pondelok 15. januára 2018

253. Week (15.1. - 21.1.2018)

Dalsi tyzden pred nami, dneska asik by som sa mal dozvediet, ze ci pomnuka na dom bude akceptovania, lebo cez vikend to nejak zaviazlo :) Poobede sa musim chystat na zajtra, lebo mam tazku skusku ale verim, ze ju dam a budem mat pokoj a dalsi zivotny ciel splneny. Vecer mam futbalik dva zapasy, ale stale sa encitim najlepsie smrkam, plny nos mam. Urcite velky vykyv teplot a este aj nejaky virus bol v lietadle :( V praci som sa pomotal d.16.00 hod. dozvedel ze moju ponuku na dom so chce nechat predavajuci ako zaloznu, co.aom odmietol a s realitakom som mal telefonat (jemu sa zdalo ze predavajuci agent hraje nejaku hru s nami). Takze sme povedali ze ponuka bila neakceptovali ju takze konec ideme hladat dalej :) Vecee som mal zase dvojzapas, trosku som pobehal a o 22.30 uz v posteli sa potil :)

A uz to tu mame, trosku nervozny som a od 3.05 nespis, posledne veci pozeram na test a o 8.30 sa mam v danom office hlasit :) Nakonec vsetko dopadlo dobre a dostal som 20 bodov z 20 na teste a mozem si povedat, ze necele 5 rokov sa mi podarilo to co som si vysnival a jeden z vacsich snov je splneny a mozeme snivat dalej a naplnat svoj zivo, lebo zijeme len raz :) Poobede som bol pozriet este raz jeden dom, co som minulu stredu bol pozriet, nakolko sme sa rozhodli , ze ked todostaneme pod cenu tak idem do toho ak nie hladam dalej. Vecer dvojzapas v hale a stastny som mohol ist spat nieco po 23.00 hod.. Zapas co som rozhodoval bol perfektny takze som bol spokojny so zapasom aj so svojim vykonom.

V stredu rano som dosiel pred 7.00 do prace, poslal ponuku na dalsi dom, lebo ja jeden tento rok musim kupit, taky je ciel na rok 2018, takze hladam a pokusam stastie nieco dostat pod cenu :) Vecer som si zahral futbal.

Vo stvrtok v praci som jemne naznacil ze v piatok si beriem druhy sick day. Fakt potrebujem aspon jeden den vylezat a aby som sa vyliecil. Vecer som mal dvojzapas v hale, zase pohoda zvladnute a siel domov spat, ked som vedel ze piatok ostanem doma :)

Piatocek som sa zobudil az o 11.00 dobre prepoteny, takze dal som ranajky a zase do postele nech to najskor dam zo seba vonku. Piatok som si relativne velmi dobre oddychol a preliecil. Vecer som mal dvojzapas ale az o 21.15 takze oddych mi dal vela a verim ze pondelok u budem zdravy!

V sobotu som sa dobre vyspal, poobede som chcel ist na nakupy ale vsetko sa zmenilo. Domke zavolal kamarat z univerzity (mexican) ze ci ho nemozeme odnes do Calgary na letisko lebo musi emergency ist do Mexika. Takze treba pomahat ludom v nudzi tak som ho odnesol, nakonec som sa dozvedel ze rano mu otec zomrel! Na otocku som siel do Calgary a spat cca 600km. Ale soferovalo sa v pohode, suche cesty, nebol sneh takze velka pohoda.

V nedelu zase som sa fajne vyspal a verim, ze od pondelka budem fit na 100% a ze budem aj fungovat v praci a prospesny, lebo tento tyzden by so takto nenazval :) Po obede som siel na nakupy, nakolko treba doplnit zasoby a nasiel som niektore dobre ceny. Dalej som si vymenil vzduchovy filter na aute a vecer sa siel trosku vypotit na futbalik, lebo treba :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára