pondelok 22. januára 2018

254. Week (22.1. - 28.1.2018)

A mame tu dalsi tyzden pred sebou, konecne sa citim dobre takze verim ze budem mat dobry-uspesny tyzden :) V praci som bol nadmieru pracovity, az sa mi nezda, ale urcite to bude tym, ze sa citom zdravsie. Doma som porobil poriadok, daval Domku do poriadku, lebo teraz ona je chora. Vecer siel na dvojzapas ale nakonec sa hral len jeden, niekto kto nas nadelegoval, trosku pokazil schedule :) Ale ved co narobime, aj take veci sa stavaju :)

Utorok, mame mat prijmne pocasie, len -1°C, takze konecne normalne teploty :) Neuveritlne ale utorok v praci mui zbehol rychlo, mal som na praci toho viacej, takze fajne ze tak rychlo aj zbehol. Po praci som siel na nakup, prichystal lasagne a vecer som mal dvojzapas v hale, zase som sa dostavil domov o 23.00 hod. dalsi moj den za mnou :)

Streda, stred tyzdna :) V praci som si to odmakal, po praci som vecer mal zapas. Tak ako slabo rozhodca piskal uz som davno nevidel, ale ja som objektivny na obe strany piskal katastrofalne! Uz som cakal ze sa hraci mu pobiju! Nakonec sa mu drzali dvaja hraci pod krkom a nasho vylucil a indovi len zltu, to fakt uz bola silna kava aj pre mna! Narazenie zo zadu je CK ind narazil spoluhraca a on len tak v pohode a dal mu ZK, kalamita ! Najhorsie na tom je ze ho poznam a ho davaju na provincne sutaze a je slabucky ako caj! Ale ja to nezmenim :)

Stvrtok v office sme mali Pizza party, takze sme boli vsetci spolocne na obede, poobede sme sli s Domkou niejake malickosti nakupit, lebo zase daco vymysla :) A som si siel lahnut skoro uz o 19.30 lebo piatok, sobota a nedela mam vela zapasov, takze musim aj mat energiu na ne :)

Konecne tu mame piatocek, rano sa zobudim a novych 20cm snehu ma cakalo, poobede mam co robit :) Takze malu rozcvicku budeme mat :) po praci som hodinu a pol odprataval sneh :) Potom sme si boli kupit novu hracku do kuchyne (kavovar). Dal som finalnu ponuku na dalsi, dom dost dlho sa to natahuje od 23.1.,  tak som si povedal, ze uvidime ako to dopadne. Vecer 3 zapasy ktore pohode sme zvladli, leb problem bol ze sme skoncilo az o 23.30 cize do postele som sa dostal okolo 0.30 hod.

Nasa nova hracka s ktorou sa len ucume robit :)

V sobotu po vyspani s rano zbehol na nakup, potom som odnesol starsiemu cechovi Mickovi laptop, nech mi tam da rychlejsi hardisk. On sa v tom vyziva takze aspom mal robotku a je stastny ;) Vecer dvojzapas mladeze (U10 chlapci a dievcata), takze take spestrenie v mojom zivote :)

Nedela zase zbehla rychlo, poobeede trojzapas mladeze vecer trening - futbal v hale a clovek si uvedomil, ze dalsi vikend je za nami :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára