pondelok 1. apríla 2024

576. Week (1.4. - 7.4.2024)

Pondelok, dneska vela v praci. Robil som v Downtowne, takze nova skusenost, po praci som sa zdrzal v meste, bol som dakovat krv. Dneska to bolo 25ty krat v Kanade ;)

V utorok taky celkom dobry den v praci, skoncil som skoro o 16.00, siel som domov a na prechadzku mali sme krasnych 18 stupnov.

V stredu divny den, ale dal som jednej podnajomnicke oznamenie ze konec,  zacala sa vyhrazat , ta tesim sa ako to dopadne. Nakolko najdolezitejsie je kontrolovanie nehnutelnosti naspat, potom sa uvidi co dalej. Bol som tam dneska , jedna hroza!!! Ako cigani, resp mozno aj slovensky cigani lepsie ziju ako tieto hovada! 

Strtok som v praci makal, plus som riesil ako dalej postopovat s podnajomnikom (moze to byt na dlhsie), ale idem to vyriesit a  dalej sa posunut. 

V piatok, den ked v praci sa zamakalo, potom som musel sa iat pobalit do inej budovy lebo v nedelu smer USA.  Mal som pohovor s mojim podriadenym po prvom mesiaci,  Mal som dobry pocit ze pek e ma vnima, ako sa snazim pomahat atd. Vecer som este popral veci, nech mam vsetko na zajtra na pobalenie pripravene.

V sobotu rano,  upratovanie potom obed a Donom a Veronikou,  od 13 do 16.45, potom ma Don proamo odniesol do Kostola, po kostole domov, pozrel som trosku hokej a siel spat lebo zajtra o 4 stavam. Este som zaregistroval ze SVK ma noveho prezidenta a uz ludia tie komenty :)  

Nedela, skore vstavanie o 4.00,. prichystanie veci svoje, Oliho som nachystal tiez a o 4.45 som sedel v Taxiku smer letisko. Prvy let do Minneapolisu bez problemov potom do Cincinnati tiez. Do Huntingtonu sme dosli okolo 19.15, sli na veceru a na hotel nieco okolo 20.30,  po celedennom cestovani, clovek je dost unaveny a sa zmohol na spanil, lebo zajtra sa zacina od rana :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára