utorok 30. júla 2024

594. Week (29.7. - 4.8.2024)

Pondelok sa zamakalo v praci, ziadne spravy ze kedy do USA, vyzera to na stredu podla mna. Zo svk dobre spravy, prenajal sa byt na posledne dni v Juli, takze spokojnost za prvy pol mesiac. Vyriesenie problemov, co s druhym kedy sa.zacne davat dokopy aby tiez sa mohol prenajat. Vecer zabehal som si a zajtra uvidime co ma neminie v praci!

V utorok, rano sa zacalo zase kontrolovat, potom ze stvrtok mam byt v USA u zakaznika a pomoct im, takze rychlo objednavanie leteniek na zajtra a ide sa rano do USA, stvrtok a piatok to musim rozbehat, nech v sobotu mozem ist domov. Este som musel zamakat v praci, doriesit veci co vsetko potrebujem tam zobrat atd. Po praci trebalo prichystat vsetko nech Olimu nebude smutno, uz sa tesim ze ako bude skakat ked sa vratim :)

V stredu skoro budik, taxik na 4.40 na letisku od 5.05 a dobru hodinu mi zobralo dokym som presiel cez security a cez americkeho pracovnika dokym som dosiel na branu. Ked som dosiel ku brane uz sa nastupovalo, fakt som ostal prekvapeny ze dneska nejak vela ludi :) Ale uz som v lietadle a ide sa smer Minneapolis. Dal som si obedik a smer Cincinnati. Potom este 3 hodiny cesty autom a dosiel som na hotel :) Sprcha a zaspal som. Uvidime co ma zajtra bude cakat.

Stvrtok, dal som si ranajky na hotely, smer zakaznik dojdem na 7.00 hod , okolo 7.30 sa dozviem ze nevyzera ze to dneska budeme robit :) a ja ze super, zajtra bude dlhy den a este aj soferovat do Cincinnati. Po praci som siel na obedo/veceru o 16.30 hod. siel potom na izbu, riesil s Mikim par veci v Edmontone, nechame sa prekvapit co sa vykluje :) Zistil update zo SVK, co nove co treba vylepsit a ako to vsetko Tam idem.

Piatocek o 5.15 meeting so Slovenskom, som mudrejsi, teraz viem len tolko ze cas ukaze co sa bude dat robit nabuduci rok, ale ked sa na to pripravim poriadne tak uz aj v 2025 by mohlo nieco vystrelit. Potom ku zakaznikovi na 7.00 drel som a ich tymom do 17.30 ale spokojny som mohol odist , fungovalo to, naco mna tam poslali. Potom 3 hodiny soferovania do Cincinnati. Vecera a na hotel lebo o 6.00 mam odlet, takze o 4 na letisku chcem byt.

Sobota rano bola tazka, ale o 3.30 som vstal, odisiel z hotela, vratil auto naspat, presiel security a vsetko slo na prvom lete na cas :) Druhy let tiez bol ok, wifi na palube takze zbehol let rychlo. Dosiel sol domov, dal som si obedik a siel do kostola, podakovat za cely tyzden, aj za zle - ze je to skola a ideme dalej :) Vecer som si dal radlerik, pozreli TV a spat, aby som nacerpal energiu na dalsi tyzden.

Nedela, dobre vyspaty lebo som sa zobudil az o 7.30, potom ranajky a ide sa nieco robit :) Slo sa na dobru prechadzku, hral som sa s papierovackami pre hypoteky, ci uz v Kanade alebo na Slovensku. Pripravoval podklady pre uctovnicku na Slovensku. Sli sme trosku behat :) a moj kratky vikend je za mnou a zajtra opat praca! 80% firiem maju zajtra provincne volno, len nam firma to pred 2.rokmi zrusila. Nezmenime to takze musime sa ist potrapit.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára