nedeľa 24. decembra 2017

250. Week (25.12. - 31.12.2017)

A mame pondelok, po stedrom dni. Na ostrove je klud, asik ludia vcera vela oslavovali :) Boli sme na ranajkach, balime si veci a odchadzame z ostrova smer Phuket. Plavba lodou cca 1 hod. 45 minut prebehla pohodlne. Ihned ako sme dosli nas zacali taxikari oslovovta ze za 300THB nas odnesu do mesta cca 12 Cad takze cca 7-8€ a ja ze diki :) neskor ze minivan nas zoberie na osobu za 100. Sli sme dalej dosiel iny minivan ze nas zoberie za 200 a ja ze nie :) ponukol som zo srandy 100, on ze nie a ja ze mozes ist free :) o 15 sekund dalsi a to iste ale  pri 100 sa mu nepacilo tak som ho podjebal.150 a on ze ok :) takze nakonec taxik sme mali za 50% ceny a pre toto Domik mi vravi ze som židak :) Dosli sme na hotel, ubytovali sme sa a sli pozriet okolie :)

Utorok sme sa vybrali cca 40 km na juh pozriet Big Budhu, ktoru stavaju od roku 2004 ale len z toho co ludia darovali. Najprv nas taxikar chcel 1000 THB a ja ze diki. Nasiel som MHD co nas zobrala za 40 na osobu. Dosli sme pid budhu a este 7 km do kopca trebalo ist. Prvy taxikar ze 600, druhy ze 400 a ja som siel dalej peso a dosli dvaja na skutrov ze nas odnesu a ze jedneho za 200 a ja ze 150 a ide sa.  Trosku vahali ale zobrali nas. Pri budhovi nam dali hodinu casu a potom nas zobrali spat ale na ine miesto. Nakonec sme obom dali po dvesto a boli vysmiaty a dakovali! Dalsia MHD nas za 30 na osobu doniesla naspat, dali sme si obed sli na hotel. Z hotela som objednal bus a lod na zajtra, posuvame sa na sevee ale este 5 noci si dame na inom ostrove a oslavime new year tam. Takze vetim ze zajtra vecer sme uz na ostrove Samyi. Vecer sme poslali pohladnice nasim znamym (do Kanady a na Slovensko, maju sa na co tesit). A siel som sa dat oholit ale nakonec aj ostrihat. Ukazali sme jej obrazok ale dajak sa mi nezda aby ho okopirovala :) Domka vravi ze vyzeram ako general a ja ze za dva tyzdne vlasy dorastu ;)

V stredu sme mali cestovatelsky den. Vyrazili sme z Phuketu o 8.30 kedy nas MiniVan vyzdvyhol cestovali cca 5 hodin do jedneho mesta, kde sme mali cca hodinu prestavku mohli sme sa najest a potom pokracovali velkym autobusom hodinu do pristavu. Z pristavu hodinu lodou na ostrov. Ked sme mali prestavku nam ponukali mikrobus ze nas odvezie do nasho hotela za oboch 600THB a my ze dakujeme. Ked sme dosli na ostrov zobrali batozinu sli sme asik 20p metrov od pristavu a druhe auto zastavilo , vodicovi som ukazal adresu a on za ze za 200 nas odnesie. Cisty cash zarobil, lebo v aute uz mal ludi :) a my okolo 19.00 sme dosli do Bungalowa :) Po ubytovani sme boli na veceru, majitel svajciar. Stol sme mali s vyhladom na ocean. Krasne to bolo!

Stvrok rano sme si boli na plazi zabehat, pocasie nam vobec neprialo lebo skoro cely den prsalo ale to si clovek nevyberie. Na veceru sme si dali pizzu, ale zase daleko to malo od pizze co robim mrazenu doma resp. od Famousa, restika kde chodime. Nevadi ideme dalej, spoznavame svet a clovek je aspon viac otvoreny a vzdelany, ako ludia a kde ludia ziju vo svete!

Piatocek dalsi oddychovy den, velmi vela prsi ale aj tak sme sa boli prejst :) Na zajtra planujeme pozicat Scooter a precestovat ostrov, verim ze nebude az tak prsat. Inak kamarat poslal mize v Edmontone je -25.5°C (pocitova -32°C)krasa a v Thajsku mame okolo 27 az 30°C s pocitovou okolo 37 az 40°C. Zajtra maju mat pocitovu -40°C pomrznu tam :) Takze aj ked prsi nemozem sa stazovat :)

V sobotu sme si pozicali Skuter a sli sme na obhliadku ostrova. Pri jednom vodopade ma napadlo pozriet ze kde vlastne zomrel Peto Dubovsky a som sa dozvedel ze presne na danom ostrove, kde sme. Vecer sme si kupili listky na transport 1.1. do Bangkoku. Takze od 2.1. mali by sme byt tam a uz z tamat sa dostavime do Singapuru a spat do krajiny zazrakov, kde maju krasne "teplo". Uz teraz sa obavam ako bude telo reagovat na rozdiel teplot (cca 60-70°C).

A mame tu nedelu (posledny den v roku 2017). Takze my sme ho zacali rannym kupamim v oceane :) potom ranajky a neskor zase kupanie! Potom oddych a prechadzka a chystame sa na veceru ku talianovi, kde sme si na 19.00 hod. zarezervovali stol :) Vecer a vecera u taliana bola super, trosku romantiky, trosky jedla, trosku spomienok na rok 2017 a trosku novych planov na rok 2018.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára