pondelok 3. októbra 2016

186. week (3.10. - 9.10.2016)

Rano, ked mi zazvonil budik o 6.15 som osal prekvapeny, lebo som si mysel ze je nedela :( Poor guy! Dosiel som do officu o 6.50 a nikto tam, dosiel som neskor, lebo dneska mame skolenie od 8.00-17.00, vlastne cely tyzden budeme mat. Ocakaval som ze dokym sa rozbehneme bude 10.00 a moje ocakavanie sa aj naplnilo, lebo prve dve hodiny sme instalovali software. Potom sme do toho naskocili, skolitel podla mna neni dobry ale ok, trebalo by viacej praktuizovta a mozno do toho kazdy vojde a bude vediet pouzivat! Nevadi, on stale spomyna, ze by sme mali to len pouzivat :)) Kedy ked este licencie nemame :) ale inak dobre! Trening skoncil o 15.30 hod. takze som mohl ist skor domov takze fajne, doma som rychlo poskladal gaucovku a siel na trening za mojimi hviezdami :) Jaj tak zase som dosiel zniceny domov, ale som rad ze niektore ma maju radi a maju vela srandy a tesia sa na treningy! Po treningu som si urobil teply caj, sprcha a spat, zaregistroval som, ze Domka dosla zo skoly bolo nieco okolo 21.30 prehodili sme par slov a uz som bol vtajov snov :)

Dalsi den skolenia v office, nechame sa prekvapit ako dlho bude dneska :) Utorok to bolo lepsie , ale aj tak nesom spokojny so skoliteklom, viaceri nestihnu nedokoncit veci a on ze nevadi ideme dale ! Jaj traper :) Poobede som dokupil par veci na Hallowen, chcem urobit atku jednoduchu ale peknu vyzdobu. Kupil som si stucne na futbal modrej farby , ako slovaci nosia a chranice :) Normalne som musel kupit, lebo to vazna sutaz sa bude hrat v hale :) Vecer som navaril fazulovy privarok, pre domku a trosku daval dokopy veci doma a dalsi den za nami,  Najhorsie je na tom , ze nasa jesen, ktora bude trvbat az mesiac sa pomali konci a je citit, ze zima nas neminie!

A mame tu stred tyzdna :) Zase skolenie ale aspon viacej sa mi dari ako bolo v pondleok :) Po praci som dosiel domov, siel som odniest vsetky pet flase, sklenene flase a plechovky do zberne, nech sa nam vycisti trosku priestor a pocas zimy sa mi urcite nebude chciet chodit.  Prestavil som termostat na kureni, lebo sa mi zdalo, ze by trebalo zacat kurit a prisposobil som ho casom podla toho ako Domka bude doma, lebo pre mna to je jedno, ja vydrzim aj v trosku zime :) Zase som siel skoro spat, dobijam baterky, lebo cez zimnu sezonnu budem spat pomenej a ta zacne koncom oktobra :) Predpoved na noc bola minus 6°C takze mame sa na stvrtok tesit.

Stvrtok rano dostatocna zima :( vidime, ze sneh nas neminia a prva predpoved je na nedelu :) Takze uvidime. SKolenie pokracovalo bez problemov, len pocas skolenia ma matalo, ze ako budeme dneska trenovat ak mame teplotu okolo nuly! Po skoleni sup som sa ponahlal domov, prezliest sa resp. naobliekat sa, lebo trening s detmi volal Dosiel som a mal som 13 deti z 18, celkom dobre, ked teplota bolo medzi 2-4°C , mi normlane bolo ich luto, ale co uz, zabehal som si s nimi a bolo aj mne teplo. Na konci treningu sme mali zapas medzi sebou a aj obaja asistenti chceli rat aby im nebola zima :) Jaj aspon sme si zabehali, rozbity unaveny ako stale sup domov a spat.

Tento piatocek nebol kratky :( nakolko mali sme skolenie a trvalo asik az do 15.30 hod., ale musel som prezit. Po praci som bol kupit pivo na vylet a synteticky olej, lebo bol v akcii a aby som mal v zalohe, lebo zachvilu bude treba menit na Nissane, co som kupil. Verim, ze nebude velmi velmi zima, any som to zvladol vymenit v garazi, lebo ked budem musiet mat dvere otvorene tak ma fajne prefukne :( Oh my god! Dosiel som domov, rychla vecer a trosku dat do poriadku court yard (tak to volaju - to je pred domom, kde mama posedenie). Zakryl som igelitom stol a par stolicky, par som odlozil do pivnice, vsetlke by mi nevosli! Zakryl som BBQ na balkone, odniesol madraace zo stoliciek do pivnice, zlozil slnecnik! Vsetko nech je prichystane na zimu, lebo dneska nam pooobede uz zacalo snezit a to mame len 7.10.2016! Trosku skoro na Edmonton cca. 3 tyzdne skor ako normalne, Zajtra ideme na thanksgiving day do Calgary za Evou a Martinou (naposledy som tam bol v novembri 2015), az teraz si uvedomujem aky som busy a ze cas tu mi leti v Kanade nenormalne ak mam tolko aktrivit kolko mam :(
Krasny snezik mame o 19.45 hod. - 7. oktobra 2016

Celkom dobre cez noc nasnezilo a rano sme vstavali okolo 6.00 lebbo som vravel Martionovi, ze v sobotu v Calgary budeme okolo 10.00, nakonec sme dosli az okolo 10.45, ale jeho obchod na 11.00 som stihol a dosiel som na cas, ked treba danu vec nakladat do auta. Dilanica bola z casto zamrznuta a tahalo auta zo strany na stranu! Asik 7 aut sme videli vydrbanych v prikopach, ci uz kamion, sobne auta, trucky ale videl som ze osobne auto najebaloi zo zadu do trucku a on viezol kona, obbaja ostali v priekope! Kalamita, ked nevedia dodrziavat odstup! Pol cesty bolo zle, ale druha polovioca od Red Deeru uz bola ok! Tak s Martinom sme  porobili, co potreboval, nakupil par veci trebalo to do podpivnicnych priestorov naukladat a potom sme mali fajnuy segedinak z domacej kapusty co moje eroticke telo nezvladlo a ma nafukovalo ako kompresor!

V nedelu po dobrom spanku, sme sli s Martinom zase daco dokupit, bude prerrabat dalsiu kup[elku takze hlada veci v akciach a chodi nakupovat to. Poobede sme mali dobry iobedik, pivecko a vecer fajny Hot Tube :) Takze vlastne ja som tam teraz bol v Calgary na rekondicnom pobyte a nie na pracovnom, ako zvycajne tam chodim! najpozitivnejsia sprava dna bola, ze priatelia z Canmore tiez dostali vecer PR status, takze ebz mansich problemov tu mozu ostat zit!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára