pondelok 23. júla 2018

280. Week (23.7. - 29.7.2018)

Novy tyzden, nove plany, nove vyzvy na splnenie dalsieho tyzdna! Takze pozitivne myslenie a ideme na to :)  V office bez leadra je perfetne, nieco porobim, co mam a podarilo sa mi odist o 15.30 hod. bol som ukazat basement dalsiemu zaujemcovi. Chlapec cvyzeral slusne, uvidime, co bude a ako sa rozhodneme. Vecer som siel este dokupit par veci, lebo sa mi daco pojebkalo na aute a musim to docastne opravit, plus nieco na dom musim ist dorobit, tak som si nakupil veci, nech to mam z krku. Potom som siel na zapas, odpiskal som to, nerpsalo, takze dobre. Dosiel som domov bolo cca 21.45, uz ani pod auto sa mi lahat nechcelo, ale ved lahnem mozno v utorok.

Dalsi den pred nami, zase vidim, ze to bude buzy den, ale rano som povedal manzelke, ze uz len mesiac a ideme resp. idem si konecne oddychnut trosku :) V praci zase dost makacky, ale nevadi. Po praci som zbehol na jeden zapas U13, ani som sa neunavil, ale fajne bolo. Vecer som sa este trosku sa pohral s travou, lebo chcem mat svoju pychu :))

Stred tyzdna, v praci zase makam, poobede mam planovane dve zapasy, verim, ze obe budu, ale v Alberte vsetko zavisi od pocasia :) Dalsi pracovny den za nami, po praci som vybehol na dom, pozrel som niejake veci, co asik budem musiet dotiahnut piatok, lebo vyzera dost nadejne, ze od soboty budeme mat podnajomnika aj v Basemente. Vecer som mal dvojzapas. najprv U12 dievcata, celkom dobry zapas, az som ostal prekvapeny ako dobre dievcata hrali, dost sikovne dievcata boli. POtom som mal U17 zapas, jeden z najkvalitnejsich zapasov co som mal toto leto! Velmi dobry zapas fakt bol. mohli sme zacat aspon o 10 minut skor, lebo planovane bolo na 20.15 ale od 21.45 zacina byt aj tma, takze vhodlo dobre, ze zapas pred mojim zapasom sa nedohral, vraj ten trener co som vyhodil v sobotu, tak jeho team zase robil problemi (No comment, ked je cierne druzstvo, len problem mozes cakat). Dosiel som domov bolo nieco po 22.15, clovek sa po narocnom dni zmoze, len na jedno a to ist do postele.

Stvrtok, v praci zatial easy, ale stale v hlave mam co musim podotahovat na dome, ale viem, ze postihame vsetko. V prasi celkom ok, som spokojny, kolko som postihal porobit. Po praci som dosiel domov, siel poliat travu, siel na zapas, po zapase som musel este par malickosti dokupit a dom, co piatok pojdem dokoncit, vycistit a v sobotu by sme mali odovzdat Basement do podnajmi. Vecer som este varil kuraciu polievocku, nakolko Domku daco chytilo na hrdlo a verim, ze tepla kuracia polievka ju z toho dostane - aspon verim tomu!

Krasny kratky piatocek :) Verim, ze o 10.45 hod. sa mi podari odist, lebo dneska ma caka busy poobedie. Po praci sme sli zamakat na dom, podarilo sa to vypratat co bolo v nasich silach, vecer som si odpiskal zapas. Vecer este som sa postaral o svoju travicku, na ktorej vidim pokrok za posledne 10 dni, co ma tesi.

Sobota, rano sme dokoncili basment (museli sme doupratovat), mali sme Move in inspekciu a odovzdali kluce, dosli akoze opravit pracku, nakonec, ze nam vymenia kus za kus, takze v pondelok by mali dojst doniest (verim, ze nebudem velmi bsy v office a podari sa mi aj danu vec vybavit). Poobede som mal zapas najvyssia sutaz v provincii, na moje prekvapenie dobry zapas, len trosku horuco, atakovali sme plud 30, takze hracky zomierali na zapase :) Vecer sme si dali s Domkou dobru veceru na patiu a sme sa bavili, ze ako je tak dobre, ze 2.5 mesacny stres ale dom je prenajaty a mi ideme dalej a premyslame, kde sa dalej posunieme!

V nedelu som mal dve zapasy, strasne horuco a ked este clovek ma zapas v tychto horucavach na umelej trave, na nohy som mal brutalne pecenie. Ako keby som po sporaku chodil! Ale co uz nemozeme sa len stazovat, lebo zima bude mozno omnoho krutejsia ako po ine roky, takze vyuzivajme to ze mame pekne pocasie. Vecer ku nam na veceru dosiel mexican Alejandro sa rozlucit, lebo odchadza do vancouvera a zabaluje to tu v Edmontone, dostal tam celkom dobru ponuku takze ide skusit zabojovat tam o svoj sen a dostat trvaly pobyt v Kanade.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára