pondelok 26. augusta 2024

598. Week (26.8. - 1.9.2024)

Pondelok a dalsi tyzden pred nami :) Rano riesenie dalsieho detailu kvoli firme na Slovensku,  ale citim, ze ideme dobrym smerom :) V praci den zbehol, nebol najtazsi takze pohode, po praci som dosiel domov, dosiel mi modem, aby sa mi zvysila rychlost internetu, zapojil som ale este musia zaregistrovat modem a mozno sa aj dozijem, ze internet pojde rychlejsie :) Po praci som dosiel domov, povysaval som lebo maly nezbednik pusta chlpy :) Vecer este si splnit povinnost a bol som si zabehat.

Utorok, rano som dostal gratulacie, co ma milo potesilo :) Videl som, ze chlapci makaju a novy guac je uz na druhom byte. Mal sa dneska aj nafotit, takze cakam na dalsie instrukcie, ako sme sa pohli. Do prace som doniesol chapcom kavu a kolacikt ta ostali prekvepany, ale ja som im povedal to je taky europske :) Pochvalovali si, co je dobre. Dneska cely den sa posuvali lokomotiby, takze taky den ze ani neviem ale zbehol dost rychlo.

Streda bolo hnusne pocasie, zmokol som, velmi sa mi nechcelo lebo pocasie ale co u aj take dni su. Doma som sa len zlostil a poskytovatelom internetu ale co uz.

Stvrtok som bol v praci od 6.20, vela posuvania a chystania na test na buduci tyzden! Zvladlo sa a pocasie bolo krasne plus 24, ked vcera Dazd a plus 7 len :) dohoda na zajtra je ze od 6.00 pomaham posuvat lokomotivy :) Vecer som sa drbal a novym routrom, verim ze uz budem spokojny ;)

Piatocek,  vstavanie pred 5 :) ako rusnovodic nie len nase lokomotivy vodikove ale aj dieslove , takze fuska bola 3 hodihy, ale je to rozdiel ci dieslove posuvam (reakcie na elektromotor su dost rozdielne) alebo vodikove. Den zbehol o 15.30 som poprial pekny predlzeny vikend, zbehol som domov, povysaval , poumyval podlahu prichystal Olimu papat a smer letisko.  Mali sme 15 min meskanie, ale vsetko ok, zobral som vlacik, lodka a cesta ku znamym zbehla rychlo :) 

Sobota bola pracovna, varilo sa od rani, chystanie na risoto, bryndzove halusku, drsert, steaks... vela sa makalo ale vysledok bol ochvatny a kazdy si pochvaloval. Krasna slnecna sobota za nami :)

V nedelu, sme si dali ranajku, sli do Slovenskeho kostola, stihol som sa aj vyspovedat, takze som spokojny. Poobede sme boli na bycigli v Stanley parku, super bolo - dalsi jemne aktivny vikend za nami :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára