pondelok 5. augusta 2024

595. Week (5.8. - 11.8.2024)

Pondelok, v robote to nejak zbehlo. Nieco sa vybavilo aj so Slovenskom, co ma zase. Doma som objednal druhe internetove pripojenie pre druhy apartment. Snazim sa to rozbehat aby vsetko fungovalo aj na Slovensku aj v Kanade. Lebo moj cas sa na navrat blizi :) Nehovorim, ze to bude zajtra ale verim, ze ked sa vratim si poviem, ze zivot v zahranici ma nieco naucil a ze mozem to aplikovat na Slovensku :)

Utorok cely den som bol mimo office, tankovanie tankera pre lokomotivu plus dalsiu lokomotivu. Zacal som o 7.00 a skoncil az o 19.30 hod., dneska bol dlhy den. Dosiel som domov,  prezliekol sa a siel vonku si odbehat! Potom uz len sprcha a spat.

V stredu trebalo dotiahnut veci pred testom, co mame zajtra , dost znechuteny z prace som dosiel domov poobede, nebolo mi velmi do reci.

Stvrtok den zbehol celkom v praci, dotahujem veci s druhym bytom nech vsetko bezi na 110% v Bratislave takze spokojny. Jaj poobede mi znami volal z Edmontonu, ze jeho realitak je nasraty, ze sa dala ponuka s inym realitakom, aj ked nechcel pochopit, ze sme museli rychlo konat a on bol na dovolenke v Taliansku. Vyzera ze musime odskocit od zmluvy, lebo ten realitak nas moze sudit, ze sme cez neho nekupili dom. Hroza, takze som Mikiho ubezpecil, ze najlepsie bude odskocit od zmluvy a osrat to teraz. A realitak ktory vybavil nam deal, bude nasraty ale dame to na financovanie, ze sme nedostali a ten prvy bude mozno stastny, lebo ze pojdeme cez neho kupovat dom v buducnosti (po mojom rozhovore s mojim starym realitakom z Calgary), povedal mi ze takych realitakoch treba osrat :) Vecer som si este bol trosku zabehat, sprcha a priprava na zajtra do prace.

Piatocek, verim ze den zbehne rychlo nech mam pekny vecer :) pracovne zbehol , vecer som siel pozriet jeden dom a dokym som dosiel domov uz bol Pending :) Cize ponuka bola akceptovana. Zaujmavo ako rychlo, ale nevadi nemal som o neho zaujem.

V sobotu ranajky,  potom pekna prechadzka, neskory obed,  vecerna omsa ako skoro kazdu sobotu. Vecerny beh a este pozeranie filmu a krasna sobota za nami :)

V nedelu som vstal a citil som hrdlo a uz som vedel ze musim ostat v posteli aby som zajtra mohol fungovat.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára