pondelok 16. septembra 2024

601. Week (16.9. - 22.9.2024)

Pondelok,  dalsi pracovny tyzden pred nami, dneska som dostal dalsieho cloveka pod seba :) Takze som mu musel pripravit lahky nastup, aj ked IT nam to skomplikovalo ale dalo sa to :) Po praci som bol darovat krv, ved pomahat treba a vecer super prechadzka a ide sa dalej ;) 

Utorok, zase nieco ukazanie novemu zamestnancovi. Po praci sme sli pozriet este raz jeden byt, ktory sme uz videli v nedelu, ze ci je ta volba dobra alebo nie, sklamany som ostal z hluku, potom sme boli pozriet este jeden ale ten bol dost na juhu, a to uz ja nechcem :( Cas sa krati, na markete nic neni takze sa musi dalej hladat.

Streda,  v praci toho bolo tak akurat, ucenie noveho zamestnanca, potom planovanie do konca roka, co je dost drasticke ale nezmenime! Po praci sme mali veceru s  mojim teamom, kde som sa im chcel podakovat za dobru pracu (aspon nejak sa odvdacit), plus Kyle to zahral ze aj moje vyrocie vo firme od zaciatku program, co bude uz 4 roky. Sli sme do brazilskeho BBQ, ojedli sme sa :) a vwrim ze chlapcom sa pacilo, uvidime kedy sa mi podari zase vybavit a vytiahnut ich trosku zase vonku :)

Vo stvrtok rano oznamenie co vsetko mame stihnut do konca roka , kruty schedule je ale uvdime ako to dopadne. Poobede sme boli pozriet dalsi 2 byty,  neboli najhorsie ale, zase nam tam daco vadilo. Verim ze nieco najdeme. 

V piatok smer Innisfail,  tazky den ale zvladol sa, buduci tyzden bude tazsi zase ale nezmenime.  Stale verim, ze nieco pojdeme pozriet cez vikend ze ci nieco nebude na trhu.

V sobotu rano super ako stale, prechadzka,  pozretie bytov, kostol - super den :) 

V nedelu varenie, karfiol vyprazany, prechadzka, zmrzlina, vikend je za nami a ide sa do dalsieho s novymi vyzvami :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára