pondelok 12. augusta 2024

596. Week (12.8. - 18.8.2024)

Pondelok, po vcerajsku sa citim trosku lepsie ale stale to neni nic moc. Rano som vybavil Elektriku do oboch bytov, takze napredujeme aj na Slovensku:) V praci som sa namakak, par krat som sa tak spotil,  ze dovidenia :) ale co uz choroba ide zo mna prec :) Vecer este taka kratka prechadzka nech ma prehreje slniecko a mozem sa chystat na zajtra.

Utorok, rano cestou do roboty phone call s uctovnickou, nepotesila ma ale usmernila ma ako na to :) Takze nieco musime dalej budovat a koncom roka uvidime kde budeme ;) V praci soferovanie lokomotivy,  prvykrat tankovanie lokomotivy z nasej stance, ktoru nam vybudovali, takze take testovanie. Uspesny den za nami, citim sa ani neviem ci lepsie alebo horsie ale som rad ze veci sa pohynaju dobrym smerom!

Streda dalsi den v office, novy boss je hroza ale nezmenim, len ked ja urobim asi zmenu, takze vsetko sa deje pre nieco, takze no stress a ide sa dalej! V praci som som studentovi na zaciatku pomohol som vyriwsit problem so sluchatkom, nove som vyriesil zo shopu, pomohol mu ho prehodit a siel som dalej rieisit veci do Downtownu. Aj ked obcas sa veci v zivote komplikuju, ja stale verim, ze bude lepsie :) Problemy su na to aby sa rieisili, ale ked nebudu sa dat vyriesit,  urobim ja rozhodnutie. V office vyzera dost dusno a 3 su rozhodnuti odist,  ja som rozhodnuti tuez len musim najst vhodnu prilezitost :) V byte sa zapchal odkvap,  a vytopilo mi kuchynu z mycky,  takze som mal trosku fofri, ale management budovy dajak serie na to :( a vysledok je taky ze musim pressing podlahy! Vecer som sa hral este s blockami, kvoli nehnutelnostam. Clovek ma akoze starosti a preto verim, ze vsetke dane usilie bude mat pozitivny vysledok v buducnosti.

Stvrtok som musel ist na mainline test, takze rano sme testovali lokomotivy :)  z testu som sa do officu vratil okolo 14, dal som si obed, nieco porobil a siel aj domov. Vecer som kupil letenky co vyuzijem vo February 2025, planovanie je to najkrajsie, co ma na cestovani bavi :) 

Piatok, posledny pracovny den , zbehol celkom rychlo. Vecer smer letisko trebalo odniest cestovatelku :) A ja som siel domov, este oddychnut si Lebo od zajtra by som chcel naspat behat.

Sobota,  rano ranajky kavicka, bol som sa ostrihat, vybavit gift card pre podnajomnika, lebo poobede tam je inspekcia (nieco sa kuje, ale este nic neni dotiahnute na 100%) ak bude tak neskutocne veci sa podarili tento rok :) Bol som na dome asi hodinu, siel prec lebo som chcel stihnut omsu o 17, co sa mi podarilo, dosiel som z omsi, siel si zabehat, vecera a krasna sobota za nami :)

Nedela, rano ked som vstal dal si kavu a hned dal piece kuracie nozky, pripravil aom ai zeleninu na zapekanie, naranajkoval som sa, pozrel Chelsea vs City. Siel som si zabehat a relaxoval som ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára