pondelok 29. januára 2018

255. Week (29.1. - 4.2.2018)

Pondelok namiesto prace som mal skolenie ako mame diskutovat s klientami. Aj ked nie som predajca, stale dane vedomosti sa daju aplikovat ku teamleadrovi v praci resp. aj s hracmi na hracej ploche :) 8 hodinove skolenie, trosku vela na moj vkus ale prezil som. Poobede, ked som dosiel domov som sa naveceral a dal do slow cookera varit obed na zajtra :)

Utorok, prvy pracovny den v dany tyzden, ani neviem ako zbehol, lebo som sa snazil nieco dokoncit :) Ani som si neuvedomil a uz bolo 16.05 hod., takze som musel pomali vypinat pocitat a tesit sa, ze idem domov! Po praci som dosiel domov naveceral sa, siel som nieco poriesit ku Mickovi (robime spolocne vyskum) takze chcel som vediet ako som ja na tom :) A na moje prekvapenie dost skoro som sa dostal do postele :)

Uz mame stred tyzdna, tazke vstavanie, velmi tazko sa mi vstava rano, neskutocne :) Najradsej by som ostal dlhsie v posteli, ale nemozem :( Rano ma cakalo prekvapenie o ktorom som len na 1% veril, ze dostanem za taku cenu jednu radovu zastavbu za aku chcem! Dosla mi smska od realitaka ze Congratulation Milan! Uz som vedel kolko bije :) Takze teraz mam o dalsi problem ale, co ma nezabije to ma posilni a musim zhanat financing a potom dat ho do poriadku, aby sa dal prenajat a ideme dalej :) Zijeme stale svoj krasny sen :) Trosku drsny , ale taky je zivot tu na nasej krasnej zemi :) Vecer som bol si zahrat futbal, zase sme to dodrbali, ale co uz nevadi. Konecne som si pripisal prvu asistenciu na gol, cakal som dost dlho :) Uz len nech sa podari skorovat :) Ale tomu verim, ze aj to pride!

Stvrtok, mam v praci busy a este musim vybavovat hypoteku, plus zhanat dokumenty z conda (take nieco ako bytove druzstvo). Verim, ze zase to dam, ved ine si nepripustam, ze sa to nepodari! Nesme negativny, sme pozitivne naladeny ako kopa stastia aj ked nie stale vsetko je tak ako by som si ja prial :) Poobede som nemal nic, takze som si mohol oddychnut :)

V piatocek v praci som makal do 12.30 hod. strasna snezna kalamita bola vonku, ja som mal dvojzapas (turnaj), takze som po praci bol zarobit na kavu, potom stretko s realitakom prechadzali sme dokumenty z bytoveho druzstva a vecer 3 zapas, kde ma tak vytocili cierny ze som dal vykazat trenera a aj hraca za cih "ukazkove" spravanie. Mne sa zda, ze rozhodcovia sa boja robit cistky, ale nech pamataju ze Milan sa neboji (podotykam ze som nebol na hracej ploche ale z boxu som to cistil). Domov som dosiel nieco okolo 23.00 hod. amohol som ist spat, lebo sobotu som mal zase over busy :)

Rano v sobotu po ranajkach som musel pista reporty za cerneme karty a aj spravanie trenera! Potom som odhrnal sneh zpred garaza, potom som mal planovany zapas, dojdem na zapas a tam iny 3 rozhodcovia :) Tak som si povedal, ze fasa, ze zase niekto poplietol! Ale uz si na to zvykam, ze sa to moze stat lebo Kanada je krajina zazrakov :) Dosiel som po "zapase" domov, dal som sprchu a sli sme na nastevu ku Jankovi. Narodil sa mu syn, takze sme nieco zajedli, popili, porozpravali a tak :)

V nedelu som mal zase lietajuci den, bol som pozriet Townhouse kde mam podnajomnika, dal som mu haciaci prisrtroj (pytal), tak som mu ho kupil , bol som sa ostrihat, zohnal som domaci med a zase som si uvedomil, ze uz mame cca 20.00 a mozem ist zase spat a tesit sa na pracovny tyzdne (vlastne moj bude zase overbusy) tyzden! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára