pondelok 30. júla 2018

281. Week (30.7. - 5.8.2018)

Poslrfny tyzden v Juli, polovicka prazdni za nami, clovek ani nechce verit, ze tak rychlo nam cas bezi! V praci sme sa dozvedeli, ze tento rok zvysovanie platov nebude. Ja som to ani necakal, ked zvycajne je to koncom Marca alebo Aprila a teraz mame konec Jula. Co ma najviac prekvapilo tie sproste otazky kolegov, ze preco. Ta ved ench zacnu uz pouzivat rozum, ze nesme na to s projektami dobre! Jaj oni su debili a vobec nerozmyslaju. Cez pracovnu dobu som vybehol na dom, lebo nam prisli vymenit prqacku a susicku, vecer mi podnajomnik pisal, ze dakuju, ze som tak rychlo poriesil dany problem a ze vsetko funguje ako ma. Verim, ze to tak aj ostane :) Vecer som siel na zapas, ale hrali sme len 34 minut, zacala zase burka, hromy blesky... cakali sme asik 45 minut ci sa to polepsi, nepolepsilo, takze som zrusil zapas a siel domov :)

Utorok, vcera este o 16.20 za mnou dosiel leader, ze dajake vykresy chce mat do 9.00 max do 10.00 urobene, a ja som mu prichystal 3 velke package, jaj cigan ind, obcas mu nerozumiem, ze nevie si zorientovat pracu! Keby on tusil,.ze ja 2.5 mesiaca som makal na dome po praci a este aj futbal, tak by ostal sokovany!!!  Ze kedy spim a ako take tempo mozem vydrzat! O 16.10 si ma vyzdvyhol leader, ze teraz prejdeme si vykresy, cely den neviem co robil, ale on stale ked odchadzam prec. Debko. Na zapase som dal asik najrychlejsiu CK v mojom zivote, jednemu sa nepacilo ze co som ukazal, ze kto bude vhadzovat , vyskocil na mna, dostal prvu zltu jebalo mu stale kyvol na mna rukou ta som mu dal aj druhu a posiel dole! bohoval poriadne na mna, ale ja som si to vychutnal a v stredu na neho prichystam report za jeho spravanie ! Vecer som este musel popolievat travicku a dostal som sa do domu a uz bolo skoro 22.10, dal som si sprchu a mohol ist spat.

Na stredu mi leader nalozil, nebol v office, tak sa spoliehal na mna ze ja vsetko vydam, dari sa na cas vsetko vydat, este jedna kontrola tam bude a pojde to ku zakaznikovi (myslim, ze to ma ist vonku az piatok, ale nie som si isty). Po praci som sa dohodol, ze pojdem pozriet jeden dom, lebo ma zaujal , takze som si naplanoval stretnutie s realitakom, takze az som zvedavy ze ako ten dom vyzera. Po praci sa mi podarilo vidiet dany dom, celkom zaujmavy, nevyechadzalo by tam velke cash flow, ale na podrzanie cca 5 rokov, potom rozdelit pozermok na dva by bolo zaujmave, ale teraz sa ja na take zamerat nemozem! Takzedom vyzeral slusne, ale v danom bode akom som, neni to dobry vyber pre mna resp. nas! Vecer som siel este odpiskat predpoledny (mozno posledny - zavisi od pocasia zajtra) zapas pred long weekendom. Zapas pohodicka, ako stale :) Vecer Domka mi navarila obed na stvrrtok a ja som siel poliat travu, lebo cez den bolo velmi horuco. Asik o 22.30 zacala dobra burka, takze teraz neviem ci trava nebude az preliata! :( Ale verim, ze sa da dokopy do takeho stavu do akeho ju chcem dostat.

Stvrtok, dneska cely den, zajtra kratky den a mame okolo 4 dni volna. V auguste poriadne ani zapasy uz  nie su, dost smutne, ked este mame dobre pocasie, oni uz pomali dokoncili sezonnu :) Podla mna trochu chore, ale co narobime. Toto je Kanada. Na druhej strane univerzitne sutaze sa hraju aj v Oktobri a niekedy finale je planovany na prvy novembrovi tyzden, ked uz clovek moze ocakavat vonku sneh :) Po praci som dosiel domov prichystal si veci na varenie, odbehol som na zapas do Leducu, v 17 minute hraci leducu uz mali 3 ZK takz e sa velmi rychlo prebrali zo soku a ze kopat chlapcov z latinskej ameriky nebudu, nakonec po zapase vsetci podakovali, ze velmi kvalitny vykon, ved chapem ked na diviziu 3 pridu calamadnici a potom je taky aj zapas. Ked som dosiel po zapase, som navaril kotlikovy gulas, lebo zajtra pride Marky s jeho bratrancom z vancouvera na vikend. Prichystal som vajckovy salat, lebo Marky ma poprosil, pomazanku z ryb a pomazanku z kozieho syra, takze verim, ze na zaciatok postaci :-)

Piatocek, pred long weekendom, malo nas v  office, ale nevadi, aspon sa mi podari odist skor a budem moct ist dat dokopy auto, treba mi ho povysavat a poumyvat z vnutra, lebo dosta vela veci som v nom prenasal takze je dost zaprasene! Potom musim dat do poriadku v dome ich izbu a prichystat vsetko aby bolo TIP TOP ako to ma byt , ked u nas je nasteva :) Podarilo sa mi v dobrom case odist z officu, dosiel som domov , pomohol som este Domke podokoncovat co trebalo. Vecer som bol ich vyzdvyhnut na letisku, dosli sme domov dali si dobry gulasik, vajckovy salat, pomazanky. Chutilo im , takze som rad. Vecer sme sli akoze do mesta, lebo chceli vidiet, nic moc podla mna, ale posedeli sme v irskom bare a sli domov.

V sobotu rano po ranajkach sme sa vybrali smer Calgary a az do Banfu. Cestu nam sprijemnil telefonat od Marcelina, ktory nam zlepsil naladu. Celu cestu prsalo, ale v Banfe bolo pekne, Hlavne ze chlapcom sa pacilo a ze konecne nas cestovatel Marky nieco zase videl. Vecer sme sli naspat do Canmore, my (Domka a ja) sme ostali u nasich znamych v Canmore trosku sme pokecali, popili a v nedelu rano vyzdvyhli Markyho a Roba (jeho bratranca) a smer Lake Louise, Moraine Lake a este Peyto Lake. Mne sa najviac paci Peyto, ale pri Moraine Lake sme sa vyskrabali na jednu skalu, niektory cinania popadali do vody ta my s Marekom vybuch smiechu :))) Po 606 km od rana sme vecer dosli domov, kde nam prichystal BBQ jeden brazilcan :) Velmi si Marky a robo pochvalovali, takze som rad, ze sa im pacilo a verim, ze Marky nas urcite este pride pozriet.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára