pondelok 15. júla 2024

592. Week (15.7. - 21.7.2024)

Pondelok, zase do prace, prvy apartment od dneska konecne zacal ficat na Bookingu a na AIRBNB, prvych hosti mam takze dobre spravy zo SVK a dotahujeme na dialku druhy a verim, ze vsetko bude dotiahnute, ze na druhy tyzden mam kluce od druheho a ideme dalej bomby! V praci taky den , ze vselijaky, ale velmi hruco ;) 

Utorok rano chaos,  Kyle skoro infarkt dostal, poplasil nas od 5.15 vsetkych, zajtra mame test a nejak sa nam.cez nic vela dodrbalo, bude tazky den ale dame ho :) Druhy apartment sa dotahuje popisovat zalozne zmluvy, co je vyborne a budeme moct dotiahnut predaj. Fakt dobre spravy aj  ked praca dneska bola jeden chaos. 

V stredu sme mali test, dopadol velmi dobre , mame co vylepsovat ale s vysledkom sme boli vsetci spokojny. Takze zajtra mame zhrnutia a sa pripravi plan na dalsi test :)

Vo stvrotk rano, ze co ma urobit moj team, takze musim to nejak zmanazovat aj ked poobede som sa dozvedel ze treba ist do USA na buduci tyzden takze trosku sa to komplikuje ale zajtra budem mudrejsi :)

Piatocek, taky pracovny a ani neviem a bolo 14.00 ale sme s Vladom urobili, co sme mali. Do USA nastastie nemusim ist, co ma tesi! Vecer som si objednal Birkenstocky (Marcelino si mi povedal investuj do seba, tak som ta pocuvol!).

Sobota, spolocne ranajky a potom stretko s realitackou. Potom prebratie vysledkov od lekara a sobota moze zacat ;) Trosku prechadzka, nakupy, kostol a vecer behanie po dlhsej dobe opat :)

Nedela, som trosku pospal asi do 8.09, ranajky, navarenie obeda, prechadzka, priprava na dalsi tyzden. Dotahovanie veci ohladom odovzdania.druheho bytu na Slovenska a krasny tyzden/vikend za nami :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára