pondelok 17. októbra 2016

188. week (17.10. - 23.10.2016)

A dalsi tyzden pred nami :) V praci mam toho dost, takze musim makat. Dneska sa mi zacina sezonna s detmi, uvidime kolko infarktov dostanem ako darcek od mojich hviezd!
Vcera som si vypocul takyto novy hitik a chytil ma za srdiecko :)

Tak po praci som vela casu nemal, lebo som mal zapas s detmi o 18.30 v hale a musel som tam byt o 18.00 a cesta tam trva cca 35-40 minut od mojho domu do haly, takze bol som dost na tesno s casom ale stihol som prist na cas. Zapas dopadol fajne, ja som nebol az tak spokojny aj ked sme vyhrali 2:0, lebo par hracov su dost slabych a nemozem ich vykopnut z teamu! Musim aj s nimi pracovat! Prekvapil cernosko Christian, dobre zahral ale mne sa pacil moj pytbul Ryden! Ten chlapec do vsetkeho da nohu a pali ako z dela! Taky moj pytbul :)

Mame dalsi den, mame utorok, daco porobime v praci a rad by som dneska siel darovat krv, verim ze mi to vyjde. V praci trosku porobil som, sefko inzinierov vravel, ze do USA asik pojdeme az 30.10 a nie tuto nedelu, takze uvidime. Skor to vidim aj ja na dalsi tyzden! Po praci som bol druhy jrat darovat krv v Kanade, zatial som uz bol 4 krat (2 krat na SVK). Ked mozem a citim sa dobre preco nepojdem pomoct a zachranim mozno nekoho! Vecer som bol pozriet na zapase mojho maleho mexickeho brata (hral dobre, len jeho tym neudrzal vedenie). Nieco tam je zle s tym trenerom, alebo neviem, lebo fakt hracov ma dost sikovnych co som pozeral. Len trosku ich treba usmernit! Vecer som bol ako kazdy utorok vecer po Domku azase nieco po 22.00 do postele rozbity ako hruska, ale stastny :)

Stred tyzdna, dneska chce odo mna manazment aby som vytlacil prichystane veci, aby sme to mohli prekontrolovat a zajtra finalne odovzdat :) Nechce sa mi dneska nic aj namiesto 5.15 som na budikkk reagoval, tak ze som ho vypol a z postele som sa vytrepal az po 6.30 hod. :) Tazky tento den bude pre mna :) Po praci som siel na nakup a domov, pri ceste domov apni nakladala deti do auta mala pootverene dvere a otvorila vaic do mojej jazdnej drahy trafila moj spatak a vinu hodila na mna :( Jaj mam opletacky teraz s policiou, asik aj s poistovnou. Najhorsie, ze ma nejakeho svedka, ktory stoji na jej strane! Takze zaujmave to este budem mat :( Kalamita! Ale co ma nezabije to ma posilni a budem bojovat za svoju nevinnu aj bez sevdka, uvidime ako to dopadne!

Rano som dosiel do prace pred 6.00 hod., dneska by mal byt death line an vydanie dokumentov, skoro vsetky mam dokoncene, len jeden mi chyba ale ten by som mal zvladnut tiez bez problemov. Vecer mam trening s detmi medzi 19.00-20.00 aspon pridem na ine myslienky, lebo stale ma mata ta pani, co za BS (Bullshit) si vymyslela aj s jej svedkom! Vecer som siel na trening s detmi, nech trosku pozabudem na probelmy ktore sa vysktytli. V praci sefko mi vravel ze 30.10 odlietam do USA este neviem na kolko ci to bude 2 alebo 3 tyzdne. Ocakavania, ked sa vratim su velke ze chcu zo mna experta pre PE&G (nieco take ako VSE na SVK, ale on  okrem elektriky predava aj plyn), pre nich robit projkety a zastrasovat aj ludi v nasom office. Dost velky challenge, ale ked ma vybrali tak sa s danou vyzvou rozhodol zabojovat. Cez meeting sme mali oznamene ze kanadan Hal sa rozhodol, ze ide do dochodku a ihned na to bosniak Mirza, Who changed your mind? A picoviny.... Bosniak uz minimalne 6 mesiacov nema robotu, lebo bud vsetko dojebe alebo povie ze to nie je jeho uloha :) A zelal by si dostat vyhadzov, ale neni to tu pravne lahke, lebo ked daju mu lay off ako to volaju, ta musia mu dat odstupne! Keby ho nachytali, ze nedodrziava pravidcla ABB tak by to mohli urobit bez odstupneho! Sefovia si ho zacali vsimat, tak podla mna do konca roka ho podrzia a potom na 100% dostane nejake upozornenie, ze si neplni povinnosti, resp. ze dostava lay off lebo porusil to a to. Neviem preco ludia sa staraju do dhruhych, ved to je jeho rozhodnutioe a ty si mas zit svoj zivot a byt spokojny so svojim! Ale on (bosniak) nema zaujmavy zivot a asik nema z coho zit ked pojde na dochodok (nemyslite si ze je tu uchvatny dochodokk, mozno 800-1200$ ale mesacne clovuku treba aj dochodcovi viacej, a to beriem, ze by neplatil hypoteku uz! Ked ma platit dane za dom min 250$ mesacne, elektriku a plyn dalsich 250$, jedlo mozno 400-500$, poistky na dom a auto cca 150$, vobec to tu nemaju doichodcovia jednoduche!). Mozno ked dochodca by siel byvat do mansieho apartmanu a ze z predaneho domu by platil si najomne tak asik by vyzil (a dochodca sam nevie na ako dlho mu bude treba peniaze, ci zomrie na dochodku do roku ci az po 15rokoch), Ale inak maju problemy a dost velke! To su dalsie vecim, co ludia si neuvedumu a vsetci si myslia ze zivot v zahranici je gombicka!

Pred sebou mam futbalovy piatok , zacinam vonku o 14.30 a pokrracujem v hale od 18.45 do 20.45 hod. takze budem vycerpany vecer, ale verim ze vsetko stihnem! Po praci som siel na zapas. obocil som do lava, kde sa nemalo, nevsimol som si znackuu, lebo je tam prestavba a ludia bocili do lava a dzig ja nestastnik v danom tyzdni zase pan policajt a my vyrahal 233$. Problem mam velky ked ma v oboch priestupkoch uznaju mna za vinneho, ide report do poistovne a poistka mi pojde hore , co sa smnazim ju zrazat dole tak som si za dva dni zavaril! Plus mam za obe pristupky dokopy 8 trestnych bodov a ked mas 8 trestnych mas suspendovany vodicak na jeden mesiac!Takze som prisiel na to, ze som pozorny a trsoku strati clovek kontrolu a nema vodicak, skoro ma jeblo ked som si to prepocital v hlave. Uz len sa spoliehat ze ma pravnik vyseka z toho, lebo som na mesiac v p...
Este vecer som mal prve zapasiky v hale, celkom pohode aj ked som mal myslienky na danom probleme ktory som si vyrobil :(

V sobotu som poupratal dom, siel na zapas vonku (univerzitna liga finisuje), tak som mal zapas ako ciarovy, potom som mal s detmi TeamBuilding. Kalamita tote deti, mimo travnika hyperaktivny a na travniku resp. na ihrisku ako zamrznuty :)

V nedelu rano technicky trening s detmi, potom na nakup, poobede prechadzka s Domickou, bolo zase pekne poobede tak sme sa boli prejst a vecer so slovakmi futbal :) Unaveny, s mysliankami zlomeny po celom zlom tyzdni som siel spat a veril som ze novy tyzden bude lepsi a ze sa vsatko naspat ku dobremu obrati!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára