pondelok 2. septembra 2024

599. Week (2.9. - 8.9.2024)

Pondelok a statny sviatok, ktory sme stravili vo Vancouveri:) Dobre ranajky, pomahanie znamym, potom podakovanie, lucenie a smer letisko. Odlet skoro na cas, domov sme dosli bolo 20.45, postiskanie Oliho, nakrmenie ho, sprcha a oddychnut si, lebo zajtra sa ide zarezavat do prace :)

Utorok, krasny den od rana. Prirpavoval som si veci na zajtra takze ani neviem a den do 12.00 zbehol velmi rychlo ;) Potom som mal uz lahsi den :) Po praci relax, nakup a dat do poriadku veci v byte.

Streda, rano vela pracovneho bolo, ci poplatit ucty, potom som dotahoval uctovnictvo za august pre Slovensko, okolo 8 som sa konecne zacal venoval aj praci na Lokomotive :) Nieco sa stihlo, nieco sa musi dokoncit vo stvrtok ale co uz, vecer som zazil sok, ked mi najomne ma podskocit o 480$ na jeden mesiac, takze zajtra zacinam riesit problem ;)

Stvrtok sa dokoncili baterie na lokomotive, otestovali sme, vsetko fici, nejake detailu dotiahneme v piatok a sme ok zase :) Vecer sme boli pozriet 4 byty :) Nechame sa prekvapit, co z toho sa vykluje :) 

Piatok, vsetko v pohode cca do 14.00 potom zase sa elektronika odpalila v systems a trebalo vymenit jednu doalu vo vnutri, neskutocne ale zmakli sme to:) Calgary flames dneska uvolnilo mi listky takze mozem zacat sa venovat aj tomu :) Prve sa predali minuly tyzden este som ich nemal, takze marketing a uvidime ako to pojde :) Vecer brutalna 3 hodinova prechadzka, az mi shoreline nohy.

Sobota, rano trosku vybavovacky, potom sme sli sa kupat ale plaz zavreta :) vecer sa siel pozriet 5ty apartment a dalsi krasny den za nami.

V nedelu rano kostol, potom sme stretti Martina nakolko je v Calgary,  jazero v Chestermer. Varenie, priprava na dalsi pracovny tyzden. Krasny vikend za nami :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára