pondelok 23. septembra 2024

602. Week (23.9. - 29.9.2024)

Pondelok a opat vysmiaty aj ked velmi busy :) Verim,  ze dany tyzden bude super a mozno sa aj posunieme dalej aj v hladani bytu.Po ranajsom meetingu som siel na srotrovisko lokomotiv hladat, co potrebujeme. Po 2 hodinkach som mal vsetko co trebalo mi zohnat, takze super :) Potom som sa sustredil na dalsiu vec v office, taktiez som to dotiahol – velmi spokojny som bol! Dosiel som domov, tepla vecera a vonku na prechadzku (uzivanie si tepleho pocasia). Este vecer o 20.00 som bol pozriet Townhousy (radove zastavby), jeden sa pacil takze – utorok, este jedna kontrola tam bude a ide sa zabojovat o neho :)

Utorok, neskutocne sa mi zle vstavalo, ale dal som to – dosiel som do prace, uz aj nieco som rozluskal :) co som chcel. Den bol dobry, pozitivne spravy boli utorok, takze IC DPH schvalene na Slovensku, verim ze bude sa darit tam, Ubytovanie mozno budem mat fixnute tiez, ale este stale cakam na informaciu, co dalej. Po praci som siel este vonku sa prejst – velmi dobre pocasie mame, takze si to uzivam.

Streda, v praci tak akurat, len ze o 17.00 zase nieco emergency vybehlo a ja som dosiel domov az okolo 19.15, ale co mam obcas robit, zatial CP ma zivi a ja sa snazim dat im nejaky servis. Vecer zase prechadzka takze super, zaloha odovzdana a cakam dalej na zaciatok oktobra, ze ako bude to s ubytovanim. Vecer som si bookol ubytko v Sydney takze tesim sa zase, prekrasne mesto, neskutocne pocasie – jaj (Dream country).

Stvrtok, rano do Innisfail, mal som chodit cely tyzden, ale nakonec som len vo stvrtok takze dobre, lebo nie je to lahke kazdy den soferovat hore dole a este aj robit tam :)

Piatocek zase do Innisfail,  mal som najst problem a dzig problem si mna nasiel na lokomotive , pri odpojovani sa skratovalo  trosku a dzig pred ocami plamienok som mal na isticoch :) stava sa , zhoreli mi dva istice, uz su aj nove takze ok ale zariadenie ktore bolo skratovane, musim poriesit utorok (nakolko pondelok mame statny sviatok). Dosiel som domov dal si veceru a po vecere mam phone call, insider povedal ze mam schvalenu hypo, takze ideme do vlastneho. Na buduci tyzden sa dotiahnu dalsie veci a aj problem s ubytovanim by mal byt porieseny. Vecer smer letisko a odlet do Toronta. 

Sobota rano sme dosli, a po trosku hadania sa pri rezervacii auta,  kde ma chceli zodrat 43$ na den len za poistenie,  uz sme v Downtowne a objavovanie mesta zacalo :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára