streda 11. júla 2018

278. Week (9.7. - 15.7.2018)

Pondelok, zase v praci. Roboty ako na kostole aj v robote, ale aj na dome, takze zajtra beriem paragraf a idem makat na dom cely den. Po praci zapas, zapas bol celkom ok zvladnuty ako stale.

Utorok som stravil na dome, porobilo sa dosta, ale este stale nesom spokojny, vysledky uz su ale stale sa citim, ze sme pod tlakom, ale stale verim, ze do 21.7 kedy davame kluce ze vsetko stihame! O 17.00 sme boli pozriet jedneho pana v Toyote, sme mu vysvetlili co chceme a ze za kolko a uvidime, co sa najde. Cas nas netlaci, takze je to ok :) Vecer som dosiel na zapas, ale nehrali sme , lebo bola burka, hromy a blesky a neprestavalo to, takze by sme nemali cas na odohratie platneho zapasu, takze vyrobene peniaze za 5 minut a siel som po Domku :) Krasny pracovny den za nami a zajtra spat office.

Stred tyzdna, cas uteka. Uz mame druhu polovicu roka, nam sa leto v Edmontone krati, zachvilku tu je kratka jesen a potom 6 mesacna zima, az zle sa mi to pise, ale realitu neoklames :) Po praci, rychlo na dom pred zapasom, dosiel PLUMBER( kurenar) odpojil mi jdenu plyniovu trubku, este na buduci tyzden pride daco dokoncit. Vecer som mal zapas a po zapase domov, dosiel som domov o 21.15. takze som sa dostal skor aj do postele.

Stvrtok, vyplatny, ale dajak nepocitujem, zeby bol nakolko vcera jedna hypoteka , dneska ide druha a ja zase nemam nic, ale usmev mam, ale nevadi. Raz bude dobre, tomu verim, takze radost zit mi je! To viem :) Po praci ma Domka vyzdvyhla, sme sli domov, najedli sme sa, potom som siel odpiskat jeden zapas, vecer na hodinu a pol na dom, takze strasne vela zase toho, ale uz sa mi to zacina pacit. Ked cez vikend sa nam podari nahodit dvere, tak uz budem zase spokojnejsi!

Piatocek, trosku viacej busy ako inokedy (ved piatky sa len zucastbujem v praci), dneska som musel normalne tvorit a vyrtvaray design :) Po praci som siel po Domku ku zubarovi, odniesol som ju ku znamim, ja som mal matz apasy, ale zrusili mi kvoli dazdu, takze som siel na dom a bol som tam od 13.30 do 22.00 , kus prace som urobil, nahodil som dalsie dvere, poobrusoval, aby vsetko sedelo, natrel som ich prvykrat, este par krat budem musiet pretriet, ale verim, ze budu vyzerat ok :) Prvykrat som chystal sietky na okna, trosku drbnuta praca, ale urobol som na 3 okna a este musim material dokupit a dokoncit na jedno okno na main floor a na jedno okno v Basemente. Neverim, ze kolko veci ma zivot v Kanade naucil a este neviem, kolko ma nauci! Dosiel som domov, rozbity ako hruska ale co uz :)

V sobotu som mal zapas ako hlavny rozhdoca v najvyssej provincnej sutazi. Zapas mi vysiel, takze spokojny som bol. Nabehal som sa ako drak, po zapase som vyzdvyhol Domku a sme sli makat na dom, robili sme asik do 19.00, dosli domov, urobil som BBQ (steaky a klobasy), dobre sme sa navecerali, dali sme si vinko a ja pivo, mohli sme ist vysmiaty spat :) Krasny to den :)

V nedelu, som sa konecne dobre vyspal, dospal som trochu, co cez tyzden nenaspim, ale takty je zivot emigranta, ked sa snazime dostat na taku uroven, aku chceme (aky sen si v halve nastavime!). Mal som o 12.00 hod. zapas, bol velmi pohodovy a po zapase, zase na dom, dokoncoval som listy, po tomto vikende fakt som uz konecne spokojny, ze kolko prace je hotove! Cez tyzden, by mal dojst jeden pan nahodit mi dvere a nove zamky porobit, nikdy som to nerobil, teraz nemam cas sa to ucit , ale viem ze v buducnosti to budem robit :) Vecer sme si zase ugrilovali klobasky, Domka si kupila nmove saty ta sa obliekla do nich , dali klobuk a vravi s poharom vina v ruke, mame sa dobre, len lepis vyhlad z naseho deku, napriklad na more alebo ocean a je to fajn :)  Domka ma stale tak zabije, ale aspon viem, ze este zamakam a moj dalsi sen pride coskoro! Aj ked tento je na dlhsie obdobie, ale pride, stale verim tomu :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára