pondelok 24. októbra 2016

189. week (24.10. - 30.10.2016)

A mame tu novy tyzden, verim ze bude aspon o 100% lepsi ako ten posledny, ktory ma stale mata v hlave! Dneska mi kupili letenky do Raleigh (hlavne mesto severnej karoline), 3 tyzdne je vela, ale utekam zo zimy do trosku tepla :) V Raleigh je cca 30°C , lepsie ako u nas kde mame okolo nuly :) Po praci rovno do haly za detmi, zapas sme mali o 17.45 takze, nemal som cas na nic.
Na tabuli vidiet, ze hviezdne muzstvo je na fielde 2 :)

Zapas dopadol dobre, deti vyhrali 5:4, dost bojovny zapas so stastnym koncom pre nas , aj ked pocas celeho stretnutia sme vyhravali. Bolo 3:0, 3:2. 4:2, 5:2 a nakonec 5:4. Clovek pri detoch dakedy dostabe klinicke zastavenie srdca ale co uz! Oni maju fun, maju dve vyhri su stastny a to je zaklad. Po danom zapase som siel do druhej haly, kde som mal je trojicu zapasu , dvakrat v boze a rz rozhodoval Div.1, to je uz iny level zapas, tam sa ide na plno! A mam rad tie zapasy, musis byt na 125% sustredeny :) Zniceny som dosiel domov o 23.40, rychlo spat, lebo budik rano neoklames :)

Budik ma zobudil o 5.15, ale az Domka ma vykopla z postele,, chod lebo zaspis a prides neskoro a zase sa budes ponahlat poobede :) Do prace som prisiel o 6.30, co je tiez ok ;) V praci bola pohodicka, takze ok. Po praci som daco pochystal doma a o 19.00 a 20.00 som mal zapasy v hale,  jemne ma vytocila jedna hracka, usta sa jej nezavreli a ze jju okopovali, chcela hrat nechal som ju hrat, potom som jej piskol faul a ona na mna a ja jeb zlta medzi oci! Hned dole sanka a uz vedela, ze na buduci zapas pri mnde dohrala! Ma to spocitane :) Nikto sa nestazoval, len jej jebalo na tu sprostu hlavu, lebo skoro cele stretnutie bol stav 1:1, ale co uz aj take su, musim sa povzniest a nabuduce jej nieco spocitat a poslat ju do sprchy :) Po zapasoch som vyzdvyhol Domku v skole ako kazdy utorok, lebo ma ju az do 22.00 takze krasa, dalsi den za nami :) Potesenie z dna mam len jedno, ze zaklady domu su uz polozene, a verim, ze stavba bude na hrubo urobena ked sa vratim z Raleigh (z USA).

Duplex sa zacal stavat :)

Malo spanku, ale mame stred tyzdna a v praci som zase bol pred 6.00 hod,. Dneska ma caka velky den, dneska mam premnieru ako hrac - tak v 33 rokoch zacinat hrat futbal a nahanat sa s mladimy, to bude zabava! Tesim sa ako to dopadne, hrame proti muzstvu ktore sa vola Latin Alliance, takze ocakavam dajakych plno hubych chlapcov z latinskej ameriky, co asik nebudu vela rozpravat po anglicky, ale slovo PUTA (spanielske slovo, co znamena kurva) budu pouzivat casto :) Po praci som dosiel domov, daco prekusil a siel som si vymenit olej na Rougu, ani rampy nemusim pouzivat, lebo clovek pod auto pekne lahne takze v pohodicke do 40 minut aj s poupratovanim som mal hotove. Vecer o 22.00 som mal premieru, premiera nevysla ako by som chcel prvy polcas katastrpfa prehrali sme ho 3:0 a ja som si jebol aj vlastny gol, takze uz mam otvoreny ucet golov an tuto sezonnu! Druhy polcas lepsie a nakonec sme touhrali na prijatelnejsich 4:2. Ale sme traky vygulany ostali po prvom polcase! Par krat sa latin americania cudovali, chceli faul, ked som hral az velmi tvrdo ale nech si uyvedomia ze toto neni Playstation a par krat spadli na zem a rozhodca hore, asik nevecerali :) Mam co zlepsovat, lebo to bol moj prvy kontakt s takymto futbalom ako hrac, aj ked je to Div 3, tak ma to aj do rychlosti aj do nasadenia, musim sa nie len ja zlepsit, ale vsetci co sme v tyme! Druhy polcas uz aj obrana (boli sme len 5) sme sa tocili uz to malo aj fazonnu, ale stred pola sa nevracal a dost casto ty zmrdi boli 3 na 2, alebo 3 na jedneho a pod. Nakonec som dosiel unaveny nieco pred pol; nocou a rovno do postele, lebo budik neoklames rano :)

Tak do officu som dosiel o 6.15 hod., nohy citim, ze vcera som asik kopal ako elektrika :) Posledne dva dni v office a ide sa v nedelu na trip do 17.11 do USA, potom naspat do Edmontonu na 3 tyzdne a 2 dni a na vytuzenu expediciu do Vietnamu a Kambodzi! Tesim sa ako to bude pri ryžojedoch :D vsade budu dookola, tesim sa na ich kuchynu a rad by som sksusil specialitu a neuverite co, ale nejaku ryzu tam a hada :) Uvidime, ci sa to tam bude ponukat, ale rad by som skusil maso z hada! Poobede som navaril paradajkovu polievku - celu som ju naflaskoval pre Domku. O 20.00 som mal tripple games, takze skoncil som o 23.00 hod. zniceny som dosiel domov a zase kratky spanok, lebo rano trebalo ist do prace.

Piatok, mal by byt kratky dosiel som do prace az o 7.15, kled vsetko pojde dobre tak do 12.00 hod. pobudnem v office a pojdem na nakup, domov a vecer zase mam dvojicu zpasov o 21.15 do 23.15 hod. Takze sa mozem tesit na akoze trosku dlhsi spanok aspon do 8.30 zajtra, lebo v sobotu mam exibicny zapas o 11.00 takze, verim ze je to uz posledny zapasik vonku a ked sa vratim z USA budem mat len zapasy v hale! Po praci som navaril zemiakovy privarok a siel vecer do haly na 21.15, zapasiky dopadli dobre, mna pochvalili obe muzstva, za co som bol spokojny, ze sa im moj vykon povzdaval. Dosiel som domov cca. 23.45 a rychlo spat, lebo rano ma cakal zase zapas.

V sobotu som sa vytrepal na zapas o 11.00 hral sa vonku exibicny, ale dievcata U13 hrali velmi dobre, dalo sa na to pozerat. Poobede som prehodil Domke kolesa na Murane, a snazil som sa ist pospat, lebo v nedelu bude treba mi stavat okolo 3.00 , lebo let mam 6.00 rano.

Moja nedela bola dlha, na ceste z domu som bol od 4.00 hod, najprv taxik, potoim let do Toronta, potom let do Raleigh a na letisku sme cakali Amarindera, ale po 30 minutach ked uz vsetci ludia vybrali si batozinu bol som sa spytat a ze Amar isiel inym letom, predpoved je taka ze bud nestihol let alebo... uvidime zajtra co povie :) Z letiska som zobral taxik pre mna a kolegu do Hotela, Hotel vyzera ok mozem ist do bazena sa vyblaznit do Hot Tubu, do posilovne :) Vonku mame prijemnych 22°C, mam sa stazovat ? Uz len vymysliet kde pojdem pozriet na buduci vikend. Skusim sa dohodnut s kolegami, ale rad by som siel pozriet Washinghton, som od neho cca 450 km, tak preco ne ist :) Dali sme si s indom Samuelom dobru veceru v Hoteli, vecer som dopisal pozitivne dojmy z cesty, sprcha a spat :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára