utorok 23. apríla 2024

579. Week (22.4. - 28.4.2024)

Cely tyzden predpokladam ze bude velmi tazky :) V praci dost toho, ale cez obed som si bol pozriet dom, a po praci zase na 3.5 hodiny som na hrubo precistil hlavne poschodie domu, zajtra budem pokracovat basement. Domov som dosiel okolo 20.45, doma ma cakala tepla fazulova polievocka, co dobre padla a mohol som si dat sprchu a ist si oddychnut, lebo zajtra bude zase narocny den.

Utorok, rano s Kylom sme zacali cistit lokomotivu, potom vybavovacky z kontajnerom na odpad a poobede zase ide sa na dom, lebo treba makat na vycisteni nech to mam z krku, hned ako sa da ;) Pomakalo sa na dome, kontajner naplneni , hned vecer som kontaktoval nech ho mozu prist v stredu zobrat.

V stredu kontajner zobrali, lahsi len o 350$ ale 90% mam odpadu z domu prec, co ma tesi. Cez den tam bol pozriet investor, nechcem zakriknut ale vyzera to nadejne, tak uvidime. Vecer som poskladal novy gauc, takze krasne sa nam formuje byvanie :)

Vo stvrtok v praci , priprava na trip s parnou lokomotivou a nasou do Medicine Hat (mestecko cca 3h) na juh od Calgary,  kde nas odpoja a parna bude pokracovat Sama dalej az do Mexika, uvdime ci to da :) Cely tym co sa stara o parnu lokomotivu ma byt na ceste 70 dni! 

V piatok rano o 6 nastup do prace,  pripravili sme lokomotivu, velmi vela moving, premiere Alberty dosla, pred odchodom vlaku a ide sa smer Medicine Hat :) Bez problemov sa doslo do Medicine Hat, tam ma vyzdvyhli a sa slo autom naspat 3 hodiny do Calgary.  Domov som unaveny dosiel okolo 21.00 :)

V sobotu sme sa vybrali na vylet do Banfu, pomalicky turisticka sezona zacina, pocasie bolo prijemne takze super :) Celkom prijemne vypadnutie to bolo, prospelo mi nakolko problemy s domom, s podnajomnickou a tak. 

V nedelu sa slo na nakup do Costca, zavolal som Marcelinovi, nakolko o 2 tyzdne pride :) Stare madrace z domu som bol odnes na skladku, dom sa pripravuje a ked vsetko pojde som spokojny a ide sa dalej. Trosku som sa pohol aj sro na Slovensku, mozno na dalsi tyzden bude sa zakladat :) Nedela mi zbehla velmi rychlo, ale co uz aspon nieco sa poriesilo a ideme do noveho tyzdna!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára