nedeľa 28. apríla 2024

580. Week (29.4. - 5.5.2024)

Pondelok tazky den, mal som naplanovane co treba robit a hned na rannom meetingu ma nasrali, lebo vsetko sa pomenilo (zase nikto nic nepovie, citim, ze nas riadia ked sa to da nazvat riadit), skor mi to pripada ze neriadia, len ako bude tak bude … Just chaos. Som velmi rad, ze robim len do 10.5. potom idem prec na 2 tyzdne a nech maju este vacsi chaos. Cez den som dostal e-mail od Ledra, ze ako moj tym bude podporovat usa tento tyzden a ja ze nijak, lebo nikto mi nepovedal, co je plan co sa chysta a ze som dostatocne busy v Calgary. Dalsi chaos, ktory nevedia odstranit tak som aj tak reagoval a uprimne toto je niekedy na tabletky! Clovek im hovori vyse 3 rokov, co chyba ako treba team informovat ale maju ma asi za chuja lebo som emigrant, ved dobre… Predychal som to, ved ked nejde o zivot ide o hovno, radsej som si bol pozriet dom, ze ci sa nikto nevlamal, ked je prazdny, potom som bol na poste a vecer sme sa boli trosku prejst, nech soma j na cerstvom vzduchu.

Utorok, rano vstanem v dobrej nalade, ako stale :) a vonku nas cakalo cca 15-20 cm snehu :) a mame 30. Aprila, a my mame zase sneh, aj ked tento sneh sa roztopi do 2 max 3 dni, ale je to obcas chore v akych podmienkach zijeme! Zase som bol skontrolovat dom, potom domov, potom sme sa sli prejst, zistil som ze moj tucko Oli bud epotrebovat nove popruhy ked ho budem chciet v lete zobrat trosku vonku :) Ale den zbehol velmibrychlo a do postele som sa dostal nieco pred 23.00 a zajtra nas caka Maj, lasky cas :)

Treda, hned prve rano som zbehol do Homedepotu vratit par veci, co nebudem potrebovat na dome, riesim veci uz v praci a mam jeden dolezity meeting dneska (nie je to pracovny), takze ked nevyjde Dubai investment vola ak vyjde tak som este trosku priviazany ku Kanade :D Streda dalsi den v praci, kde som sa velmi vytocil ale co uz, asi velmi beriem dane zamestnanie osobne :) Phone call od Kyle, ze nech sa nezjebujem, ze nech nedavam vypoved a ja ze mna tu uz nic nedrzi ;) Doma sa pomalicky vsetko chysta na nastevu, co ocakavam na buduci piatok a tesim sa velmi!

Stvrtok som nastavil meeting, kde bude specialne oznamenie, kazdy sa zlakol co sa deje, ale povedal som im ze zajtra sa dozvedia takze pohode.

Piatocek, clovek rano bol sokovany, ale o ludoch ktory si myslia , ze vedia vsetko len v dobrom, ocakavam show ale ved ja som bol minuly rok v srackach a pomalicky sa z toho dostavam, ale zase niekto ma chce dat dole ! Viacej nechcem komentovat, ale ok :) Kolegovia, boli milo prekvapeny, co som pre nich pripravil a vsetci sme boli trosku spolu, co je najlepsie ked chceme mat dobry team!

Vikend zbehol velmi rychlo, ale musim povedat ze bol tazky, ale ide sa dalej :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára