pondelok 19. augusta 2024

597. Week (19.8. - 25.8.2024)

Pondelok, dalsi pracovny tyzden pred nami ;) celkom zbehol aj sa porobilo, takze theoreticky som spokojny so vsetkym. Nejaky som dosiel domov utahany, takze som siel len na nakup a nejak ma zalomilo a zaspal som :)

Utorok som zacal v praci o 6:45, nevedel som ze poobede bude starsny den a budem musiet dlho, ale nakonec sme to zvladli , vymenili danu suciastku a o 19.30 som skoncil. Dosiel domov Oliver ma cakal, zlaticko moje bolo hladne, najedol sa ja som siel si zabehat. Bol som unaveny, takze cas nebol najlepsi ale islo o to, ze som siel a mam to za sebou ;)

Streda, rano o 7 v praci, nahodil som veci na korbu auta a auto slo do Innisfail, takze verim, ze maju material a mozu pokracovat s budovanim dalsich 4 lokomotiv :) Nam menili e-mailove adresy takze nieco v praci nefungvalo, nieco fungvalo :) Ved vieme IT je crazy. Den som mal lahsi, po praci som dosiel domov a nejak sa mi nic nechcelo, tak som si zdriemol :) Vecer mi volal podnajomik, ze emergency, ze odpadla bateria a ze strieka voda, ta som mu vysvetlil co ma urobit a na zajtra vybavime vodara.

Stvrtok, rano som siel kupit bateriu, odniesol som podnajomnikovi. Vodar je dohodnuty na poobedie. Trosku sa pomotal v office, do 13.00 toho vela nebolo do coho pichnut, takze som si riesil svoje veci :) vecer som sa zmohol ist zabehat,  co mi padlo vhod ;)

Piatocek rano phone call so Slovenskom, dohadovali sme veci ohladom druheho, ze kedy ide na trh a pod. V praci sme robili inspekciu a plus tankovanie lokomotivy,  takze som mal dlhsi den ale dosiel som domov po 18.00 a vecer som sa bol este vybehat, nech si splnim ciel ze do konca Augusta dam aspom 40 behov.

Sobota, dal som si ranajky siel som do prace otvorit lokomotivu,  nieco otestovali ale za 30 min to bolo urobene, tak som siel sa prejst trosku,  poupratal som, ku veceru zase do Kostola a po kostole domov a zase beh :)
 
Nedela, ranajky potom chystanie obeda, velka prechadzaka, riesenie gaucu na Slovensko do druheho apartmanu,  potom vyskocilo nieco na dome v Calgary, takze aj to som musel vyriesit. Vever dalsi beh a krasny vikend za nami a uz sa neviem dockat na dalsi, ktory stravim vo Vancouveri :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára