testy aby som ich koncom septembra zabehol! Po praci som porobil uzitocne veci, odniesol flase do vykupne, bol po novy cajnik (stary prestal fungovta), tak som bol nahlasit a dali mi novy! Kupit malickosti pre Domku, lebo mala narodeniny a vecer som jej pomahal kreslit jeden graf v AutoCad-e nech ma pekny graf do Dimplomovej resp. Dizertacnej prace (neviem, co je to pre nich).

Stvrtok vyplata, takze vsetci spokojny sedia ani nic nerobia, ako stale a potom sa zase cuduju ze sa vedenie hneva, ked treba zamakat tak nechcu ostat! Cistky podla mna uz by mali zacat robit, prve mena ocakavam ze budu vydane okolo Oktobra! Viaceri uz kalkuluju ze za kazdy rok co odpracovals i v ABB , dostanes extra mesiac plat takze ked mas 10 rokov 10 mesacne odstupne + nejake bonusy mozno, takze stary co su pred dochodkom, uz aj by chceli ist do dochodku a aj vyuzit danu sancu na "okradnutie" ABB ked sa da  :) Po praci som toho vela neurobil, trosku sa doma pomotkal a som skoro zaspal, regenerujem sval, aby som v nedelu mohol opatovne to rozbehat a verim, ze sa dostanem do formy a testy zabehnem!

Moj najkrajsi den v prace, enmyslim ze je to piatok ale kazdy den co je kratky den pre mne :) Dneska som dosiel okolo 6.45 hod. a ze do 11.00 hod. sa chcem vyparit, este musim dat dva vykresy na podpis a napisat jeden e-mailik a mozem pomalicky ist prec z officu si oddychnut od vycerpavajuceho tyzdna :) Po praci som dosiel domov, porobil par malickosti doma a o 18.00 hod,. som siel za Domkou do prace, lebo sme sli s kamaratmi vonku si posediet :) Celkom pohode vecer boli s nasimi chorvatskymi a slovenskymi dvojicami :)

V sobotu som sa trosku vyspal, len do 9.00, lebo deti sa zacali hrat s loptou a mna maleho medveda zobudili :( Navaril som fazulovu polievocku, poupratoval ciastocne v dome a cakal na Domku, lebos me sli dokupovat oblek, topanky , lebo i tyzden ideme na svadbu :)

V nedelu sme sa vybrali s Lubosom a Katkou na Wabamun lake, po 5 hodinach trosku speceny sme sli pekne domov, dali sme si veceru a vecer som mal prvy zapas odkedy som natiahol sval. Tyzden oddychu mu prospelo a na zapasiku som si fajne zabehal, takze mozeme pokracovat s piskanim, lebo sezonna je skoro uz ukoncena, takze Augsut bude slabucky a potom, uz len nejaka univerzitna sutaz a od Oktobra zacina Indoor!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára