utorok 10. septembra 2024

600. Week (9.9. - 15.9.2024)

Pondelok, novy tyzden pred nami a zacal tripom do Innisfail. Dopadlo to ciastocne dobre, dosiel aom domov, dobra vecera, krasna vecerna prechadzka a clovek si uvedomi ze pondelok za nami :( 

Utorok som ostal s tymom v Calgary,  ani neviem ako a sme sa dotrapili v Downtowne a vecer som mal buknuty dalsi byt (byt c.6 a 7). Na obrazkach pekne v skutočnosti nie :( nevadi, ide sa dalej. Zajtra zase Innisfail. 

Streda, rano o 6.45 v praci, nasiel som chybajuce veci az zle mi je ako su iny ludia v teame lenivy a nechce sa im hladat, nezmenim, ale jedno viem nie som v tejto krajine navzdy, takze musime makat a cas sa blizi :) V Innisfail sme stravili cely den, nieco sa dotiahlo do konca co bolo dobre ale musime ost aj zajtra tam, aby sa vsetko dotiahlo.

V stvrtok,  velmi zle pocasie, zle sa soferovalo do Innisfail,  velmi pochmurny den bol :( Vecer ked som dosiel do Calgary este sme sli pozriem dalsie 4 byty. Neskutocne stale nic, ale verim ze sa nas cas blizi :)

Piatok v praci nebol narocny, zbehol a mozem sa tesit zase na vikend! Vecer som siel pozriet okolie jedneho sidliska, kde zajtra sa ide pozriet radova zastavba. 

Sobota rano, spolocne ranajky, potom sme sli pozriet radovu zastavbu, potom stretnutie s Dedom a Veronikou, potom kostol a sobota bola za nami :)

V nedelu sme sa boli prejst,  potom navarili bryndzove halusky a vecer zase 2 byty sme boli pozriet. Taka divokejsia nedela, ale zvladla sa :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára