pondelok 22. júla 2024

593. Week (22.7. - 28.7.2024)

Pondelok a hned z rana najprv riesenie busnisu na Slovensku a potom sup na Lokomotivy, nakolko dneska bol trosku narocnejsi den ale dal som ho. Po praci este som daroval krv, pomahat treba a verim, ze aj pomozem!  Vecerny beh som si dal po 21.00, ked uz bolo prijemne pocasie a clovek sa moze pripravit na zajtra :)

Utorok velmi busy day v praci,  po praci som bol vymenit susicku, ale moja co mam je na plyn a na 120V, tu co som mal nahradnu ide na 208V , takze zbytočne som to tam odniesol :( Tak zajtra ide tam opravar! Dost unaveny po dlhom dni som bol takze som zrelaxoval :) Streda, zase najprv vyzdvbyhnut kolegov do prace a potom smer do Centra, kde sme rozbehavali nieco na lokomotive. Nakonec den mozem povazovat za uspesny, clovek co slubil aj splnil. Vecer este o 21.00 som odbehol to vypnut a zajtra mozu ist na test. Chcel som ist behat, ale strasny smog mame leno horia less:( Jasper mesto vecer zacal horier (Marcelino nepoznal by si to, ked sme Tam boli a teraz!).

Stvrtok, rano aj dobre spravy, kluce od druheho apartmanu mame v ruke, teraz musime len to makat aby sa rozbehlo, co mam v hlave. Ked sa vsetko rozbehne ako chcem, tak budem raz spokojny :) V praci zase dost ale nezmenime :) Vecer zabehat som si bol a clovek ide zajtra zase do gulagov :)

Piatok,  v praci sa postihalo dost do 14.00 potom uz len planovanie, moj leader ma chce vidiet pondelok v USA,  po rozhovore s Kylom on ze cakaj, pojdes asi az utorok, lebo potrebujeme ta tu :) jaj nevadi, len nech vsetko je urobene nech su spokojny :)

Sobota spolocne ranajky,  potom poriesenie kamier na Slovensku, nech vidim co sa deje tam :) Pozapisoval som dajake blocky, potom siel si pozriet kednu plaz, ktora je blizko Calgary, neskory obed u Taliana, vecerna omsa , este behat som siel a krasna sobota za nami!

V nedelu dobre som sa vyspal a siel ai prichystat veci do prace lebo od zajtra zaae v downtowne makam, takze som si musel par veci tam odniest. Prechadzka po Meste, varenie a priprava na pondelok.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára